هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

Fwarp v1.3

Fwarp نرم افزاری جالب برای خلق عکس های کمدی، خنده دار و کاریکاتور گونه است. با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس های خود را به صورت مستقیم با دوربین تهیه کرده یا از گالری وارد کنید و آن را تبدیل به عکسی کاریکارتور گونه کنید و با اشتراک بین دوستان و آشنایان، لحظات خوشی را سپری کنید. کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و تغییرات شما به صورت آنی روی عکس پیاده می شوند. در قسمت قلموها می توانید به قلموهایی با ۳ اندازه مختلف دسترسی داشته و بر روی عکس خود نقاشی کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

ReLoop Loop Sequencer v1.9.9

ReLoop Loop Sequencer نام نرم افزاری ساده و سرگرم کننده، برای ساخت آهنگ است. با استفاده از این نرم افزار، شما این توانایی را دارید تا به مانند نرم افزارهای مطرح در ساخت موزیک، نظیر sony acid در گوشی و یا تبلت اندرویدی خود به ساخت موزیک بپردازید. با استفاده از نمونه های آماده ای که در این نرم افزار، در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لوپ های این نرم افزار می توانید به راحتی و سرعت موزیک زیبایی را بسازید و آن را برای استفاده های بعدی خود، ذخیره نمایید.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Super-Video-Floating-&-Popup

شاید با Galaxy S III و قابلیت نمایش ویدئو در پنجره جداگانه با نام Popup Play آشنایی داشته باشید. این ویژگی منحصر به فرد حالا توسط اپلیکیشن Super Video, Flaoting & Popup بر روی تمامی گوشی ها و تبلت های اندرویدی در دسترس خواهد بود. این برنامه بسیار کاربردی و جالب پنجره ویدئو را به صورت یک پنجره جداگانه روی تمامی صفحات قرار می دهد و شما می توانید مادامی که پیامک می دهید، وبگردی می کنید یا ایمیل ها را می خوانید پنجره ویدئو در حال پخش را نیز تماشا کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Smart Stay Ex

امروز در اندروگت با یک برنامه بسیار جالب و البته مفید آمده ایم که نصب آن را به همه کاربران اندروید با گوشی های مجهز به دوربین جلو توصیه می کنیم. شاید این قابلیت را با نام Smart Stay در سامسونگ گلکسی اس 3 دیده یا شنیده باشید. حتماً تاکنون پیش آمده که مشغول خواندن یک متن یا صفحه اینترنت روی گوشیتان باشید و صفحه کم نور یا خاموش شود و مجبور باشید چند ثانیه ای یکبار صفحه را لمس کنید؛ با Smart Stay Ex این مشکل به کلی حل می شود چرا که گوشی با نصب این برنامه از طریق دوربین جلو چشمان شما را تشخیص می دهد و زمانی که مشغول تماشای صفحه هستید آن را روشن نگاه می دارد. همچنین با فعال سازی گزینه Low Light Support برنامه سعی می کند تا در محیط های تاریک نیز کار کند اما عملکرد بهتر برنامه در محیط های با نور کافیست.

در نسخه جدید 1.0.2 مشکل عدم شناسایی دوربین در بعضی گوشی ها رفع شده است اما ممکن است نیاز باشد چند بار برنامه را فعال و غیرفعال کرده و گوشی را ریست کنید تا مشکل رفع شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

AgingBooth

AgingBooth یک برنامه بسیار جالب و سرگرم کننده است که می توانید با آن دوستان و آشنایان خود را حسابی بخندانید! این برنامه تصاویر چهره افراد مختلف را دریافت کرده و آنها را پیر می کند؛ بدین ترتیب می دانید که در پیری تقریباً چه چهره ای پیدا خواهید کرد! از ویژگی های برنامه می توان به برش خودکار تصویر توسط تشخیص چهره، لرزاندن گوشی برای دیدن تصویر قبل و بعد از افکت و اعمال افکت بدون نیاز به اینترنت اشاره کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

بازدید: 567

FatBooth

FatBooth یک برنامه جالب و سرگرم کننده مانند AgingBooth است که این بار چهره دوستان و آشنایانتان را چاق می کند و می توانید با آن دوستانتان را سرگرم کنید. پس از گرفتن عکس و یا وارد کردن از گالری برنامه به صورت خودکار چهره را تشخیص داده و از بقیه عکس جدا می کند؛ سپس افکت را بدون نیاز به اینترنت اعمال می کند و می توانید با تکان دادن گوشی قبل و بعد از افکت را مشاهده کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Talking Ted Uncensored

 تد سخنگو یا Talking Ted یک اپلیکیشن سرگرم کننده اندرویدی است که از فیلم جدید ted ساخته شده است. در این برنامه شما با یک خرس بامزه به نام تد مواجه هستید که حرف های شما را تکرار می کند و می تواند حرکات منحصر به فرد و بعضاً خنده داری انجام دهد. یک امکان جالب این برنامه ضبط حرکات تد و ارسال آن برای دوستان است. توجه داشته باشید که باید پس از نصب دیتای بازی را از وایفای دانلود کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

London 2012 Results App

اگر شما هم از طرفداران ورزش هستید و مسابقات پرهیجان المپیک 2012 لندن را دنبال می کنید London 2012 Results App را از دست ندهید. این اپلیکیشن همواره آخرین نتایج مسابقات، مدال های مختلف، تاریخ برگزاری، ساعت برگزاری و اطلاعات بیشتر در مورد هر ورزش را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین برای هر ورزشکار المپیک می توانید پروفایل او را مشاهده کنید و از سوابق ورزشی او باخبر شوید. یک ویژگی مهم دیگر این برنامه زنده بودن نتایج است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Ghost Radar Legacy v3.3.8

با استفاده از نرم افزار جالب Ghost Radar Legacy می توانید از وجود انرژی ها و ارواح در اطراف خود اطلاع پیدا کنید. در این نرم افزار، اطلاعاتی که توسط سنسور گوشی خوانده می شود به صورت متن و اعداد و نمودارهای گرافیکی نمایش داده می شوند و از وجود انرژی در اطراف شما خبر می دهند. البته نتایج نشان داده شده خیلی دقیق نیستند و باید تنها از دید سرگرمی به این نرم افزار نگاه کرد!



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Face Swap v1.0

Face Swap نرم افزاری سرگرمی برای تعویض چهره افراد موجود در عکس ها با هر چهره ای است. توسط این نرم افزار می توانید خیلی ساده و تنها در چند مرحله هر چهره ای را بر روی چهره افراد موجود در عکس ها قرار دهید و لحظات خوب و خوشی را با دوستان و آشنایان خود سپری کنید. عکس های خود را می توانید به صورت مستقیم با دوربین بگیرید یا از گالری در نرم افزار وارد کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

My Horoscope Pro v1.9

شاید شما هم جزء افرادی باشید که روزانه برای دریافت فال خود به سایت های طالع بینی سر می زنند؛ ولی حالا با استفاده از نرم افزار My Horoscope Pro می توانید فال روزانه خود را در گوشی دریافت کنید! این نرم افزار توسط یک کارشناس مطرح ستاره شناسی و طالع بینی با سابقه بیش از ۱۲ سال تجربه ارائه شده است و هر روز بروز رسانی می شود. توسط این نرم افزار می توانید فال خود را به صورت روزانه دریافت کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

WordCam! v1.20

WordCam نرم افزاری برای تبدیل تصاویر شما به شاهکارهای هنری تایپوگرافی است. توسط این نرم افزار می توانید عکس های خود را به عکس های تایپوگرافی که شامل متون هستند تبدیل کنید. شما می توانید عکس های خود را به صورت مستقیم و با استفاده از دوربین یا از گالری وارد نرم افزار کنید و با انتخاب متن و فونت مورد نظر، به سرعت تبدیل به عکس های تایپوگرافی کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Let's Create! Pottery v1.35

سفالگری بهترین راه برای از بین بردن استرس و رسیدن به آرامش درونی است. Let’s Create! Pottery نرم افزاری جالب و سرگرم کننده برای سفالگری و ساخت سرامیک های زیبا در گوشی شماست. اگر به سفالگری علاقه دارید، حتما این نرم افزار را امتحان کنید و کوزه ها و سرامیک های بسیار زیبا بسازید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. بعد از اینکه سفال دلخواه خود را ساختید، می توانید انواع طرح ها و رنگ آمیزی های متنوع را روی آن پیاده کنید و از سفال طراحی شده خود لذت ببرید. گِل را روی چرخ گردان بیاندازید و استعداد خود را در هنر سفالگری بسنجید!



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

FaceLab v1.0.0

FaceLab به شما اجازه می دهد که از چهره دوستان خود عکس بگیرید و سپس به شکل های خنده دار و عجیب تبدیل کنید. تنها کافی است که به صورت مستقیم با دوربین گوشی از چهره افراد عکس بگیرید و بعد کار را به نرم افزار بسپارید تا از چهره گرفته شده چهره های جدید تولید کند. عکس های تولید شده را می توانید با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید و لحظات خوشی را در کنار آنان سپری کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 277
بازدید کل : 103190
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو