هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

Firefox v15.0 Beta 2

Firefox v15.0 Beta نسخه ۱۵٫۰ مرورگری جدید و محبوب است که برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده است. رابط کاربری بسیار زیبا، سرعت بالای آن، استفاده آسان، امنیت بالا از جمله امکانات دیگر این مرورگر پر قدرت است. از تغییرات عمده این نسخه می توان به پشتیبانی از فلش، تغییر رابط کاربری، تغییر سیستم مورد نیاز و قابلیت اجرا بر روی اندروید پایین تر، صفحه استارت جدید و … اشاره کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند. مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Dolphin Browser یکی از بهترین و قدرتمند ترین مرورگر های آندروید می باشد. این مرورگر از سرعت بالایی برخوردار است و از ویژگی های کلیدی این مرورگر می توان به : پشتیبانی قوی از Add-ons ها, Bookmark های فوق العاده به این صورت که شما آدرس سایتی را ذخیره می کنید و وقتی بخواهید این سایت باز شود، تنها با کشیدن کلمه ی مورد نظر شما روی صفحه ,آدرس به سرعت باز بشود , قابلیت Multi-touch و زوم خوب, Multi Tabs, تشخیص RSS ها, پوسته های متنوع , پشتیبانی از ۱۴ زبان دنیا از جمله ساپورت کامل از زبان فارسی , ذخیره شدن تب های باز و… اشاره کرد.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Mozilla Firefox Web Browser یکی از قدرتمندترین مرورگرهای وب اندروید می باشد که دارای ویژگی هایی مانند سرعت بسیار بالا ، قابلیت های شخصی سازی متنوع و امنیت کامل می باشد. مرور سایت های محبوب بدون نوشتن آدرس ، دسترسی به تاریخچه ، بوکمارک ، رمز عبور و تب های باز در گوشی های مختلف ، افزونه های متعدد ، سرعت بالا ، قابلیت تب بندی ، قابلیت اضافه کردن بوکمارک و … از دیگر امکانات آن می باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

UC Browser یکی از سریعترین و پر طرفدارترین مرورگر های اندروید می باشد که دارای مدیریت دانلود قدرتمندی می باشد. از ویژگی های این مرورگر می توان به : داشتن حالت صرفه جویی که شما با استفاده از این حالت می توانید تا ۸۵ درصد از ترافیک خود را صرفه جویی نمایید, دارا بودن میانبر های کاربردی, کارایی عالی تب ها و محیط کاربری زیبا همراه با تغییر تم اشاره کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Opera Mobile Web Browser 12.0.4

Opera Mobile Web Browser مرورگر قدرتمند شرکت پرآوازه اپرا برای گوشی های اندرویدی است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به صورت نرم، روان و سریع به گشت و گذار در سایت های اینترنتی بپردازید. نرم افزار برای کسانی که اینترنت پرسرعت وای فای یا ۳G دارند بسیار مناسب است. رابط کاربری بسیار عالی، زوم به داخل و خارج بسیار مناسب، همگام سازی بوکمارک ها با نسخه ویندوزی و اشتراک آسان صفحات وب با دوستان از جمله ویژگی ها و امکانات این نرم افزار هستند.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Puffin Web Browser v2.2.5637

Puffin Web Browser امکان وب گردی سریع را در تبلت یا گوشی اندرویدی شما فراهم می آورد. اکثر مرورگرهای وب مخصوص گوشی، صفحات وب را برای نمایش در گوشی تبدیل می کنند؛ اما این نرم افزار صفحات وب را همانطور که هستند نمایش می دهد و تغییری روی آنها انجام نمی دهد. البته طبیعی است که حجم و زمان بارگزاری صفحات بالا می رود! نرم افزار قابلیت اجرای فایل های گیف و فلش، بازگشت به حالت نمایش موبایل، غیرفعال کردن پنجره های پاپ آپ، نمایش کنترل های زوم، فعال کردن افکت های نمایشی و… را دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو