هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

Fwarp v1.3

Fwarp نرم افزاری جالب برای خلق عکس های کمدی، خنده دار و کاریکاتور گونه است. با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس های خود را به صورت مستقیم با دوربین تهیه کرده یا از گالری وارد کنید و آن را تبدیل به عکسی کاریکارتور گونه کنید و با اشتراک بین دوستان و آشنایان، لحظات خوشی را سپری کنید. کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و تغییرات شما به صورت آنی روی عکس پیاده می شوند. در قسمت قلموها می توانید به قلموهایی با ۳ اندازه مختلف دسترسی داشته و بر روی عکس خود نقاشی کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Android Java IDE 1.0.1

Android Java IDE برای تولید کنندگان و علاقه مندان به طراحی و برنامه نویسی نرم افزارهای اندروید طراحی شده است. اگر همیشه به کامپیوتر دسکتاپ خود دسترسی ندارید، مشکلی نیست؛ با استفاده از این نرم افزار خیلی راحت می توانید در هر مکان و هر زمان در گوشی خود برنامه نویسی کنید! این نرم افزار یک ویرایشگر پیشرفته با تمامی امکانات لازم برای سهولت برنامه نویسی به زبان جاوا در گوشی را در اختیار شما قرار می دهد. نرم افزار به صورت لحظه ای ارورها و اشتباهات برنامه نویسی را اطلاع رسانی می کند، کدهای نوشته شده را به طور خودکار بازسازی می کند و در نهایت نرم افزار نوشته شده شما را تنها با انتخاب یک گزینه ایجاد و اجرا می کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

PhotoShake! Pro v1.8.7

توسط نرم افزار فوق العاده PhotoShake می توانید یک یا چند عکس را با هم ترکیب کرده و عکس هایی جالب و شگفت انگیز خلق کنید. این نرم افزار که جزء دسته نرم افزارهای ویرایشگر عکس به حساب می آید، امکان خلق عکس های شگفت آور و اشتراک آن در شبکه های اجتماعی را فراهم می کند. شما می توانید یک یا چند عکس را به صورت مستقیم با استفاده از دوربین گوشی تهیه کرده یا از گالری وارد نرم افزار کنید؛ نرم افزار با لرزش گوشی، عکس های شما را با هم ترکیب کرده و در کنار هم می چیند. با هر لرزش می توانید نحوه چینش عکس ها را تغییر دهید. این کار به صورت دستی نیز می تواند انجام شود. علاوه بر این امکانات ویرایشی دیگری مانند اضافه کردن متن ها، نقل قول ها، اشکال، بافت ها و… برای زیباسازی و تزئین عکس نیز در اختیار شما قرار داده می شود. عکس ایجاد شده را می توانید خیلی راحت در گوشی خود ذخیره کرده یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

با Gemini App Manager مدیریت کاملی برروی نرم افزار و بازی های نصب شده در گوشی خود داشته باشید. از جمله امکانات این نرم افزار اندروید می توان به مدیریت Autorun، انتقال بازی یا نرم افزار از حافظه داخلی به خارجی به صورت تک تک و گروهی، حذف و گرفتن BackUp از بازی و نرم افزار، امکان بلوک کردن فایل ها در گوشی های روت شده و … اشاره کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

OfficeSuite Pro v6.1.861

OfficeSuite Pro مجموعه نرم افزاری محبوب و پرآوازه آفیس شرکت مایکروسافت برای اندروید است. توسط این نرم افزار می توانید به انواع فایل های آفیس خود از قبیل فایل های ورد، اکسل، اکسس، پاورپوینت و… دسترسی داشته باشید و به مدیریت آنها بپردازید. شما می توانید فایل های خود را مشاهده کنید، ویرایش کنید یا فایلی جدید بسازید. عملکردهای بسیاری در این نسخه از نرم افزار بهبود پیدا کرده اند. همچنین امکان مشاهده فایل های پی دی اف نیز در نرم افزار وجود دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

TouchRetouch v3.1

TouchRetouch از جمله نرم افزارهای برتر ویرایش عکس اندروید است که امکان حذف عناصر یا اشیاء دلخواه را از عکس ها فراهم می کند. کافی است قسمتی از عکسی را که می خواهید جدا کنید را انتخاب و مارک کرده و دکمه Go را فشار دهید. هیچ وقت ویرایش عکس با این سرعت و سادگی امکان پذیر نبوده است! نرم افزار دارای دو ابزار Brush و Lasso می باشد که امکان انتخاب راحت قسمت های مختلف عکس ها را فراهم می آورد.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 567
بازدید کل : 102906
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو