هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 برترین ها:  اگر طرفدار پروپاقرص كتانی‌ها هستید نگران نباشید، حتی  تابستان را هم  می‌توانید با كتانی‌ سر كنید.  كتانی‌های پیشنهادی ما به شما  تا دلتان بخواهد خنكند و سبك؛ بنابراین  تمام و كمال هوای قلب دوم شما را دارند. البته بهتر است برای این فصل از سال سراغ مدل‌های رنگی بروید كه با حال و هوای تابستان هم جور در بیایند؛ یعنی هم خنك ‌باشند، هم سبك و هم رنگی. به نظر شما از یك كفش‌ تابستانی می‌توان انتظار دیگری هم داشت؟!
 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 27 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

** پس انداز چیست؟

معمولا اولین چیزی که با شنیدن واژه پس انداز به ذهن اکثر ما ایرانی ها می رسد، بانک است. از نظر ما ایرانی ها، پس انداز یعنی پول هایی !
....



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 23 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

کادیلاک مدل جدیدی از لوکس ترین محصولات خود را روانه بازار کرد. Escalade که به آپارتمان متحرک معروف شده است محصول سال 2012 این شرکت میباشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 26 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

متاسفانه این چند روز به خاطر اسباب کشی و تغییر محل زندگی مجبور به تغییر شرکت ارائه دهنده سرویس اینترنت شدم و چون اینترنت یکی از ابزارهای کاری روزانه من است ، نتوانستم آنچنان که باید از این چند روز به نفع خود استفاده کنم. اما این چند روز باعث شد که من به کل از دنیای پر کار اینترنت و وب بیرون آمده و به نوعی سرم خلوت تر شود و بتوانم کارهای دیگری که دوستشان دارم را دنبال کنم.

به همین منظور بر این شدم که در این مطلب چندین کاری که می توان در زمان های قطعی اینترنت و دسترسی نداشتن به دنیای وب انجام داد را شرح دهم تا شاید شما هم در این مواقع بتوانید از اوقات بیکاری خود به نحو شایسته تری بهره ببرید.


...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 26 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

مشترک شدن در همه‌چیز در دوران عقد و پس از آن، جذاب به نظر می‌رسد. زوج‌ها از داشتن اتاق ، سلیقه ها، دوستان، سرگرمی‌ها و تفریح‌های یکسان و حتی تکیه‌کلام‌های مشابه لذت می‌برند اما همین موضوع به مرور باعث کاهش احساس عشق و علاقه و حتی از دست دادن هویت طرفین می‌شود...

 

به مرور زمان، «ما» جای «من» را می‌گیرد و خستگی و یکنواختی جایگزین لذت و شور زندگی می‌شود. این مساله حتی در روش زوج‌درمانی به اثبات رسیده است. وقتی دو نفر خود را در همسر بودن خلاصه می‌کنند، دیگر نمی‌توانند مانند قبل احساساتشان را بروز دهند و به تدریج به نقطه‌ای می‌رسند که در رابطه با خود و همسرشان دچار مشکل می‌شوند.
 
سوال‌هایی نظیر «آیا همسرم جلوی پیشرفت


ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 26 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

برخی از اقوام کشورهای مختلف، روشهای درمانی عجیبی دارند که فرد پس از آگاهی از آن‌ها به درمان شیمیایی توجه بیشتری نشان می‌دهد. به گزارش پایگاه خبری شین هوآ؛ عجیب‌ترین درمانهای دنیا به قرار زیر است:

 

دوستان بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

برخی به اشتباه فکر می کنند گیاهخواری صرفا یک رژیم غذایی هست. این یک باور اشتباهه. گیاهخواری پدیده ای به مراتب فراتر از یک رژیم غذایی هست. یکی از جوانب مهم گیاهخواری ، ارتباط آن با مقولهء حفاظت از محیط زیست هست



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

در شهر كوچك توپیكا كه درعین حال مركز ایالت كانزاس است قانونی تصویب شده كه كتك زدن زن توسط شوهر را مجاز می داند. به گفته شورای محلی این شهر دلیل تصویب این قانون فقدان بودجه كافی قضایی برای رسیدگی به موارد اختلافات زن و شوهر و دعواهای خانوادگی است.

ایران ناز، نكته دیگری كه باید یادآوری كرد این است كه برخی از این قوانین مربوط به سده های گذشته و حتی رسوم سرخپوستان بوده اما هیچكس به فكر لغو آنها نیافتاده است.

احمقانه ترین قوانین آمریكا به طور خلاصه و براساس حروف الفبای لاتین نام ایالت ها به شرح ذیل است:

 

برای دیدن جملات به ادامه مطلب بروید از شما دوست عزیز ممنون



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 14 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

 زن متولد فروردین

1. انتقاد كردن از او در حضور دیگران بسیار وخیم است. در واقع او از انتقادات و حتی پیشنهادات در زمانی هم كه با یكدیگر تنها هستید زیاد خوشش نمی آید مگر اینكه این پیشنهادات كاملا سازنده بوده و با مقداری ملاحظه و احتیاط مطرح شوند.
2. وقت نشناسی او را بسیار ناراحت می كند. این واقیعت كه خود او هم بندرت وقت شناس است، دلیل موجهی برای وقت نشناسی شما محسوب نمی شود!
3. سعی نكنید دقت و توجه او را منحصرا به خود اختصاص دهید، زیرا او احتیاج دارد روزانه مقداری تنهایی و خلوت داشته باشد.
4. از طعنه زدن و سرزنش كردن، زرنگی، بدزبانی و ناپختگی بپرهیزید.
5. او موجودی مشكل پسند و باریك بینی است، بنابراین همیشه مراقب مرتب بودن سر و وضع و مطبوع بودن شخصیت خود باشید.

مرد متولد فروردین

1.
در اولین ملاقات حالت تهاجمی نداشته باشید. اگر به طرف او جذب شده اید حداقل بگذارید او فكر كند كه خودش در اظهار علاقه پیشقدم شده است.
2. از هر نوع دخالتی در كارهای شغلی اش اجتناب كنید.
3. او شدیدا از تظاهر و خودنمایی بدش می آید بنابراین سعی نكنید با مهم جلوه دادن خودتان و یا موقعیت اجتماعی خود او را تحت تاثیر قرار دهید. تا جایی كه می توانید طبیعی و بی پیرایه باشید.

 

دوستان عزیز بقیه ی ماه ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 14 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

چندی پیش تصاویری با نام "ارواح جنگ جهانی دوم" اثری خلاقانه  از عکاس روسی، سرگی لارنکوف را مشاهده کردید. وی  تصاویر قدیمی جنگ جهانی اول را دقیقا در مکانی که عکس گرفته شده بود مجدد عکاسی کرده و آنها را بایکدیگر تلفیق کرده است.


و اما" این روزها / آن روزها"  مجموعه عکس هایی است از شاهین شهریاری و سینا باقری که با الهام از آثار سرگی لارنکوف روسی تصاویر مکان هایی در تهران را با تصویری از گذشته ی همان محل در دوران انقلاب ادغام می کند.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 139
بازدید دیروز : 53
بازدید هفته : 288
بازدید ماه : 5918
بازدید کل : 110998
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو