هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

Android Manager

Android Manager یک نرم‌افزار کاربردی و بسیار پیشرفته برای سیستم عامل اندروید است که به شما مقدار انرژی مصرفی و مقدار مصرف انرژی توسط نرم‌افزار‌های نصب شده مختلف را نشان می‌دهد تا به جزئیات مصرف باتری گوشی پی ببرید. نرم‌افزار تنها به این قابلیت ختم نمی‌شود بلکه قابلیت‌های بسیار متنوع و گوناگونی دارد از جمله شمارنده مقدار استفاده از دیتای مصرفی توسط اینترنت، مقدار پردازش پردازنده موبایل یا تبلت، بهینه سازی سرعت گوشی اندروید و بسیاری موارد دیگر که مجموعاً باعث می‌شوند مدیریت کاملی بر روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Lucky Patcher 2.1.9.1

Lucky Patcher نرم افزاری برای حذف لایسنس نرم افزارها، بازی ها، ویجت ها و… در گوشی های روت شده است. با استفاده از این نرم افزار و با حدف لایسنس نرم افزارها، دیگر پیغام License Verification را دریافت نخواهید کرد و می توانید انواع نرم افزارها و بازی ها و ویجت ها و… را به صورت رایگان استفاده کنید. نرم افزار برای حذف تبلیغات مزاحم نرم افزارها نیز کارایی دارد. نرم افزار لیستی از نرم افزارها و بازی هایی که در گوشی شما نصب شده را نمایش می دهد و آنهایی که قابلیت حذف لایسنس یا حذف تبلیغات دارند را مشخص می کند. با ارائه هر نسخه از این نرم افزار، نرم افزارهای بیشتری پشتیبانی می شوند.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

RDM+ Remote Desktop 2.1.1

اگر می خواهید عملیاتی مانند ویرایش اسناد، انتقال فایل ها و… را در کامپیوتر موجود در خانه یا محل کار خود انجام دهید ولی به آن دسترسی ندارید، می توانید خیلی راحت با گوشی خود به آن کامپیوتر متصل شده و عملیات مورد نظر را انجام دهید. RDM+ Remote Desktop به آسان ترین شکل ممکن دسترسی گوشی شما به کامپیوتر دسکتاپ را فراهم می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید از طریق گوشی به کامپیوتر دسکتاپ ویندوز یا مک خود متصل شده و آن را کنترل کنید. تنها کافی است هر دو نسخه اندرویدی و مخصوص کامپیوتر نرم افزار را نصب کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

“موبایل بانک” یکی از خدمات بانکداری الکترونیکی بانک اقتصاد نوین است که از طریق تلفن همراه به مشتریان بانک ارائه می‌شود. با بکارگیری خدمات “موبایل بانک” مشتریان بانک اقتصاد نوین می‌توانند بصورت شبانه‌روزی و با استفاده از تنها یک گوشی تلفن همراه، به اطلاعات حساب بانکی خود دسترسی یافته، به کارت/حساب دیگری در بانک اقتصاد نوین پول انتقال داده و از طریق “موبایل بانک” هزینه قبض‌های خدمات شهری مثل آب، برق و تلفن را پرداخت نمایند.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Bluetooth Power v1.0

اگر شما برای برقراری تماس های تلفنی خود از هندزفری بلوتوث استفاده می کنید، حتما برایتان پیش آمده که در مواقعی هندزفری بلوتوث خود را در هنگام رانندگی به گوشی متصل کرده ولی فراموش کرده اید که بلوتوث گوشی را فعال کنید؛ در نتیجه هنگام دریافت تماس تلفنی، نتوانسته اید به آن تماس پاسخ دهید. نرم افزار Bluetooth Power مشکل شما را حل می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید بلوتوث گوشی خود را به طور خودکار فعال کنید و غیرفعال کنید. تنها کافی است رابط بلوتوث خود را به گوشی متصل کنید تا نرم افزار به طور خودکار بلوتوث گوشی را برای شما فعال کند. با قطع رابط هم بلوتوث غیرفعال می شود. کار با نرم افزار بسیار ساده است



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Remote Desktop Client v3.5.0

Remote Desktop Client نرم افزاری برای اتصال ریموت گوشی اندرویدی شما به کامپیوتر شخصی با استفاده از ارتباط اینترنت است. این نرم افزار که توسط گوگل ارائه شده، امکان اتصال ریموت گوشی شما به کامپیوتر شخصی و کنترل آن را فراهم می کند. پس از اتصال، نرم افزار یک ماوس و کیبورد در اختیار شما قرار می دهد طوری که به راحتی می توانید هر نوع عملیاتی را در کامپیوتر دسکتاپ خود انجام دهید. تغییرات شما در کامپیوتر به صورت آنی بر روی صفحه گوشی نمایش داده می شوند. البته واضح است که برای داشتن ارتباط پایدار با کامپیوتر، باید اینترنت پرسرعت در گوشی خود و همچنین کامپیوتر داشته باشید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Root Explorer v2.21.1

Root Explorer نرم افزار فایل منیجری همه جانبه و تمام عیار برای گوشی های روت شده است. این فایل منیجر سطح دسترسی های بسیار بالاتری نسبت به یک فایل منیجر عادی گوشی های روت نشده دارد و هیچ نوع محدودیتی را نمی شناسد. از جمله امکانات این نرم افزار می توان به امکان تعیین مجوزها برای پوشه ها و فایل ها، دسترسی و مدیریت فایل های سیستمی، اجرای اسکریپت های مختلف، نمایش سورس فایل های نصبی، مدیریت جامع فایل های فشرده و ویرایشگر متون اشاره کرد. این نرم افزار علاوه بر این امکانات، امکانات معمولی سایر نرم افزارهای فایل منیجر را نیز داراست.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

AIVC (Alice) Pro v2.6

Alice دستیار شخصی شماست و کمک می کند که به کارهای خود خیلی سریع و راحت رسیدگی کنید. با داشتن این نرم افزار شما یک دستیار بسیار مفید را در کنار خود دارید و می توانید با او مکالمه کرده و فرمان های صوتی برای انجام عملیات مختلف بدهید. این نرم افزار شما را برای مدیریت قسمت های مختلف گوشی از جمله مدیریت تماس ها، اس ام اس ها، ایمیل ها، آلارم ها، تایمرها، ماشین حساب، آب و هوا، جستجو و… یاری می کند. به طور مثال با فرمان صوتی Wake me up at 6:00 می توانید آلارمی برای ساعت ۶ تنظیم کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Wave Control Pro v2.19

Wave Control نرم افزاری جالب برای کنترل پخش موزیک ها با حرکت دست از مقابل سنسور گوشی است. توسط این نرم افزار می توانید موزیک های در حال پخش خود را با حرکت دادن دست از مقابل سنسور گوشی کنترل کنید. برای مثال می توانید با یک بار حرکت دست از مقابل سنسور، موزیک در حال پخش را متوقف کنید و دوباره با همان حرکت آن موزیک را پخش کنید. عملیات زیادی از جمله توقف پخش، پخش موزیک بعدی، پخش موزیک قبلی، کنترل صدا، روشن/خاموش کردن صفحه گوشی و… قابل انجام است که می توانید با مراجعه به بخش اصلی نرم افزار، نحوه انجام این عملیات را مشاهده کرده یا تنظیمات آنها را تغییر دهید. نرم افزار برای هر نرم افزار پلیری که از کنترل های هدست پشتیبانی کند، به خوبی عمل می کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

CPU Sleeper v2.8-3

CPU Sleeper نام نرم افزاری ساده برای تغییر وضعیت CPU گوشی است. این نرم افزار زمان هایی که با گوشی کار نمی کنید و صفحه آن خاموش است، CPU را به حالت آفلاین برده و هر گاه دوباره گوشی فعال و صفحه آن روشن شد، CPU را به حالت آنلاین می برد. زمانی که صفحه اسکرین گوشی خاموش است، کاربر نیاز چندانی به فعال بودن کامل CPU ندارد و تنها به فعالیت بخشی از CPU نیاز است؛ در نتیجه بردن CPU به حالت آفلاین هم می تواند از فشار بی مورد به سخت افزار گوشی جلوگیری کند و هم از میزان مصرف باتری گوشی بکاهد. این نرم افزار تنها در گوشی های روت شده قابل استفاده می باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Smart Stay Ex

امروز در اندروگت با یک برنامه بسیار جالب و البته مفید آمده ایم که نصب آن را به همه کاربران اندروید با گوشی های مجهز به دوربین جلو توصیه می کنیم. شاید این قابلیت را با نام Smart Stay در سامسونگ گلکسی اس 3 دیده یا شنیده باشید. حتماً تاکنون پیش آمده که مشغول خواندن یک متن یا صفحه اینترنت روی گوشیتان باشید و صفحه کم نور یا خاموش شود و مجبور باشید چند ثانیه ای یکبار صفحه را لمس کنید؛ با Smart Stay Ex این مشکل به کلی حل می شود چرا که گوشی با نصب این برنامه از طریق دوربین جلو چشمان شما را تشخیص می دهد و زمانی که مشغول تماشای صفحه هستید آن را روشن نگاه می دارد. همچنین با فعال سازی گزینه Low Light Support برنامه سعی می کند تا در محیط های تاریک نیز کار کند اما عملکرد بهتر برنامه در محیط های با نور کافیست.

در نسخه جدید 1.0.2 مشکل عدم شناسایی دوربین در بعضی گوشی ها رفع شده است اما ممکن است نیاز باشد چند بار برنامه را فعال و غیرفعال کرده و گوشی را ریست کنید تا مشکل رفع شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

آپدیت: نسخه جدید v2.5 با قابلیت های جدید جایگزین شد.

شاید از قابلیت Siri منشی شخصی iPhone 4S چیزی شنیده باشید. سیری قادر است فرمانهای صوتی وسیعی را شناسایی کند و آنها را برای شما اجرا کند. AIVC یک منشی شخصی به نام Alice در گوشی اندرویدی شماست که عملکرد مشابهی را برای شما به ارمغان می آورد. اگر می توانید انگلیسی صحبت کنید این برنامه می تواند بسیار مفید بوده و در وقت شما صرفه جویی کند. با AIVC می توانید از وضعیت آب و هوا آگاه شوید، آلارم بگذارید، تایمر فعال کنید، پیامکی ارسال کنید، برنامه یا آهنگ خاصی را اجرا کنید، ایمیل بفرستید، محاسبات عددی را بپرسید، استاتوس فیس بوک را آپدیت کنید، گوشی را سایلنت کنید، اطلاعات عمومی بپرسید و بسیاری موارد دیگر.

قابلیت های جدید نسخه 2.5 شامل: رفع مشکلات هواشناسی، سرعت بالاتر، قابلیت انتخاب زمان Reminder تقویم.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

با Gemini App Manager مدیریت کاملی برروی نرم افزار و بازی های نصب شده در گوشی خود داشته باشید. از جمله امکانات این نرم افزار اندروید می توان به مدیریت Autorun، انتقال بازی یا نرم افزار از حافظه داخلی به خارجی به صورت تک تک و گروهی، حذف و گرفتن BackUp از بازی و نرم افزار، امکان بلوک کردن فایل ها در گوشی های روت شده و … اشاره کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

X-plore File Manager 2.94

کمتر کسی است که نرم افزار محبوب و قدرتمند X-plore را نشناسد. X-plore بهترین فایل منیجر گوشی های موبایل با امکانات مدیریتی بسیار زیاد است. عملیات بسیاری بر روی فایل و پوشه های شما قابل انجام است؛ عملیاتی از قبیل کپی، انتقال، تغییر نام، حذف، جستجو، فشرده سازی، ساخت پوشه، مشاهده جزئیات فایل ها، اضافه کردن به مورد علاقه ها و… .



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Advanced Touchpad v3.7

نرم افزار جالب Advanced Touchpad گوشی شما را به یک ماوس و کیبورد بی سیم برای کنترل کامپیوتر تبدیل می کند. تنها کافی است که هر دو نسخه ویندوزی و اندرویدی نرم افزار را نصب و اجرا کنید و سپس گزینه Auto Detect را از منو نرم افزار در گوشی خود انتخاب کنید تا نرم افزار کامپیوتر شما را به صورت خودکار شناسایی کند. نرم افزار نیازمند ارتباط وای فای است.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Droid Scan Pro PDF v5.4

Droid Scan گوشی یا تبلت اندرویدی شما را به یک اسکنر قابل حمل تبدیل می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید به وسیله دوربین گوشی یا تبلت خود چندین عکس تهیه کنید و سپس عکس های گرفته شده را تنها با طی چند مرحله به یک فایل پی دی اف واحد تبدیل کنید. نرم افزار قاب یا فرمت صفحات روزنامه ها، کتاب ها، مجلات، کارت ویزیت ها، یادداشت ها و… را تشخیص داده و به شما امکان عکس برداری صحیح و تنظیم شده را می دهد. کنتراست و رنگ عکس های گرفته شده نیر قابل تنظیم است.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

GPP Remote Control v3.5.2

اگر از کامپیوتر خود دور هستید و می خواهید عملیات خاصی را در آن انجام دهید، حتما نرم افزار GPP Remote Control مورد استفاده شما قرار خواهد گرفت. توسط این نرم افزار فوق العاده می توانید از هر مکانی دسترسی ریموت به کامپیوتر خود داشته باشید. به این ترتیب همیشه به کامپیوتر خود دسترسی دارید و کامپیوتر همیشه و در هر مکان همراه شماست. نرم افزار به صورت خودکار کامپیوتر شما را پیدا کرده و بهترین راه برای اتصال به آن را انتخاب می کند. شما هر نوع عملیات دلخواهی ار قبیل کپی، حذف، دانلود و… را می توانید در کامپیوتر خود انجام دهید. همچنین با نصب وبکم بر روی مانیتور خود می توانید محیط اطراف کامپیوتر را هم ببینید.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

ISeeYouPro v1.4.2

ISeeYou نرم افزاری کاربردی برای فعال نگه داشتن دائم گوشی اندرویدی شماست. این نرم افزار گوشی شما را تا وقتی که به صفحه آن نگاه می کنید، فعال نگاه می دارد و اجازه نمی دهد که صفحه گوشی خاموش شود و به حالت قفل برود. نرم افزار برای انجام این کار از دوربین جلوی گوشی کمک می گیرد و صورت شما را با استفاده از آن اسکن و شناسایی می کند. شما می توانید تنظیماتی از قبیل مدت زمان اسکن را تغییر دهید. توجه داشته باشید که پس از تغییر تنظیمات باید حالت اسکن را متوقف و دوباره از نو اجرا کنید تا نرم افزار قادر به شناسایی باشد.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 575
بازدید دیروز : 69
بازدید هفته : 644
بازدید ماه : 575
بازدید کل : 105655
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو