هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

QQ Player 2.0.370

QQ Player یکی از بهترین نرم افزارهای پخش ویدئو برای اندروید می باشد و دارای رابط کاربری عالی و فضای بسیار زیبایی است. با استفاده از این نرم افزار می توانید فرمت های محبوب ویدئویی از جمله AVI, FLV, MP4, 3GP, MKV, MOV و… را به صورت نرم و روان در گوشی خود پخش کنید. ویدئوها به شکل زیبایی با نام فولدری که در آن ذخیره شده اند نمایش داده می شوند طوری که به راحتی می توانید بین فولدرهای مختلف سوئیچ کرده و ویدئوهای دلخواه خود را پخش کنید. یکی از ویژگی هایی که این پلیر را با سایر پلیرها متمایز می کند، فضای کاری منعطف و زیبای آن است. مدتی که با این پلیر کنید، به طور حتم شیفته آن خواهید شد! نرم افزار همچنین قابلیت پخش فیلم های MKV همراه با اجرای فایل زیرنویس را دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Arcsoft MediaConverter v7.5

Arcsoft MediaConverter یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای تبدیل فایل های ویدئویی برای کامپیوتر است. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های ویدئویی موجود در کامپیوتر خود را به فرمت ها و حجم های مناسب برای پخش در گوشی های موبایل تبدیل کنید. البته این نرم افزار مبدلی همه جانبه برای موارد مختلف است ولی برای تبدیل فایل های ویدئویی به فرمت های ویدئویی قابل پخش در گوشی های موبایل بسیار مناسب می باشد. شما می توانید فرمت خروجی فایل های ویدئویی را بر اساس مدل گوشی خود انتخاب کرده و فایل های حجیم را در کمترین زمان و با بهترین حجم ممکن تبدیل کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

SoundBest Music Player v1.1.6

SoundBest Music Player یکی از بهترین و حجیم ترین نرم افزارهای پخش موزیک برای اندروید با فضایی زیبا و کاربرپسند است. به طور حتم فضای زیبا و منعطف این پلیر شما را مجذوب خود خواهد کرد. این نرم افزار نوع متفاوتی از پخش موزیک همراه با چندین نوع اکولایزر بر اساس سبک های موسیقی را به کاربر ارائه می دهد و کمک می کند که نهایت لذت از پخش موزیک را در گوشی خود ببرید. شما می توانید اکولایزرهای دلخواه و مورد نظر خود را نیز ایجاد کنید. امکان اضافه کردن لیست های پخش، مرتب سازی موزیک ها بر اساس نام خواننده و آلبوم و پخش تصادفی و متناوب موزیک ها از جمله ویژگی ها و امکانات این نرم افزار هستند.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

TuneWiki Pro v4.0.7

حتما شما هم آهنگ های غیرفارسی زبان زیادی گوشی می دهید ولی در بیشتر مواقع متوجه کلمات بیان شده در آن ها نمی شوید. TuneWiki نرم افزاری برای پخش و دریافت متن آهنگ های گوشی اندرویدی شماست. با استفاده از این نرم افزار می توانید آهنگ های گوشی خود را پخش کنید و همزمان متن آنها را دریافت کنید. شما می توانید متن آهنگ ها را به بیش از ۴۰ زبان دنیا دریافت کرده و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Super-Video-Floating-&-Popup

شاید با Galaxy S III و قابلیت نمایش ویدئو در پنجره جداگانه با نام Popup Play آشنایی داشته باشید. این ویژگی منحصر به فرد حالا توسط اپلیکیشن Super Video, Flaoting & Popup بر روی تمامی گوشی ها و تبلت های اندرویدی در دسترس خواهد بود. این برنامه بسیار کاربردی و جالب پنجره ویدئو را به صورت یک پنجره جداگانه روی تمامی صفحات قرار می دهد و شما می توانید مادامی که پیامک می دهید، وبگردی می کنید یا ایمیل ها را می خوانید پنجره ویدئو در حال پخش را نیز تماشا کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Stick it! 1.7.1

نرم افزار فوق العاده و متفاوت Stick it امکان کار با گوشی و پخش همزمان ویدئو را برای شما فراهم می آورد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به مانند حالت ویندوز کامپیوتر در حالی که از سایر امکانات گوشی استفاده می کنید، ویدئو نیز تماشا کنید. نرم افزار امکان پخش ویدئو در بک گراند و حتی پخش در System Tray را هم دارد! امکان تغییر اندازه کادر در حال پخش نیز وجو دارد. فرمت های زیادی توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند که از آن جمله می توان به فرمت های .۳gp .avi .divx .f4v .flv .mkv .mp4 .mpeg .mov .vob .wmv .webm .xvid اشاره کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

MX Player Pro v1.6e

به جرئت می توان گفت MX Player Pro بهترین نرم افزار پخش ویدئو و فیلم است. این نرم افزار تقریبا تمامی فرمت های رایج تصویری از قبیل MP4، Avi، WMV، MPEG و … را پخش می کند. البته عملکرد نرم افزار در گوشی هایی با پردازنده دو هسته ای نسبت به گوشی های تک هسته ای بهتر بوده و ویدئو و فیلم را روان تر پخش می کند. نرم افزار امکان اجرای فایل های زیرنویس را نیز دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 583
بازدید کل : 102922
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو