هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

“موبایل بانک” یکی از خدمات بانکداری الکترونیکی بانک اقتصاد نوین است که از طریق تلفن همراه به مشتریان بانک ارائه می‌شود. با بکارگیری خدمات “موبایل بانک” مشتریان بانک اقتصاد نوین می‌توانند بصورت شبانه‌روزی و با استفاده از تنها یک گوشی تلفن همراه، به اطلاعات حساب بانکی خود دسترسی یافته، به کارت/حساب دیگری در بانک اقتصاد نوین پول انتقال داده و از طریق “موبایل بانک” هزینه قبض‌های خدمات شهری مثل آب، برق و تلفن را پرداخت نمایند.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

ElectroDroid Pro v3.1

ElectroDroid مجموعه ای کامل از ابزارهای الکترونیکی برای علاقه مندان به طراحی مدارهای الکتریکی و محصلان رشته های الکترونیک است. نرم افزار شامل ابزارهای گسترده و مختلفی از جمله ابزار تعیین رنگ مقاومت ها، محاسبه قانون اهم، محاسبه مقاوت خازن ها، محاسبه عمر باتری ها، تقسیم ولتاژ، اتلاف گرما، مقاومت های سری/موازی و بسیاری ابزارهای دیگر که این نرم افزار را به کامل ترین و برترین نرم افزار مرتبط با علم الکترونیک و فیزیک برای اندروید تبدیل می کند. این نرم افزار می تواند به عنوان کمک درس فیزیک برای دانش آموزان سطوح مختلف تحصیلی بسیار مفید باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

همراه با نرم افزار بسیار کاربردی و محبوب MathStudio به کارگاه بزرگ ریاضی قدم بگذارید. در این نرم افزار از اعمال ساده مثل جمع و تفریق و اعمال پیچیده تر مثل رادیکال ها و لگاریتم ها و چند جمله های و حتی پیشرفته تر از آن، معادلات چند مجهولی و معادلات دیفرانسیل را می توانید حساب کنید. کشیدن نمودارها و اشکال معادلات دو بعدی و سه بعدی از ویژگی دیگر این نرم افزار است. حتی شما می توانید با استفاده از MathStudio برنامه نویسی کنید و از حلقه ها، متغیرها و… استفاده نمایید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

با استفاده از نرم افزار جالب Speed Gun قادر خواهید بود سرعت اجسام در حال حرکت را اندازه گیری نمایید. کار کردن با Speed Gun آسان است. برای اندازه گیری سرعت شی مورد نظر، نزدیک ترین فاصله از شی را وارد نمایید و سپس صفحه نمایش را لمس کنید و شی هدف را تعقیب نمایید. حالا شما توانسته اید سرعت شی مورد نظر را بیابید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

AutoCAD WS نسخه اندروید نرم افزار معروف AutoCAD است که بسیار کامل است و یک اتوکد واقعی را برای شما فراهم می کند و با تبلت های اندروید هم سازگار است. کمپانی Autodesk این نرم افزار را ارائه کرده و تاکنون چندین هزار مورد دانلود داشته است. از ویژگی های این نرم افزار می توان به مشاهده، ویرایش به وسیله ی ابزارهایی که برنامه در اختیار شما قرار می دهد و اشتراک گذاری فایل های DWG اشاره کرد و کارکردن با فایل های DWG، DWF و DXF در این ابزار تامین خواهد شد. این نرم افزار برای بار اول با اینترنت کار می کند ولی در دفعات بعد قابلیت کار به صورت آفلاین را دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

RealCalc-Scientific-Calculator-v1.7.3-[Androidiha.com]

ابزارهای محاسباتی مثل ماشین حساب یکی از ضروری ترین احتیاجات یک طراح معمار یا مهندس می باشد که نبود آن گاهی مشکل ساز هم می شود. نرم افزار RealCalc Scientific Calculator یک ماشین حساب مهندسی تقریبا کامل می باشد که شما را از همراه داشتن ماشین حساب جداگانه بی نیاز کرده و گوشی شما را به یک ابزار محاسباتی قدرتمند تبدیل می کند. علاوه بر اینها این برنامه از ویژگی های کاربردی دیگری از قبیل نمایش آخرین محاسبات انجام شده در روزهای قبل، تبدیل انواع واحدهای اندازه گیری و تبدیل بیش از ۱۰ مورد دیگر می باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Smart tools v1.0

Smart tools جعبه ابزاری کامل و کاربردی برای گوشی اندرویدی شماست و امکانات مفید و متنوعی را برای شما فراهم می کند. از جمله این امکانات می توان به چراغ قوه، قطب نما، نقاله، گونیا، خط کش و نوسان سنج اشاره کرد. اگر تا بحال برای استفاده از هر یک از این امکانات نرم افزاری جدید نصب می کردید، از این پس با داشتن این نرم افزار همه آن امکانات را به صورت یکجا خواهید داشت.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 168
بازدید ماه : 432
بازدید کل : 103345
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو