هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

به تاریخ افسانه های کهن برگردید، زمانی که انسان ها و اژدها ها در صلح و آرامش زندگی می کنند و در همین حین امپراطوری انسان ها دست به غارت گنجینه اژدها ها می زند و جنگی میان انسان و اژدها آغاز می شود. شما می بایست در بازی Lair Defense: Dungeon توسط اژدها ها از آشیانه ی خود دفاع کنید و مراحل هیجان انگیز را پشت سر بگذارید و مانع از رسیدن دشمنان جنگجو به اهدافشان شوید. اژدها هایی که شما با آن ها سرو کار دارید بسیار قدرتمند هستند و دشمنان برای غلبه بر قلمرویتان دست به هر گونه سلاحی برای مبارزه با شما می زنند. از جمله اژدها هایی که در این بازی با آن ها به مبارزه با دشمنان می پردازید: اژدهای آتش با قدرت آتشین که یکی از مهمترین و قوی ترین موجودات باستانی در این بازی به شمار میرود، اژهای یخ که تخصص آن مسدود کردن راه دشمنان شما است و اژدهای سمی که با قدرت خود به نابودی هرچه بهتر دشمنانتان می پردازد. بازی دارای سرعت و گرافیکی بالا می باشد و شباهت چشمگیری به بازی warcraft دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Golden Ninja v1.1.1

Golden Ninja بازی گرافیکی و جذابی است که به تازگی برای اندروید عرضه شده است. در بازی شما باید کنترل یک نینجای کوچک و با مزه را در دست بگیرید و با استفاده از توانایی ها و مهارت های خارق العاده آن، مراحل دشوار بازی را پشت سر بگذارید. ویژگی های این بازی عبارتند از: دارا بودن ۳ دنیای متفاوت که در ابتدای بازی باید یکی از آنها را برگزینید، ۱۲۵ مرحله متنوع، افکت های صوتی جذاب، تنظیمات منحصر به فردی برای بازی و گیم پلی آن، داستان هیجان انگیز و امکان ثبت رکورد جهانی از طریق اتصال به اینترنت.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 بازی جدید و زیبای Papaya Farm HD 2 را برای شما دارندگان دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم. در این بازی شما باید مزرعه را مدیریت نموده و با کشت محصولات، از آن درآمد کسب نمایید.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

 

 

جهانی را کاوش کنید که خودتان آن را ساخته اید .
اکنون وقت آن رسیده است که آرزو ها و رویاهایتان را به حقیقت تبدیل کرده و آنچه در تصور دارید را در دنیای شخصی تان بسازید . به روستاییان کمک کنید گنج پیدا کنند و کشاورزان شان را به پرورش گیاهان مختلف ترغیب کنید .
Fantasy Town که از کاراکترهای بسیار زیبایی برخوردار است حتما خواهد توانست نظر شما را به خود جلب کند . تجربه این بازی که ساخت کمپانی مشهور بازی سازی Gameloft می باشد را به شما توصیه می کنیم .

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Tap-Dragon-Park-v1.01-1

AR Magical Battle بازی جذابی است که شما را به یک شهر زیبا با اتفاقات جادویی و اسرار آمیز در عصر اژدها می برد. شما به عنوان پادشاه سرزمین این بازی باید با پیدا کردن و جمع آوری اژدها های نوزاد، به آموزش و پرورش آنها بپردازید تا برای محافظت از گنج سرزمین شما آماده شوند و بتوانند با دیوهای پلید مبارزه کنند و آنها را شکست دهند. آموزش بچه اژدها ها را می توانید به جادوگران حرفه ای سرزمینتان بسپارید چون آنها می توانند کارهای حیرت انگیز و خارق العاده ی خودشان را به اژدها  هم یاد دهند.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Monster Island v1.1.2

Monster Island یکی از بازی های جذاب گوشی های آیفون است که اکنون برای اندروید نیز عرضه شده است. این بازی شامل یک جزیره با هیولاهایی بامزه و رنگارنگ است که گروهی از هیولاهای بدجنس، قصد بر هم زدن نظم این جزیره را دارند و شما باید از شر این هیولاهای بدجنس راحت شوید و آنها را از بین ببرید. بازی شامل سه دنیای مختلف و ۲۰۰ پازل زیبا و رنگارنگ است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. همچنین طراحی میزان دشواری بازی در سه سطح بوده و امکان انتخاب ۱۲ کارکتر جالب نیز وجود دارد.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Skyrise-Runner-v1.2-1

Skyrise Runner بازی زیبایی در سبک دویدنی است که در آن شما در نقش یک انسان جنگلی باید با سرعت هر چه بیشتر از مسیرهای مختلف موجود در جنگل عبور کنید و به جمع آوری سکه ها و کریستال ها بپردازید. در صورتی که در حین طی مسیرتان توانستید یک پر از پرهای پرندگان را به دست آورید از این امکان برخوردار می شوید که به عقاب تبدیل شده و ادامه مسیر را با پرواز نمودن و سرعت بیشتری طی کنید. بازی دارای ۶۰ ماموریت متفاوت و جذاب است و با گیم پلی روان خود، اجازه ی ماجراجویی در جنگل های آمازون را به شما خواهد داد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Empire VS Orcs v1.0.0

Empire VS Orcs نام بازی زیبا و جذابی است که حکایت از بالا گرفتن جنگ در بین یک امپراطوری و نژاد اورک ها دارد. در فرماندهی شما، سواره نظام ها، پیاده نظام، کمانداران و… نیروهای شما هستند و باید به وسیله این نیرو ها دشمنانتان را نابود کنید و به آنها بفهمانید که نژاد برتر کدام است. از هوش خود جهت از بین بردن دشمنان خود استفاده کنید و از ابزار آلات جنگی که در طول بازی به شما داده می شود به نحو احسن استفاده نمایید. این آلات جنگی در طول بازی کم کم در دسترس شما قرار می گیرند، فقط کافیست مراحل ابتدایی بازی را طی کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Farm Invasion USA Premium v1.1.0

در بازی Farm Invasion USA Premium بیگانگان فضایی به زمین حمله کرده اند و در صدد نابودی همه انسانها و موجودات زنده هستند. شما در نقش یک مزرعه دار شجاع هستید و تنها کسی هستید که می تواند در برابر آنها مقاومت کند. از مزرعه و محصولات خود در برابر بیگانگان زامبی دفاع کنید و از نزدیک شدن آنها به مزرعه خود، به وسیله خودروی سنگینتان جلوگیری کنید. در هر مرحله با نابودی همه زامبی ها و برتری یافتن بر همه آنها، می توانید به مراحل بالاتر راه پیدا کرده و راند های سخت تری را بازی کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Neuroshima-Hex-v1.2-1

Neuroshima Hex از جذاب ترین بازی های صفحه ای آیفون بوده است که به تازگی برای اندروید ارایه شده است. این بازی می تواند تاکتیک های نظامی شما را محک بزند. در این بازی با چیدمان مناسب و هدایت صحیح نیروهای خود پیروز میدان خواهید شد. شما نبرد را از بالا و از روی یک تخته دنبال میکنید و وظیفه هدایت نیروها را بر عهده دارید. در ابتدا شما فرصت دارید تا با استراتژی و تفکر خاص خود نیروهایتان را بر روی یک صفحه چیدمان مناسبی دهید. وقتی مهره هایی که دشمن یکدیگر هستند به هم برسند نبرد جالبی در میگیرد و بالاخره یکی از آنها پیروز میشود.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Babel Rising 3D

اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده، جذاب و هیجان انگیز می گردید خشم خدایان در بابل یا Babel Rising 3D یک گزینه مناسب است. در این بازی که در شهر بابل باستان صورت می گیرد به شما قدرت خدایان داده شده است که از ساخت برج مشهور بابل توسط بابلی ها جلوگیری کنید. در این بازی شما می توانید از صاعقه، زمین لرزه های مهیب ، شهاب سنگ ها و سیل های عظیم برای تخریب برج استفاده کنید. در هر مرحله بابلی های زیادی برای ساخت حاضر می شوند و شما باید بهتر عمل کنید و با به کارگیری صحیح از چهار عنصر اصلی آتش، باد، خاک و آب توانایی های خود را بالا ببرید. این بازی با گرافیک سه بعدی مناسب بر روی اکثر گوشی ها و تبلت های اندرویدی سازگار است.

توجه: این بازی هنوز از Galaxy S III پشتیبانی نمی کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

آپدیت: نسخه 1.0.2 با پشتیبانی از اندروید 4 و بالاتر جایگزین شد.

باند ژله ای یا Jelly Band یک بازی با گرافیک بسیار زیبا و چشم گیر است که در آن ارکست ژله ای مورد علاقه خود را تدارک می بینید و به ساخت موزیک با ملودی های دلنشین این گروه می پردازید. محیط اطراف سیاه و سفید و ژله های رنگارنگ جلوه ای متفاوت به این بازی بخشیده است و نورپردازی جالب و خلاقانه به همراه کاراکتر های مختلف این بازی را به یکی از جذاب ترین بازی های اندرویدی تبدیل کرده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

GLWG-All-Out-War-v1.1-1

GLWG:All Out War بازی استراتژیک و مهیجی است که در آن شما یک گروهان از سربازان کوچک را رهبری می کنید.  در این بازی سه بعدی که دارای سبک طنز و گرافیک بالا است شما وظیفه دارید به جنگ مهاجمان رفته و از سرزمینتان محافظت کنید. در طول این بازی در  فضاهای متنوع و جالبی با دشمنانتان مبارزه خواهید کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Wings-of-Fury---Naval-Assault-v1.0-1

Wings of Fury – Naval Assault بازی جنگی و مهیجی است که شما در آن موظفید تا به نیروی دریایی دشمن حمله کرده و از تهاجم آنها به جزیره خود دفاع کنید. در گام بعدی شما باید مکان ضد هوایی های دشمن را شناسایی کرده و آنها را نابود سازید.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Ice-Age-Village-v1.0.2-1

Ice Age Village بازی جالبی از کارتون مشهور و پر طرفدار عصر یخبندان است. شما در این بازی باید برای اسکارت و دیگر حیوانات عصر یخبندان دهکده ای تازه بسازید تا آنها را از خطر انقراض حفظ کنید. دهکده ای پیشرفته بسازید و دهکده ی خود را با دهکده های دوستانتان مقایسه کنید؛ البته برای این کار باید آنلاین باشید! این بازی علاوه بر بازی اصلی دارای بازی های مینی هم می باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی

 

Army-Defense-v1.0.3-1

بازی Army Defense از سری بازی های دفاعی و استراتژیک می باشد. دشمن سعی دارد خطوط دفاعی نیروهای شما را بشکند و وظیفه شما مقاومت و مبارزه با آنهاست. تانک های بیشتری از دشمنان نابود کنید و امتیاز خود را بالاتر برده و تجهیزات دفاعی خودتان را پیشرفته تر سازید. این بازی دارای ۳ سطح دشواری و ۶ نقشه جنگی متفاوت است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 1979
بازدید کل : 104892
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو