هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

Light-Flow01

برنامه Light Flow امکان مدیریت و کنترل اطلاع رسانی ها یا Notification ها که می توانند شامل ال ای دی ها، ویبره ها، تکرار صداها و… باشند را در نوار وضعیت فراهم می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید رنگ Notification ها را مدیریت کنید و آنها را از حالت خشک و ساده در بیاورید. نرم افزار اجازه می دهد که صدا یا ویبره Notification ها را نیز کنترل کنید و طوری تنظیم کنید که صداها چندین بار تکرار شوند. برای مثال برای Notification های اس ام اس ها رنگی خاصی تعیین کنید، میزان صدا را تغییر دهید یا تنظیم کنید که صدای آن چندین بار تکرار شود. نرم افزارهای سیستمی و نصبی بسیاری در این نسخه از این نرم افزار پشتیبانی می شوند.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 اینم یه اطلاعاتی در باره سیستم اندروئید برای کسانی که آشنایی ندارن 
سیستم عامل آندرويد چیست ؟ 

Android به زبان ساده سيستم عاملي است براي دستگاه هاي موبايل و گوشي هاي هوشمند که توسط بيش از 30 کمپاني معروف پشتيباني مي شود. آندرويد اوپن سورس است و توسعه دهندگان مي توانند با استفاده از Android SDK برنامه هاي مختلفي براي اين سيستم عامل بنويسند. در واقع آندرويد بستري را فراهم مي کند تا برنامه نويسان بتوانند هرچه سريعتر و بهتر برنامه هايي بسازند که از تمام ويژگي هاي يک گوشي هوشمند استفاده کند. آندرويد به معناي واقعي “باز” (=Open) است، يعني برنامه نويس مي تواند از تمام قدرت يک تلفن همراه استفاده کند. آندرويد امکان استفاده از توابع داخلي گوشي موبايل همچون شماره گيري، فرستادن SMS يا استفاده از دوربين گوشي را به برنامه نويسان مي دهد تا بتوانند اپليکيشن هاي قدرتمند و کاربردي براي کاربران بسازند.

تمام برنامه ها براي آندرويد يکي اند. آندرويد فرقي ميان يک برنامه third-party و توابع هسته سيستم عامل در اجرا نمي گذارد و هر دو مي توانند دسترسي مساوي به قابليت هاي گوشي داشته باشند. گوشي هايي که سيستم عامل آندرويد را خواهند داشت به کاربرشان اجازه مي دهند تا از تمام قابليت هاي يک گوشي هوشمند بهره ببرند. کاربران اين گوشي ها به معناي واقعي مي توانند دستگاه خود را بر اساس سليقه ي خود تغيير دهند و محيط سيستم عامل گوشي خود را سفارشي و شخصي سازي کنند. حتي کاربران مي توانند براي گوشي تعيين کنند که عکس هايشان با چه برنامه اي باز شود.

ويژگي ها و خصوصيات آندرويددر ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

دوستان عزیز امروز قصد داریم آموزش نصب بازی های HD بر روی گوشی و تبلت های اَندرویدی را به شما آندرویدی های عزیز ارائه کنیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 272
بازدید کل : 103185
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو