هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

بالاخره پس از مدت‌ها ایفون 5 اس معرفی شد. اپل طی مراسمی اختصاصی ازجدیدترین و در عین حال پیشرفته‌ترین گوشی خود با نام آیفون 5S پرده برداشت. این گوشی که از نظر ظاهری شباهت بسیاری به آیفون 5 دارد، اما از ویژگی‌هایی برخوردار است که می‌تواند برای چند ماه دیگر نیز در راس اخبار مربوط به گوشی‌های هوشمند قرار گیرد.

در ادامه مطلب به طور کامل به بررسی ویژگی‌های جدید این گوشی می‌پردازیم:



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی

 

گوشی های هوشمند را می توان انقلابی در عرصه فناوری های ارتباطی به شمار آورد. تلفن هایی که تنها تلفن و وسیله ای برای مکالمه صوتی نیستند و قابلیت هایی را در خود دارند که باعث شده عنوان "هوشمند" برای آنها در نظر گرفته شود.

رقابت سخت و نفس گیر شرکت های فناوری بزرگ و صاحب قدرت منجر به هرچه قدرتمندتر شدن این نوع گوشی ها شده است و این مسابقه کماکان ادامه دارد.

سال میلادی جاری رو به پایان است و نگاهی به سیر تحولات گوشی های هوشمند در این سال نشان می دهد که امسال هم این گوشی ها پیشرفت های زیادی به خود دیده اند.

انتخاب بهترین ها از میان انواع گوشی هایی که امسال به بازار عرضه شد، کمی سخت به نطر می رسد، اما با توجه به پیشرفت ها و آپشن های موجود در هر یک از گوشی ها می توان به فهرست زیر برای بهترین گوشی های سال 2012 رسید:



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

اپل، سامسونگ، نوکیا، سونی اریکسون و دیگر برندهای معتبر با ارائه تلفن های همراه هوشمند خود اجازه می دهند تا کاربران علاوه بر مکالمه با تلفن های همراه به بازی، گوش دادن به موسیقی و تماشای ویدئو، ثبت تصاویر و ویدئو و ده‌ها قابلیت جالب دیگر دسترسی داشته باشند.

با توجه به طیف متنوعی از قابلیت‌های قابل اجرا بر روی تلفن همراه، جای تعجب نیست که عمر باطری تلفن همراه همواره یکی از نگرانی‌های اصلی برای توسعه دهندگان، تولید کنندگان و کاربران تلفن های همراه است.





ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 28 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

وبلاگینا: طی چند سال گذشته، افراد زیادی را دیده‌ام که تصمیم به خرید گوشی اندرویدی گرفته بودند اما از طرفی، سوالاتی در ذهن داشتند که یا جواب مشخصی برای آن پیدا نکرده بودند و یا به‌واسطه پاسخ‌های ناشیانه فروشنده‌های موبایل، به اشتباه افتاده بودند.

در این مقاله  قصد داریم به ۱۰ سوال رایج درباره اندروید پاسخ دهیم. این ۱۰ مورد، از جمله موضوعاتی هستند که افراد خریدار گوشی‌های این پلتفرم ممکن است قبل از خرید، به‌دنبال پاسخ واضح و مشخصی برای آن‌ها باشند. تلاش کردیم پاسخ سوالات، تا جای ممکن مختصر و مفید باشند.



 


ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی


با برخی کدهای مخفی موبایل آشنا شوید


 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Apple vs Samsung

شما همراهان همیشگی نارنجی احتمالاً وقایع‌نگاری دو هفته اول دادگاه اپل و سامسونگ را که هفته پیش ارائه کردیم خوانده‌اید. امروز و با فرارسیدن آخر هفته میلادی، به وقایع مهم هفته سوم این جدال حقوقی می‌پردازیم. با نارنجی همراه باشید.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

ایتنا - شرکت اپل اعلام کرد در نسخه‌های جدید آی‌فون و آی‌پد خود نرم‌افزارهایی که از سایت پر طرفدار یوتیوب پشتیبانی می‌کنند را حذف خواهد کرد.

بر اساس گزارش رویترز، روز دوشنبه مقامات اپل اعلام کردند که قصد دارند در آی‌فون‌ها و آی‌پدهای جدید، نرم‌افزارهایی که از سایت پرطرفدار یوتیوب گوگل پشتیبانی می‌کنند را حذف کنند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 Root کردن چیست و چه کاراییهایی دارد ؟


Root 
کردن در اصطلاح رسیدن به فایل های سیستمی و دسترسیبه آنها را فراهم میکنید. Root امکان تغییر فایل های سیستمی و تغییر دادن کدهایمختلف برای کارهای بخصوصی که میخواهید انجام دهید را به وجود می آورد . روش روتکردن گوشی های مختلف با هم متفاوت است و بزودی با روش روت شدن همه گوشی ها آشناخواهید شد.


مفهوم Root و کارهایی که میتوان با آن انجام داد :

همیشه وقتی گوشی را روت میکنید راه برگشت دارید ، اما وقتی گوشی روت نشدهباشد شاید دیگر راه برگشتی نداشته باشد ؛ برای مثال گوشی G1 وقتی به RC29 آپدیتمیشود و گوشی روت نشده باشد برای همیشه در RC29 میماند و در این ورژن امکان روتنیست ولی در گوشی روت همیشه راه برگشت هست .


روت برای شما چه کارهاییانجام میدهد ؟
کنترل کامل روی گوشی خود دارید
قابلیت دیدن فایل هایی کهآندروید با آنها کار میکند ؛ شما میتوانید خیلی از کدهای اصلی را جایگزین کنید .



 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

تلفن همراه به عنوان وسیله ای که تاثیر زیادی در ایجاد روابط میان دارندگان این گجت دارد، تبدیل به بخش مهمی از زندگی روزانه ما شده است و از کوچک و بزرگ همه دارای یک تلفن همراه هستند. گوشی های امروزی نسبت به گوشی هایی که در اوایل وارد بازار شده بودند بسیار متفاوت بوده و در حال حاضر شما با داشتن گوشی هایی که تبدیل به اسمارت فون شده اند نه تنها از گوشی هایی که اوایل وارد بازار شده اند استفاده نخواهید کرد بلکه سراغی از آنها هم نخواهید گرفت.

با ورود فناوری های جدید ...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 26 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو