هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

با بازی Cogs v1.0.18 اندروید که جایزه ی بهترین بازی در موضوع پازل را کسب کرده است، خود را آماده های حل معماهای پیچیده چرخ دنده ها کنید! شما در این بازی باید با جابه جا کردن قطعات، چرخ دنده ها را به حرکت در آورده و مواظب باشید که سیستم به درستی کار کند. شما در این بازی با فضایی با گرافیک خوب و راضی کننده به همراه فضای دو بعدی و سه بعدی با بیش از ۱۵۰ چالش و مرحله متنوع روبرو می شوید. یکی از ویژگی های جالب این بازی ساختن و ویرایش مرحله با سلیقه شماست که در این صورت شما به بی نهایت مرحله جدید روبرو می شوید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 17 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

F-Sim-Space-Shuttle-v2.0.081-1

F-Sim Space Shuttle بازی جالب و متفاوتی است که به تازگی برای اندروید ارایه شده است. در این بازی شما وظیفه دارید که یک شاتل فضایی را در آسمان ها و فضا هدایت کرده و در آخر، فرود موفقیت آمیزی داشته باشید. تنها افراد کمی قادرند که یک شاتل فضایی را با دقت و به خوبی بر روی زمین بنشانند و نمره و امتیاز کامل را کسب کنند. فاکتورهایی مانند وضعیت آب و هوا، جهت و سرعت وزش باد و … در فرود شما تاثیر خواهد داشت. به خلبانانی که ممتاز باشند انواع و اقسام مدال ها و پاداش ها تعلق خواهد گرفت. همچنین شما می توانید امتیازتان را با بهترین خلبانان جهان مقایسه نمایید. از ویژگی های این بازی نمایش زیبای دورنمای کره زمین و مناظر آن در هنگام پرواز است.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Puddle-THD-v1.1.4-1

Puddle THD بازی زیبایی است که در آن شما باید یک ماده ی ژلاتین مانند را از موانع و مجراهای بسیار زیاد و متنوعی عبور دهید و به مقصد برسانید. گاهی اوقات انجام این کار بسیار سخت و نیازمند تفکر و تمرکز زیاد است. ممکن است در حین عبور از فضاها و مکان های مختلف تغییرات زیادی برای ماده اتفاق بیفتد و حالت و رنگ آن تغییر کند. از ویژگی های این بازی تصاویر شگفت انگیز و خارق العاده پس زمینه و فضاهای جذاب بازی است که در ساخت جزئیات تصاویر آن دقت ویژه ای شده است. این بازی دارای بیش از ۴۰ مرحله ی جذاب است. توجه کنید که این بازی تنها با سیستم های Tegra 3 قابل اجراست.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Stickman-Snowboarder-v1.0.1-1

در بازی زیبای Stickman Snowboarder معنای هیجان را خواهید فهمید! در این بازی شما از اسنوبرد سواری لذت خواهید برد. در طول مسیر گاهی اوقات روی سیم های برق، کشتی ها، سقف خانه ها و یا حتی روی وال ها و نهنگ هایی که روی سطح آب آمده اند، اسکی خواهید کرد. گاهی اوقات هم ممکن است ماشین های پلیس با دیدن شما به دنبالتان بیفتند که می بایست با حداکثر سرعت و استفاده از مهارت هایتان در اسکی از دستش فرار کنید. در سر راهتان جوایز مختلفی برای استفاده و افزایش امتیازات و سرعتتان وجود دارد. توجه کنید که این بازی با گیم پلی ساده و روان خود، به شدت اعتیادآور است!

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

مردمان قبیله ای عادت به شکار کانگورو ها دارند. اما Crazy Kangaroo یکی از زرنگ ترین کانگوروهای این منطقه است. باید از دست مردان و شکارچیان قبیله فرار کنید. این کار به تمرکز زیادی نیاز دارد زیرا راه شما هموار نخواهد بود. رودخانه، لاک پشت های غول پیکر و گیاهان کاکتوس ممکن است به شما صدمه بزنند و شما به دام شکارچیان بیوفتید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی

 

F18 Carrier Landing v3.1

فرود آمدن بر روی عرشه ناوهای هواپیمابر از سخت ترین کارهایی است که خلبانان جت های نیروی دریایی باید انجام دهند. ناو هواپیمایی بازی F18 Carrier Landing تنها ۱۵۰ متر فضا برای فرود دارد. این فضا برای فرود آمدن جت های سنگین و پرسرعت F/A-18 Hornet خیلی کافی نیست! وظیفه شماست که این جت را به بهترین شکل هدایت کنید تا بتوانید به درستی روی عرشه ناو دریایی فرود بیاورید. بازی دارای ماموریت های گشت زنی نیز هست.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی

 

بازی زیبای Mega Jump از قابلیت اعتیاد آوری بالایی برخوردار است! این بازی که بر اساس آمار تا کنون بیش از ۹۶ میلیون معتاد به خود اختصاص داده است، یکی از جذاب ترین بازی های اندروید به حساب می آید. خود را برای یک سفر پرشی پر ماجرا آماده کنید. سکه جمع آوری کنید، قدرت را بدست آورید، هیولاها را پشت سر بگذارید و به بالاترین نقطه جهان برسید! توجه کنید که ورود به بازی Mega Jumb دست شما است اما به راحتی نمی توانید از آن خارج شوید!



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی

 

Gorge-Edge-v1.0-1

از تنگه عبور کنید! Gorge Edge  بازی فکری-تمرکزی پر هیجانی است که شما در آن باید با استفاده از فکر و منطق خود و چیدن مناسب تخته های چوبی از تنگه ها و گذرگاه های خطرناکی عبور کنید. وقتی که در این تنگه ها، بر روی پلهای چوبی لرزان راه می روید در زیر پایتان امواجی خروشانی از مواد مذاب در حال حرکتند؛ پس حواستان را جمع کنید تا پایین نیفتید!



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی

 

Feed-Me-Oil-1.0.0-1

در بازی فکری و جذاب Feed Me Oil 1.0.0 شما موظفید که نفت را از لوله های شکسته به دهان موجودات عجیب و غریب این بازی بریزید. برای این کار می توانید از ابزار مختلفی استفاده کنید؛ ابزاری مانند پنکه ها، آهنربا ها ، باد و ابزار آلات دیگر. از ویژگی های این بازی موسیقی متن زیبای آن است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3313
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 3334
بازدید ماه : 5290
بازدید کل : 108203
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو