هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

Arcsoft MediaConverter v7.5

Arcsoft MediaConverter یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای تبدیل فایل های ویدئویی برای کامپیوتر است. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های ویدئویی موجود در کامپیوتر خود را به فرمت ها و حجم های مناسب برای پخش در گوشی های موبایل تبدیل کنید. البته این نرم افزار مبدلی همه جانبه برای موارد مختلف است ولی برای تبدیل فایل های ویدئویی به فرمت های ویدئویی قابل پخش در گوشی های موبایل بسیار مناسب می باشد. شما می توانید فرمت خروجی فایل های ویدئویی را بر اساس مدل گوشی خود انتخاب کرده و فایل های حجیم را در کمترین زمان و با بهترین حجم ممکن تبدیل کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

AirDroid

 برای انتقال فایل ها، عکس ها، ویدئو ها، برنامه ها و … از کامپیوتر به گوشی اندرویدی تان چه می کنید؟ برای انتقال دفترچه تلفن کانتکت ها، پیامک ها و تصاویر گرفته شده توسط گوشی به کامپیوتر چطور؟ این بار قصد معرفی برنامه ای به نام AirDroid را داریم که تمامی این کار ها را بدون کابل و تنها توسط WiFi با نهایت سرعت و راحتی برایتان انجام خواهد داد. با این برنامه بدون نیاز به نصب برنامه خاصی در کامپیوتر و تنها از طریق مرورگر Chrome 12 یا بالاتر و یا Firefox یا Safari می توانید فایل ها را تبادل کنید. این برنامه حتی امکاناتی مانند تسک منیجر، مدیریت اپلیکیشن ها و فایل منیجر را در گوشی در اختیارتان می گذارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Advanced Touchpad v3.7

نرم افزار جالب Advanced Touchpad گوشی شما را به یک ماوس و کیبورد بی سیم برای کنترل کامپیوتر تبدیل می کند. تنها کافی است که هر دو نسخه ویندوزی و اندرویدی نرم افزار را نصب و اجرا کنید و سپس گزینه Auto Detect را از منو نرم افزار در گوشی خود انتخاب کنید تا نرم افزار کامپیوتر شما را به صورت خودکار شناسایی کند. نرم افزار نیازمند ارتباط وای فای است.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

GPP Remote Control v3.5.2

اگر از کامپیوتر خود دور هستید و می خواهید عملیات خاصی را در آن انجام دهید، حتما نرم افزار GPP Remote Control مورد استفاده شما قرار خواهد گرفت. توسط این نرم افزار فوق العاده می توانید از هر مکانی دسترسی ریموت به کامپیوتر خود داشته باشید. به این ترتیب همیشه به کامپیوتر خود دسترسی دارید و کامپیوتر همیشه و در هر مکان همراه شماست. نرم افزار به صورت خودکار کامپیوتر شما را پیدا کرده و بهترین راه برای اتصال به آن را انتخاب می کند. شما هر نوع عملیات دلخواهی ار قبیل کپی، حذف، دانلود و… را می توانید در کامپیوتر خود انجام دهید. همچنین با نصب وبکم بر روی مانیتور خود می توانید محیط اطراف کامپیوتر را هم ببینید.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 182
بازدید ماه : 446
بازدید کل : 103359
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو