هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

بدون شک انتشار بازی زیبای PES 2012 Pro Evolution Soccer در PC، تحول بزرگی در بازی های کامپیوتری فوتبال ایجاد کرد. این بازی زیبا که هم اکنون برای اندروید نیز منتشر شده است با حرکات زیبا و واقع گرایانه و تکنیک های بی نظیر بازیکنان، علاقه مندان را مجذوب خود کرده است. داشتن مود های مختلف جهت بازی مثل داشتن لیگ قهرمانان اروپا، لیگ های کشورهای اروپایی مثل اسپانیا، انگلستان و ایتالیا، و قابلیت بازی به صورت قهرمانی یا CUP قاره ای و جام ملت های مختلف از ویژگی های این بازی پر طرفدار و محبوب میباشد.

 pesand دانلود بازی محبوب و پر طرفدار Pro Evolution Soccer 2012 برای آندروید



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 29 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Deadly-Dungeon

در بازی Deadly Dungeon شما باید به عنوان تنها قهرمان امپراطوری، راه خود را به سیاهچالی که به صورت تصادفی ساخته شده است پیدا کنید و با نیروهای شیطان و هیولاهای کشنده که در آنجا به سر می برند، مبارزه کنید و آن ها را شکست دهید. از ویژگی های این بازی زیبا می توان به موتور گرافیکی قدرتمند و داستان شگفت انگیز آن اشاره کرد که به هیجانی شدن بازی کمک می کند. و اما حالا نوبت شما است که شمشیر خود را بردارید و به جنگ شیطان بروید!



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 17 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

تیله بازی از بازی های قدیمی و محبوب ایرانیان و همچنین از بازی های شناخته شده در روم باستان و تمدن های مصر قدیم بوده است که در آن دوران از تیله هایی با جنس خاک رس و سنگ چخماق مورد استفاده قرار میگرفته است. هم اکنون بازی ۱۰۱ Marbles برای اندروید منتشرشده است که شما در این بازی باید جمعا ۱۰۱ تیله را جمع آوری کنید تا پیروز بازی شوید. از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک عالی، طراحی فیزیکی و واقع گرایانه به همراه قابلیت بازی کردن به صورت سه بعدی، وجود کنترل لمسی برای حرکت دوربین و شلیک توپ، وجود بیش از ۵ محیط مختلف و ویژه برای بازی و در پایان کسب سکه برای باز کردن توانایی های جدید اشاره کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 17 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

با بازی Cogs v1.0.18 اندروید که جایزه ی بهترین بازی در موضوع پازل را کسب کرده است، خود را آماده های حل معماهای پیچیده چرخ دنده ها کنید! شما در این بازی باید با جابه جا کردن قطعات، چرخ دنده ها را به حرکت در آورده و مواظب باشید که سیستم به درستی کار کند. شما در این بازی با فضایی با گرافیک خوب و راضی کننده به همراه فضای دو بعدی و سه بعدی با بیش از ۱۵۰ چالش و مرحله متنوع روبرو می شوید. یکی از ویژگی های جالب این بازی ساختن و ویرایش مرحله با سلیقه شماست که در این صورت شما به بی نهایت مرحله جدید روبرو می شوید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 17 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

پرواز با نینجا Moon Chaser یک بازی کاملا کم حجم و بسیار مناسب با سرعتی بالا برای کسانی که می خواهند جاذبه را از پیش روی خود بردارند و بدون هیچ محدودیتی به اوج هیجان در پرواز برسند. از ویژگی های Moon Chaser می توان به سرعت بسیار بالا آن اشاره کرد. این بازی شباهت زیادی به بازی sonic دارد که با گرافیک مناسب می تواند بر روی اکثر گوشی های اندروید اجرا شود. همچنین با اتصال به اینترنت می توانید رکورد خود را ثبت کرده و با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید. نحوه بازی در Moon Chaser به این صورت می باشد که شما می بایست با حرکت دست روی صفحه گوشی به نینجا سرعت ببخشید تا قبل از تمام شدن هلال ماه کامل بتوانید بیشترین امتیاز را کسب کنید.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

عنکبوت های وحشت زده، زشت و حریص تر از گذشته بازگشتند! به تازگی نسخه اندروید Greedy Spiders 2 منتشر شده که از سری بازی های پر طرفدار و ماجراجویی است. در این بازی شما باید با عنکبوت خود به ماجراجویی هایی بپردازید و مهاجمان را در تار خود گیر بیندازید و آن ها را نابود کنید و خودتان را با موقعیت های ترسناک و دشوار بازی عادت بدهید! از ویژگی های این بازی می توان به داشتن بیش از ۱۴۴ سطح جدید، کیفیت قابل قبول گرافیک، انجام حرکات ویژه در حین بازی، کیفیت صدای بالا، امکان گوگل TV ، پشتیبانی از چند زبان رایج دنیا، امکان تنظیم سطح دشواری بازی و همچنین قابلیت اجرا ویزه در تبلت ها و سایر دستگاه های کم قدرت اندرویدی است.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

با بازی Flick Shoot Pro زدن واقع بینانه ترین ضربات آزاد فوتبال را در دستگاه اندرویدی خود تجربه کنید! این بازی در ابتدا یک توپ در اختیار شما قرار می دهد و شما با ضرباتی با فاصله های کم و آسان شروع کرده و به تدریج با اضافه کردن دفاع تیم حریف و دور شدن از دروازه پیش می روید، تا جایی که گل زدن بسیار سخت می شود! از ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک خوب، دارابودن ۶ سبک کلی بازی، وجود داشتن یک موتور فیزیکی واقع گرایانه برای روان شدن و واقعی تر شدن گیم پلی بازی، امکان جهت دادن به توپ به وسیله ی نوع لمس صفحه و امکان نمایش و ثبت رکورد خود در بین کاربران دیگر اشاره کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

به تاریخ افسانه های کهن برگردید، زمانی که انسان ها و اژدها ها در صلح و آرامش زندگی می کنند و در همین حین امپراطوری انسان ها دست به غارت گنجینه اژدها ها می زند و جنگی میان انسان و اژدها آغاز می شود. شما می بایست در بازی Lair Defense: Dungeon توسط اژدها ها از آشیانه ی خود دفاع کنید و مراحل هیجان انگیز را پشت سر بگذارید و مانع از رسیدن دشمنان جنگجو به اهدافشان شوید. اژدها هایی که شما با آن ها سرو کار دارید بسیار قدرتمند هستند و دشمنان برای غلبه بر قلمرویتان دست به هر گونه سلاحی برای مبارزه با شما می زنند. از جمله اژدها هایی که در این بازی با آن ها به مبارزه با دشمنان می پردازید: اژدهای آتش با قدرت آتشین که یکی از مهمترین و قوی ترین موجودات باستانی در این بازی به شمار میرود، اژهای یخ که تخصص آن مسدود کردن راه دشمنان شما است و اژدهای سمی که با قدرت خود به نابودی هرچه بهتر دشمنانتان می پردازد. بازی دارای سرعت و گرافیکی بالا می باشد و شباهت چشمگیری به بازی warcraft دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Mafia Rush v1.0

Mafia Rush یک بازی گانگستری در سبک اکشن است. در این بازی شما شخصیتی از مافیا را نمایش می دهید و باید با انواع سلاح های مختلفی که در اختیار شما قرار می گیرد، مخالفان خود را از بین ببرید. با طی مراحل بازی کم کم پول نقد و سلاح های بهتری بدست خواهید آورد. بازی شامل ۴ نوع داستان مختلف است، از قبیل: سرقت، دفاع، حمله و بقا می باشد که هرکدام گیم پلی مخصوص خود را دارا می باشند. جلوه های تصویری گرافیکی و گیم پلی پویا و روان نیز بر جذابیت هر چه بیشتر این بازی می افزاید.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Golden Ninja v1.1.1

Golden Ninja بازی گرافیکی و جذابی است که به تازگی برای اندروید عرضه شده است. در بازی شما باید کنترل یک نینجای کوچک و با مزه را در دست بگیرید و با استفاده از توانایی ها و مهارت های خارق العاده آن، مراحل دشوار بازی را پشت سر بگذارید. ویژگی های این بازی عبارتند از: دارا بودن ۳ دنیای متفاوت که در ابتدای بازی باید یکی از آنها را برگزینید، ۱۲۵ مرحله متنوع، افکت های صوتی جذاب، تنظیمات منحصر به فردی برای بازی و گیم پلی آن، داستان هیجان انگیز و امکان ثبت رکورد جهانی از طریق اتصال به اینترنت.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Basketball Shoot v1.5

Basketball Shoot بازی جالب و سرگرم کننده ای در سبک ورزشی است. در این بازی در هر مرحله، تعدادی توپ به شما داده می شود شما باید توپ های بسکتبال را درون سبد بیندازید و آنقدر این کار را ادامه دهید تا به امتیاز مناسب برسید و به مرحله بعدی بروید. پرتاب های راه دور امتیاز بیشتری دارند و سه امتیازی به حساب می آیند. به یاد داشته باشید که تعداد توپ ها و زمان پرتاب ها محدود است و با تمرین کافی خواهید توانست از آنها به بهترین وجه ممکن استفاده نمایید. برای پرتاب های مناسب کافیست انگشت خود را در خلاف جهت پرتاب بر روی توپ بکشید و زاویه دلخواه را تعیین نمایید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Blood Run v1.2

Blood Run یک بازی خشن، در سبک رزمی و اکشن است. شما یک نفر سامورایی در برابر هزاران سرباز هستید و باید تا پای جان مقاومت کرده و سربازان دشمن را از بین ببرید. در برابر حمله ی نیزه داران جا خالی دهید، با شمشیر زنان حرفه ای بجگید و آنها را شکست دهید، در برابر باران تیر ها پناه جویید و مخفی شوید و سپر مقاومت و دفاع را در هم بشکنید و حمله کنید. بازی دارای گیم پلی ساده و روان است و وقتی به پیروزی نهایی در بازی دست پیدا خواهید کرد که مسیر عبورتان از خون دشمنانتان، سرخ رنگ شود!

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

C.H.A.O.S-v5.0.0-1

C.H.A.O.S بازی اکشن بسیار جذابی است که در آن طعم یک نبرد واقعی و پر هیجان را خواهید چشید. سوار بر هلی کوپتر با نیروی هوایی دشمن درگیر شده و آنها را نابود کنید و یا با پرواز در ارتفاع کم و عبور از داخل تونل ها، تاسیسات دشمنان را موشک باران کنید. گاهی اوقات هم وظیفه دارید که به جنگ نیروی دریایی دشمن بروید. داستان بازی از این قرار است که یک سازمان مخفی و مخوف با نام اختصاری C.H.A.O.S که توسط دیکتاتورها پایه ریزی شده است قصد دارد که سلطه ی خودش را بر کشورهای منطقه بیشتر کند و شما به عنوان یک خلبان شجاع برای مبارزه با آنها و جلوگیری از گسترش نفوذ آنان استخدام شده اید. می توانید هلی کوپترهای مختلفی ساخته ی کشورهای آمریکا، روسیه و اروپایی مانند AH-64 Apache, UH-60 Black Hawk, Hind, Ka-52 Alligator, RAH-66 Comanche و … را انتخاب کرده و با آن به مبارزه بپردازید. از ویژگی های این بازی فوق العاده این است که شبیه سازی پرواز با هلی کوپتر به زیبایی و با دقت زیاد انجام شده است و بازی دارای گرافیک بالایی است. علاوه بر این ، این بازی برنده ی جایزه ی بهترین افکت های صوتی و تصویری شده است.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Zombie-Terminitor-v1.0-1

آماده باشید چون باز هم زامبی ها به شهر حمله ور شده اند! Zombie Terminitor بازی زیبایی در سبک اکشن و تیراندازی است. در این بازی شما باید با کمک دوستانتان با انواع و اقسام زامبی های خونخوار مبارزه کنید و آنها را نابود سازید. برای مبارزه ی با زامبی ها سلاح های پیشرفته ی زیادی در اختیار شما هستند، سلاح هایی که گاهی اوقات قدرت زیادشان شما را شگفت زده خواهد کرد. گرافیک کارتونی جذاب بازی ، این بازی را با دیگر بازی های هم دسته ی خودش متمایز ساخته است. بازی دارای گیم پلی ساده و روانی است بطوری که به سادگی می توانید با آن ارتباط برقرار کنید.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 بازی جدید و زیبای Papaya Farm HD 2 را برای شما دارندگان دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم. در این بازی شما باید مزرعه را مدیریت نموده و با کشت محصولات، از آن درآمد کسب نمایید.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

 

 

جهانی را کاوش کنید که خودتان آن را ساخته اید .
اکنون وقت آن رسیده است که آرزو ها و رویاهایتان را به حقیقت تبدیل کرده و آنچه در تصور دارید را در دنیای شخصی تان بسازید . به روستاییان کمک کنید گنج پیدا کنند و کشاورزان شان را به پرورش گیاهان مختلف ترغیب کنید .
Fantasy Town که از کاراکترهای بسیار زیبایی برخوردار است حتما خواهد توانست نظر شما را به خود جلب کند . تجربه این بازی که ساخت کمپانی مشهور بازی سازی Gameloft می باشد را به شما توصیه می کنیم .

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Chlory The Ocean Guard v1.1.2

Chlory The Ocean Guard یک بازی فانتزی بسیار جذاب است. شخصیت اول این بازی را یک موجود تک سلولی کوچک به نام Chlory بازی می کند که در اعماق اقیانوس زندگی می کند. Chlory دشمن آلودگی های اقیانوس است و با سلاح کلروفیل خود، آلودگی ها را پاک کرده و آن ها را به پاکیزگی گذشته های نه چندان دور باز گرداند. در کسب این هدف، به Chlory کمک کنید و دشمنان آن از جمله PeePee, Angry, Greasy و Nuke را از میان بردارید. این بازی دارای ۵ راند با ۱۰۰ مرحله متنوع است و امکان به روز رسانی آن در صورت آمدن ورژن های بالاتر وجود دارد.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

F-Sim-Space-Shuttle-v2.0.081-1

F-Sim Space Shuttle بازی جالب و متفاوتی است که به تازگی برای اندروید ارایه شده است. در این بازی شما وظیفه دارید که یک شاتل فضایی را در آسمان ها و فضا هدایت کرده و در آخر، فرود موفقیت آمیزی داشته باشید. تنها افراد کمی قادرند که یک شاتل فضایی را با دقت و به خوبی بر روی زمین بنشانند و نمره و امتیاز کامل را کسب کنند. فاکتورهایی مانند وضعیت آب و هوا، جهت و سرعت وزش باد و … در فرود شما تاثیر خواهد داشت. به خلبانانی که ممتاز باشند انواع و اقسام مدال ها و پاداش ها تعلق خواهد گرفت. همچنین شما می توانید امتیازتان را با بهترین خلبانان جهان مقایسه نمایید. از ویژگی های این بازی نمایش زیبای دورنمای کره زمین و مناظر آن در هنگام پرواز است.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Toyota-86-AR-v2.76-1

سرعت و هیجان را در بازی زیبای Toyota 86 AR تجربه کنید. این بازی، بازی زیبایی است که علاوه بر فراهم کردان هیجان زیاد برای شما می تواند تا حدی هم شما برای شما یک کلاس آموزش رانندگی باشد. شما در این بازی با سوار بر خودروی Toyota 86 AR باید با سرعت هر چه بیشتر از میان موانع مخروطی در نظر گرفته شده عبور کنید و هر چه قدر که در انجام این کار مهارت بیشتری داشته باشید می توانید امتیاز و رتبه ی بهتری کسب کنید. موسیقی زیبا و افکت های صوتی جالب از ویژگی های  این بازی جذاب است.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Tap-Dragon-Park-v1.01-1

AR Magical Battle بازی جذابی است که شما را به یک شهر زیبا با اتفاقات جادویی و اسرار آمیز در عصر اژدها می برد. شما به عنوان پادشاه سرزمین این بازی باید با پیدا کردن و جمع آوری اژدها های نوزاد، به آموزش و پرورش آنها بپردازید تا برای محافظت از گنج سرزمین شما آماده شوند و بتوانند با دیوهای پلید مبارزه کنند و آنها را شکست دهند. آموزش بچه اژدها ها را می توانید به جادوگران حرفه ای سرزمینتان بسپارید چون آنها می توانند کارهای حیرت انگیز و خارق العاده ی خودشان را به اژدها  هم یاد دهند.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 1979
بازدید کل : 104892
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو