هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

Deadly-Dungeon

در بازی Deadly Dungeon شما باید به عنوان تنها قهرمان امپراطوری، راه خود را به سیاهچالی که به صورت تصادفی ساخته شده است پیدا کنید و با نیروهای شیطان و هیولاهای کشنده که در آنجا به سر می برند، مبارزه کنید و آن ها را شکست دهید. از ویژگی های این بازی زیبا می توان به موتور گرافیکی قدرتمند و داستان شگفت انگیز آن اشاره کرد که به هیجانی شدن بازی کمک می کند. و اما حالا نوبت شما است که شمشیر خود را بردارید و به جنگ شیطان بروید!



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 17 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Mafia Rush v1.0

Mafia Rush یک بازی گانگستری در سبک اکشن است. در این بازی شما شخصیتی از مافیا را نمایش می دهید و باید با انواع سلاح های مختلفی که در اختیار شما قرار می گیرد، مخالفان خود را از بین ببرید. با طی مراحل بازی کم کم پول نقد و سلاح های بهتری بدست خواهید آورد. بازی شامل ۴ نوع داستان مختلف است، از قبیل: سرقت، دفاع، حمله و بقا می باشد که هرکدام گیم پلی مخصوص خود را دارا می باشند. جلوه های تصویری گرافیکی و گیم پلی پویا و روان نیز بر جذابیت هر چه بیشتر این بازی می افزاید.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Blood Run v1.2

Blood Run یک بازی خشن، در سبک رزمی و اکشن است. شما یک نفر سامورایی در برابر هزاران سرباز هستید و باید تا پای جان مقاومت کرده و سربازان دشمن را از بین ببرید. در برابر حمله ی نیزه داران جا خالی دهید، با شمشیر زنان حرفه ای بجگید و آنها را شکست دهید، در برابر باران تیر ها پناه جویید و مخفی شوید و سپر مقاومت و دفاع را در هم بشکنید و حمله کنید. بازی دارای گیم پلی ساده و روان است و وقتی به پیروزی نهایی در بازی دست پیدا خواهید کرد که مسیر عبورتان از خون دشمنانتان، سرخ رنگ شود!

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

C.H.A.O.S-v5.0.0-1

C.H.A.O.S بازی اکشن بسیار جذابی است که در آن طعم یک نبرد واقعی و پر هیجان را خواهید چشید. سوار بر هلی کوپتر با نیروی هوایی دشمن درگیر شده و آنها را نابود کنید و یا با پرواز در ارتفاع کم و عبور از داخل تونل ها، تاسیسات دشمنان را موشک باران کنید. گاهی اوقات هم وظیفه دارید که به جنگ نیروی دریایی دشمن بروید. داستان بازی از این قرار است که یک سازمان مخفی و مخوف با نام اختصاری C.H.A.O.S که توسط دیکتاتورها پایه ریزی شده است قصد دارد که سلطه ی خودش را بر کشورهای منطقه بیشتر کند و شما به عنوان یک خلبان شجاع برای مبارزه با آنها و جلوگیری از گسترش نفوذ آنان استخدام شده اید. می توانید هلی کوپترهای مختلفی ساخته ی کشورهای آمریکا، روسیه و اروپایی مانند AH-64 Apache, UH-60 Black Hawk, Hind, Ka-52 Alligator, RAH-66 Comanche و … را انتخاب کرده و با آن به مبارزه بپردازید. از ویژگی های این بازی فوق العاده این است که شبیه سازی پرواز با هلی کوپتر به زیبایی و با دقت زیاد انجام شده است و بازی دارای گرافیک بالایی است. علاوه بر این ، این بازی برنده ی جایزه ی بهترین افکت های صوتی و تصویری شده است.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Zombie-Terminitor-v1.0-1

آماده باشید چون باز هم زامبی ها به شهر حمله ور شده اند! Zombie Terminitor بازی زیبایی در سبک اکشن و تیراندازی است. در این بازی شما باید با کمک دوستانتان با انواع و اقسام زامبی های خونخوار مبارزه کنید و آنها را نابود سازید. برای مبارزه ی با زامبی ها سلاح های پیشرفته ی زیادی در اختیار شما هستند، سلاح هایی که گاهی اوقات قدرت زیادشان شما را شگفت زده خواهد کرد. گرافیک کارتونی جذاب بازی ، این بازی را با دیگر بازی های هم دسته ی خودش متمایز ساخته است. بازی دارای گیم پلی ساده و روانی است بطوری که به سادگی می توانید با آن ارتباط برقرار کنید.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Tap-Dragon-Park-v1.01-1

AR Magical Battle بازی جذابی است که شما را به یک شهر زیبا با اتفاقات جادویی و اسرار آمیز در عصر اژدها می برد. شما به عنوان پادشاه سرزمین این بازی باید با پیدا کردن و جمع آوری اژدها های نوزاد، به آموزش و پرورش آنها بپردازید تا برای محافظت از گنج سرزمین شما آماده شوند و بتوانند با دیوهای پلید مبارزه کنند و آنها را شکست دهند. آموزش بچه اژدها ها را می توانید به جادوگران حرفه ای سرزمینتان بسپارید چون آنها می توانند کارهای حیرت انگیز و خارق العاده ی خودشان را به اژدها  هم یاد دهند.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Cytus-v2.0.0-1

در بازی زیبای  Cytus، سبکی جدید را در بازی های اندروید تجربه خواهید کرد. Cytus یک بازی صوتی می باشد که تمام مرحل آن را باید با کمک موسیقی ها و صداهایی که پخش می شود پشت سر بگذارید. بازی در مورد آینده ی دور جهان است، زمانی که ربات ها و ماشین ها جهان را فرا گرفته اند. بازی دارای بیش از ۹ سطح دشواری و آهنگ های زیادی در سبک های جاز، پاپ، ترنس، راک و … از بهترین آهنگ سازان جهان است. در مورد Cytus، نمی توان توضیح زیادی داد زیرا تمام روند بازی بر اساس شنیدن شما رقم خواهد خورد. برای اجرای بازی سیستم شما نیازمند سی پی یو ۱Ghz یا بیشتر و رم ۵۱۲MB یا بیشتر و حداقل حافظه ۱۴۰MB هستید.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Gun-Strike-XperiaPlay-v1.1.9-1

دقت هدف گیری و تیراندازی خودتان را در بازی اکشن و جذاب Gun Strike محک بزنید. سرعت عمل شما هم عامل مهمی است چون گاهی اوقات تعداد و سرعت دشمنانتان بالا خواهد رفت. اگر به سمتتان نارنجک پرتاب شود باید قبل از برخورد نارنجک به شما  آن را در هوا منهدم سازید. بازی دارای ۲۱ سلاح و نارنجک است. همچنین این بازی دارای ۸۰ سطح دشوار در قالب ۸ نقشه می باشد. انواع و اقسام اسلحه ها مانند MP5، P90، AK47، M16A1، M4A1، AWP و بسیاری از سلاح های متنوع و مشهور دیگر در این بازی در اختیار شما قرار دارند.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Traffic-Panic-London-1.1.1-1

Traffic Panic London بازی زیبایی است که در آن شما باید ترافیک شهر بزرگ و شلوغ لندن را کنترل نمایید. با در اختیار گرفتن و کنترل چراغ های راهنمایی مانع از تصادف های بزرگ و مخرب شوید. انواع اتومبیل ها در رنگ های مختلف در این شهر دیده می شود و تصادف ها گاهی اوقات موجب حوادث عجیبی خواهد شد، مثلا ممکن است انفجار ماشین ها باعت از جا کنده شدن چرخ و فلک بزرگ شهر و راه افتادن آن در خیابان ها و باعث بوجود آمدن خسارت های سنگین شود. شما به هر اندازه که در کنترل ترافیک این شهر موثر هستید به همان اندازه در بر هم زدن ترافیک و انفجارهای بزرگ هم نقش خواهید داشت.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Strikefleet-Omega-v1.2.1-1

Strikefleet Omega سبک جدیدی از بازی های دفاعی می باشد. شما در پایگاه فضایی امگا هستید که ناگهان سیستم امنیتی، هشدار هایی جدی مبنی بر نزدیک شدن شهاب سنگ و چند سفینه ناشناس اعلام میکند. تمامی سلاح های دفاعی آماده شده اند. به محض نزدیک شدن، با فرماندهی صحیح نیروهای خود عوامل تهدید کننده را نابود کنید. در این ورژن رفع اشکالات زیادی صورت گرفته است.




تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Alone-at-War-2-v1.0-1

بازی جنگی و تیراندازی Alone at war شما را ساعت ها سرگرم  می سازد. گرافیک کاغذی این بازی شما را شگفت زده خواهد کرد. در این بازی شما باید با تیر و کمان ابتدایی خودتان و به تنهایی، سیل عظیمی از نیروهای مهاجم را که به طرف شما حمله ور شده اند را عقب برانید. وجود صحنه های نقاشی شده در بازی مانند ابر ها ، بالن های عبوری ، حیوانات و … از ویژگی های جالب این بازی است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

MASS-EFFECT™-INFILTRATOR-v1.0.39-1

شما زمان زیادی ندارد ؛ هرچه سریع تر وارد تاسیسات مخفی بیگانگان شده و آنها را نابود سازید.  MASS EFFECT™ INFILTRATOR بازی زیبایی است که در آن شما در برابر ارتشی از بیگانگان قرار خواهید گرفت و با آنها مبارزاتی نفس گیر را تجربه خواهید نمود. این بازی دارای گرافیک بالا و افکت های صوتی و تصویری فوق العاده ای است. این بازی بیش از ۴۵۰ مگابایت دیتا دارد که برای اجرای بازی به صورت آفلاین باید از طریق وای فای دانلود شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Sacred Odyssey: Rise of Ayden HD یکی دیگر از سری بازیهای شرکت معروف بازی سازی گیم لافت می باشد. این بازی در سبک اکشن می باشد که در آن یک جوان قهرمان توسط خدایان انتخاب شده که برای نجات پادشاهی در آخر الزمان اقدام می کند. در این بازی شما سفر خود را با یک شمشیر ساده شروع می کنید و در طول مسیر سلاح ها و توانایی های زیادی پیدا می کنید. به زودی شما نحوه استفاده از سپر مقدس را خواهید یافت. تکنیک های جدید را یاد می گیرید و از آنها استفاده می کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Max ماموری است که با اختیار خود وارد مبارزاتی خطرناک میشود و هیچ امیدی ندارد که جان سالم به در ببرد. Max Payne روایت مردی را بیان می کند که همسر و فرزند خود را از دست داده و به دنبال انتقام جویی است. او طی تحقیق هایش، به دست داشتن ارتش آمریکا در قتل همسرش پی می برد و برای یافتن قاتل، وارد جریانات خطرناکی میشود و …
شرکت RockStar، در ساخت بازی های HD قطعا بدون رقیب است. Max Payne چندی پیش برای سیستم عامل IOS منتشر شد و RockStar نسخه اندروید آن را ارائه کرد. گرافیک عالی، انیمیشن های خیره کننده و صداگذری خارق العاده، Max Payne را به یکی از بهترین بازی های HD بدل کرده است. هنگام پرش و تیر اندازی، صفحه به زیبایی تمام چرخش می کند و با آرام کردن صحنه، افکت های سینمایی به بازی اضافه می کند. استوری لاین جذاب، مراحل دشوار و در عین حال هیجان انگیر از ویژگی های این بازی پر طرفدار می باشد.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

بیگانگان را از کره زمین بیرون کنید. در بازی Mutant، شما ماموران ویژه ای هستید که انتخاب شده اید. یکی از ۶ کاراکتر اصلی بازی را انتخاب کنید و وارد مبارزات شوید. هر کاراکتر اسلحه منحصر به فرد خود را دارد. این بازی دارای ۲۴ مرحله اصلی است که هر کدام ماموریت های خاص خود را دارند. مراحل فرعی نیز وجود دارند که در صورت انجام امتیاز بیشتری خواهید گرفت.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی

 

3D Rollercoaster Rush New York v1.5

در بازی زیبا و مهیج ۳D Rollercoaster Rush New York که در شهر نیویورک انجام می شود، یک ترن هوایی مارپیچ پیش روی شماست که از میان ساختمان های شهر می گذرد. شما باید به صورت تکی یا با دوستان خود و با استفاده از کنترل های لمسی که در بازی تعبیه شده، این ترن را در مسیری پر پیچ و خم هدایت کنید و شتاب آن را در مسیرهای سربالایی یا سراشیبی کنترل کنید تا بتوانید به خط پایان برسید. در مواقعی از بازی ممکن است ریل پاره شود و اگر سرعت خود را به درستی تنظیم نکنید، ممکن است از مسیر سقوط کنید و مراحل بازی را از دست بدهید.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی

 

Omega-Hero-v1.1-1

Omega Hero نام قهرمان این بازی است. شما در این بازی ماموریت دارید به عنوان قهرمان داستان به خیابان های شهر  رفته و با تبهکاران به مبارزه بپردازید. همچنین شما  از قدرت های ویژه ای برخوردار هستید که می توان از آن جمله به ۶ نوع حرکت و ضربه ی منحصر به فرد اشاره کرد. در مکان های درگیری وسیله های مختلفی وجود دارد که  می توانید از آنها در مبارزاتتان استفاده کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی

 

Critical-Strike-Portable-2.07a-1

بازی منحصر بفرد Critical Strike Portable از سری بازی های در ردیف کانتر استریک است. در این بازی جذاب شما رهبری یک گروه ضربت را به عهده دارید. شما باید از نقشه های زیادی که در این بازی در نظر گرفته شده استفاده کنید و مکان دشمنان را شناسایی کرده و با آنها درگیر شوید. از ویژگی های این بازی تنوع اسلحه ها و مکان ها و گرافیک بالای آن است. همچنین از امکانات این بازی می توان به امکان بازی چند نفره و آنلاین اشاره کرد.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی

 

Don-2-The-Game-v3.1-1

داستان بازی زیبای Don 2: The Game  داستان یک فیلم هندی با همین نام و با بازی شاهرخ خان است. در این بازی اکشن شما باید نقش دان را بازی کرده و از کسانی که در گذشته به شما ظلم کرده اند انتقام بگیرید. این بازی اکشن دارای گرافیک بالا و افکت های صوتی و تصویری فوق العاده ای است. دقت کنید که برای اجرای این بازی روی گوشی یا تبلت خود باید وضوح صفحه ی به اندازه ۸۰۰*۴۸۰ یا بیشتر، سرعت پردازشگر ۱GHz یا بیشتر و رم ۵۱۲MB یا بیشتر از آن را دارا باشید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو