هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

CircleLauncher v2.1.2

CircleLauncher ویجتی جالب برای نمایش دایره ای نرم افزارها در هوم اسکرین است. با استفاده از این ویجت می توانید نرم افزارها، بازی ها، مخاطبین و بوکمارک هایی را که بیشتر از همه استفاده می کنید را به شکل دایره ای و با انیمیشن در هوم اسکرین گوشی خود نمایش دهید. ویجت علاوه بر حالت دایره ای، نرم افزارها را به شکل های افقی و عموی هم نمایش می دهد. در قسمت تنظیمات ویجت می توانید تنظیماتی از قبیل نوع نرم افزارهای نمایشی، استایل نمایشی و نرم افزارهای دلخواه برای نمایش را انجام دهید. همچنین آیکون های نمایشی نیز قابل تغییر هستند.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

GPS Widget Pro v1.2.5

GPS Widget ویجتی برای تعیین موقعیت جغرافیایی شما با استفاده از ماهواره های GPS است. با استفاده از این ویجت می توانید طول و عرض و ارتفاع جغرافیایی موقعیت خود را با دقت بسیار بالا بدست آورید. ویجت برای دریافت این اطلاعات از ماهواره های GPS استفاده می کند ولی اگر شما در مکانی باشید که نتوانید به این ماهواره ها متصل شوید، می توانید با منبع اطلاعاتی اینترنتی ویجت ارتباط برقرار کرده و اطلاعات را از این طریق دریافت کنید. ویجت همچنین گزینه ای برای باز کردن نرم افزار Google Maps و نمایش موقعیت بر روی نقشه های گوگل در اختیار شما قرار می دهد.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Talking Battery Widget Pro v1.0.2

Talking Battery Widget تنها ویجت اندرویدی است که به طور کامل حالت انمیشنی داشته و قابل تنظیم می باشد. این ویجت که هم به عنوان نرم افزار و هم به عنوان ویجت عمل می کند، آیکون باتری بزرگی را همراه با حالت انیمیشنی در هوم اسکرین گوشی شما نمایش می دهد طوری که با انتخاب آن می توانید به اطلاعات خلاصه و مهم باتری گوشی خود دسترسی داشته باشید. هر گاه شارژ باتری گوشی به سطح پایینی برسد یا اینکه به طور کامل شارژ شود، ویجت به صورت صوتی آن را به اطلاع شما می رساند. همچنین رنگ باتری نیز قابل تنظیم است.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

BeWeather & Widgets Pro v1.2.21

پرطرفدارترین نرم افزار/ویجت آب و هوای بلک بری، هم اکنون برای اندروید ارائه شده است! BeWeather & Widgets نرم افزار/ویجتی فوق العاده برای نمایش وضعیت آب و هوای محل زندگی شما با انمیشن های HD است. این نرم افزار شامل چندین نوع ویجت ساعت و آب و هوای فوق العاده زیبا و قابل تنظیم است که می توانید بنا به سلیقه خود هر یک را انتخاب کرده و در هوم اسکرین گوشی خود نمایش دهید. اندازه، آیکون ها و پوسته های نمایشی قابل انتخاب هستند.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

wClock Widget Full v2.0

wClock Widget بهترین مجموعه ویجت های ساعت برای اندروید است. این مجموعه شامل ۱۵ ساعت آنالوگ و دیجیتال بی نظیر و با کیفیت HD است که از قابلیت بروزرسانی برخوردار هستند. ویجت ها در ۴ اندازه ارائه شده اند و دارای گرافیک فوق العاده بالا و مجذوب کننده هستند. در این نسخه از ویجت، تعدادی باگ اصلاح شده اند.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

One More Clock Widget v1.3.4

One More Clock Widget ویجتی شامل بیش از ۶۰ ساعت زیبا و جالب برای هوم اسکرین گوشی شماست. هر کدام از ساعت ها دارای طرح و رنگی زیبا و متفاوت هستند و برای تمامی سلیقه ها طراحی شده اند. ویجت ها در ۸ اندازه مختلف در دسترس هستند و شما بر اساس نیاز و علاقه خود می توانید آنها را انتخاب کرده و در هوم اسکرین گوشی خود نمایش دهید. ویجت ها با ویجت هایی مثل باتری و آب و هوا قابل ترکیب هستند.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Animated Battery Widgets v1.0

Animated Battery Widgets مجموعه ویجت های بسیار زیبا و متحرک باتری برای نمایش در هوم اسکرین گوشی شما هستند. این ویجت ها در طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلف ارائه شدند و می توانند با یکدیگر ترکیب شوند. ویجت ها طرح هایی مثل مدل چرخ دنده ای، استوانه آبی، گل و گیاه، پیچ و مهره و… دارند. با استفاده از این ویجت ها می توانید فضای هوم اسکرین خود را زیبا کنید و هم اینکه به راحتی از میزان باتری گوشی خود مطلع شوید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 285
بازدید کل : 103198
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو