هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

بدون شک انتشار بازی زیبای PES 2012 Pro Evolution Soccer در PC، تحول بزرگی در بازی های کامپیوتری فوتبال ایجاد کرد. این بازی زیبا که هم اکنون برای اندروید نیز منتشر شده است با حرکات زیبا و واقع گرایانه و تکنیک های بی نظیر بازیکنان، علاقه مندان را مجذوب خود کرده است. داشتن مود های مختلف جهت بازی مثل داشتن لیگ قهرمانان اروپا، لیگ های کشورهای اروپایی مثل اسپانیا، انگلستان و ایتالیا، و قابلیت بازی به صورت قهرمانی یا CUP قاره ای و جام ملت های مختلف از ویژگی های این بازی پر طرفدار و محبوب میباشد.

 pesand دانلود بازی محبوب و پر طرفدار Pro Evolution Soccer 2012 برای آندروید



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

تیله بازی از بازی های قدیمی و محبوب ایرانیان و همچنین از بازی های شناخته شده در روم باستان و تمدن های مصر قدیم بوده است که در آن دوران از تیله هایی با جنس خاک رس و سنگ چخماق مورد استفاده قرار میگرفته است. هم اکنون بازی ۱۰۱ Marbles برای اندروید منتشرشده است که شما در این بازی باید جمعا ۱۰۱ تیله را جمع آوری کنید تا پیروز بازی شوید. از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک عالی، طراحی فیزیکی و واقع گرایانه به همراه قابلیت بازی کردن به صورت سه بعدی، وجود کنترل لمسی برای حرکت دوربین و شلیک توپ، وجود بیش از ۵ محیط مختلف و ویژه برای بازی و در پایان کسب سکه برای باز کردن توانایی های جدید اشاره کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 17 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

با بازی Flick Shoot Pro زدن واقع بینانه ترین ضربات آزاد فوتبال را در دستگاه اندرویدی خود تجربه کنید! این بازی در ابتدا یک توپ در اختیار شما قرار می دهد و شما با ضرباتی با فاصله های کم و آسان شروع کرده و به تدریج با اضافه کردن دفاع تیم حریف و دور شدن از دروازه پیش می روید، تا جایی که گل زدن بسیار سخت می شود! از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک خوب، دارابودن ۶ سبک کلی بازی، وجود داشتن یک موتور فیزیکی واقع گرایانه برای روان شدن و واقعی تر شدن گیم پلی بازی، امکان جهت دادن به توپ به وسیله ی نوع لمس صفحه و امکان نمایش و ثبت رکورد خود در بین کاربران دیگر اشاره کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Basketball Shoot v1.5

Basketball Shoot بازی جالب و سرگرم کننده ای در سبک ورزشی است. در این بازی در هر مرحله، تعدادی توپ به شما داده می شود شما باید توپ های بسکتبال را درون سبد بیندازید و آنقدر این کار را ادامه دهید تا به امتیاز مناسب برسید و به مرحله بعدی بروید. پرتاب های راه دور امتیاز بیشتری دارند و سه امتیازی به حساب می آیند. به یاد داشته باشید که تعداد توپ ها و زمان پرتاب ها محدود است و با تمرین کافی خواهید توانست از آنها به بهترین وجه ممکن استفاده نمایید. برای پرتاب های مناسب کافیست انگشت خود را در خلاف جهت پرتاب بر روی توپ بکشید و زاویه دلخواه را تعیین نمایید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Stickman-Snowboarder-v1.0.1-1

در بازی زیبای Stickman Snowboarder معنای هیجان را خواهید فهمید! در این بازی شما از اسنوبرد سواری لذت خواهید برد. در طول مسیر گاهی اوقات روی سیم های برق، کشتی ها، سقف خانه ها و یا حتی روی وال ها و نهنگ هایی که روی سطح آب آمده اند، اسکی خواهید کرد. گاهی اوقات هم ممکن است ماشین های پلیس با دیدن شما به دنبالتان بیفتند که می بایست با حداکثر سرعت و استفاده از مهارت هایتان در اسکی از دستش فرار کنید. در سر راهتان جوایز مختلفی برای استفاده و افزایش امتیازات و سرعتتان وجود دارد. توجه کنید که این بازی با گیم پلی ساده و روان خود، به شدت اعتیادآور است!

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Basketball-All-Stars-v1.0-1

در بازی زیبای Basketball All-Stars لذت ورزش پرطرفدار بسکتبال را تجربه خواهید کرد. در این بازی شما توپ را از نقاط مختلف زمین باید به سمت سبد پرتاب کنید و برای گذراندن مراحل ناچارید که تعداد گل هایتان را به حد نصاب برسانید. هرچه توپ های بیشتری را به گل تبدیل نمایید امتیاز بیشتری دریافت خواهید نمود. بازی دارای گرافیک کارتونی جالبی است و می تواند شما را ساعت ها سرگرم سازد. با استفاده از گزینه ی رنکینگ موجود در بازی می توانید قدرت و مهارتتان در ورزش بسکتبال را محک زده و با دیگران مقایسه نمایید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Driftkhana Freestyle Drift App v1.0

Driftkhana Freestyle Drift App بازی جذابی در سبک دریفتینگ است. در این بازی ماشینی در اختیار شما قرار می گیرد و شما باید در ناحیه یک پیست با انجام عمل دریفت، بهترین رکورد را در بازی بزنید و رکورد خود را ارتقاع دهید. حرکات نمایشی زیبا و صحیح بیشترین امتیاز را برای شما ثبت خواهند کرد. همچنین باید مواظب باشید که به موانع برخورد نکنید و با پرش و رسیدن به بیشترین ارتفاع، کار خود را به بهترین وجه به انجام برسانید. بازی دارای گرافیک خوبی است و جلوه های طبیعی از صحنه های مختلف را به تصویر می کشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Wrestling Revolution v1.0.7

Wrestling Revolution بازی محبوب کشتی کج را به گوشی اندرویدی شما خواهد آورد. این بازی شامل بازی های TNA و WWE است و به شما اجازه خواهد داد سوپر استار های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و وارد نبردی طاقت فرسا با دیگر کشتی کج کاران شوید. بازی دارای زمین های مختلفی برای برگزاری مسابقات است و امکان استفاده از ابزار آلات نیز در طی بازی وجود دارد. گیم پلی بازی به گونه ای ساده طراحی شده است و بعد از چند دقیقه نحوه انجام بازی را به طور کامل خواهید آموخت.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Monster-Truck-Rally-v1.07-5

در بازی مهیج Monster Truck Rally در صحرا، کوه های برفی، جنگل و مسیرهای پر پیچ و خم و راه های سنگی گوناگون با خودروی غول پیکر خودتان در مسابقات مختلف حاضر شوید. بازی دارای ۴ آهنگ متن طولانی هیجان آور است که به زیبایی مسابقات خواهد افزود. این بازی ورزشی دارای ۲ حالت مختلف بازی، تمرین و مسابقه است که قابلیت ساعت ها سرگرم ساختن شما را دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

بازی پرطرفدار و فوق العاده FiFa 12 جدیدترین شاهکار شرکت بزرگ Electronic Arts مخصوص گوشی ها و تبلت های اندرویدی می باشد. در این ورژن از سری بازی های معروف FIFA، تمامی تغییرات چشمگیر و بسیار حرفه ای هستند. وضعیت فیزیکی و ظاهری بازیکنان، داشتن لیگ های بیشتر و جام های جهانی و قاره ای، گرافیک عالی و گیم پلی راضی کننده به گونه ای است که از بازی کردن آن هرگز خسته نخواهید شد. همچنین بهینه و بازسازی کردن نوع زدن ضربات ایستگاهی نیز به جذابیت بازی افزوده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

ورزش های هاکی و فوتبال هر دو علاقه مندان مخصوص خود را دارند. حالا فرض کنید این دو ورزش با هم مخلوط شوند. بدین گونه است که بازی Speedball 2 Evolution ابداع میشود و هم طرفداران فوتبال و هم طرفداران هاکی را مجذوب خود میکند. این بازی دارای ۲۷ تیم مختلف است که در ۱۰ فصل با یکدیگر مسابقه میدهند.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Soccer-Superstars-2012-1.0.3-1

Soccer Superstars 2012 بازی فوتبال جذابی است که به شما این امکان را می دهد تا با هدایت و مدیریت دقیق تیمتان قهرمان جام های مختلفی شوید. با بردن بازی های خود امتیازتان  را بالا ببرید تا بتوانید بازیکنان جدیدی به تیمتان اضافه کنید؛ بازیکنانی که بعضی از آنان دارای قدرت های خارق العاده هستند و با شوت های جادویی خود شما را شگفت زده خواهند کرد. این بازی دارای گرافیکی واضح و از نوع انیمیشنی می باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Gone-Fishing-1.4.5-1

با بازی Gone Fishing ماهیگیری کنید! در این بازی زیبا بیش از ۵۸۷ نوع ماهی و ۶۰ نوع طعمه وجود دارد. در این دریاچه شما حتی میتوانید ماهی ۳۰۰ کیلویی هم پیدا کنید! شما باید قلاب ماهیگیری خود را با حرکت گوشی در دستتان پرتاب کنید. از ویژگی های جالب این بازی دقت زیاد در ساخت طبیعت دریاچه و صداهای موجودات و جانوران آن مکان است.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

همراه با بازی Iniesta VS. Casillas، شاهد رقابت دو ستاره اسپانیایی باشید. ایگر کاسیاس و آندرس اینیستا در این بازی، قدرت های خود را به رخ یکدیگر میکشند. شما دوست دارید کدام یک از آنها باشید؟ میتوانید اینیستا را انتخاب کنید و مهارت خود در ضربات ایستگاهی را نمایش دهید. یا میتوانید کاسیاس باشید و شوت های آتشین اینیستا را دفع کنید. انتخاب با شماست.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Moto-X-Mayhem-v1.81-1

با موتور کراس خود از صخره ها و کوه های ناهموار بالا بروید. Moto X Mayhem بازی مشهوری است که شما در آن با استفاده از حرکت دادن گوشی خودتان و استفاده از شتاب سنج، موتور سوار را بر روی ناهمواری های زیاد و مسیرهای سخت و صعب العبور حرکت خواهید داد. این بازی  دارای گرافیک بالا و جدول رده بندی آنلاین می باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 145
بازدید هفته : 168
بازدید ماه : 432
بازدید کل : 103345
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو