هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

SUBMARINE LiveWallpaper v2.2

SUBMARINE LiveWallpaper نام لایو والپیپری بسیار زیبا و جذاب است که تصویری از اعماق آب را در پس زمینه گوشی شما به نمایش خواهد گذاشت. این لایو والپیپر دارای جزئیاتی نظیر: حرکت امواج آب به صورت زنده و پویا، شنای حیواناتی مانند دلفین، دسته های ماهی، لاک پشت و … در آب و همینطور انسان، درخشش خورشید در آسمان با پرتو هایی زیبا در آب، جلبک و گیاهان دریایی حاشیه های لایو والپیپر با حرکتی بسیار کم و کند و قابلیت تغییر مکان آنها و تنظیماتی برای سفارشی سازی قسمت های مختلف هوم اسکرین مطابق با میل شما می باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Yin The Cat v1.0.1

Yin The Cat لایو والپیپری فوق العاده زیبا و جالب از گربه ای با مزه به نام یین است. یین گربه ای کوچک و دوست داشتنی است که قادر است از خود واکنش نشان داده و رفتارهایی مطابق با عمل شما انجام دهد. به طور مثال اگر گوشی خود را به شدت تکان دهید، باعث سر گیجه او خواهد شد که البته باید از تنظیمات شتاب سنج اپلیکیشن فعال باشد، یا اگر در مدتی از گوشی خود استفاده نکنید به خواب خواهد رفت و دیگر رفتار هایی که کم کم با آنها آشنا خواهید شد. همینطور در لایو والپیپر تنظیماتی برای به روز رسانی و انتخاب کلاه های متفاوت برای گربه موجود می باشد.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Mafia Live Wallpaper v1.0

Mafia Live Wallpaper نام لایو والپیپری از مافیا است که به تازگی برای اندروید عرضه شده است. این لایو والپیپر مافیای جنایتکار سالهای حدود ۱۹۳۰ تا ۱۹۴۰ میلادی را به تصویر می کشد. لایو والپیپر دارای امکانات و جزئیاتی نظیر: انتخاب تابلوی نئونی موجود در صفحه با امکان تنظیم خاموش و روشن شدن آن، انیمیشن بخار، امکان انتخاب چراغ مه و مرد به دار آویخته شده، تنظیماتی برای جنبش یا حذف شدن زن و کاراگاه، فعال یا غیر فعال سازی مه، قاتل، اتومبیل، جلاد، بیرون آمدن بخار از فاضلاب، ابر ها، گربه و بسیاری تنظیمات سفارشی سازی جزئی دیگر می باشد.

 

 

a



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Stripe ICS Pro LWP v1.0.5

Stripe ICS Pro LWP نام لایو والپیپری زیبا و در عین حال ساده با رنگ بندی های شاد و جذاب است. در این لایو والپیپر، خط های راه راهی شکل که در امتداد صفحه نمایش کشیده شده اند، جلوه نورانی بسیار زیبایی را پدید می آورند. ویژگی های این لایو والپیپر عبارتند از: قابلیت سفارشی سازی رنگ بندی پس زمینه، ۱۰ نوع تم زیبا، قابلیت استفاده از نوار رنگ سفارشی، تنظیمات خط خطی های پس زمینه، تنظیمات ذرات معلق، صرفه جویی در مصرف باتری، استفاده از سخت افزار ۳D رندر جهت نمایش سه بعدی تصاویر، تنظیماتی برای ویجت ها، پشتیبانی از اندروید ۴ و پشتیبانی از وضوح کامل در تبلت ها.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Beach Time LiveWallpaper v1.01

Beach Time لایو والپیپر زیبایی از یک تفرجگاه ساحلی است که بسیاری از عناصر موجود در آن دارای قابلیت شخصی سازی می باشند. تحرک انسانها، عبور هواپیما، پرواز مرغ های دریایی، امواج دریا، شنای ماهی ها و شناگران و … همه از عناصری هستند که به طبیعی جلوه کردن هر چه بیشتر این لایو والپیپر کمک می کنند. شما می توانید هر یک از این عناصر نام برده را به انتخاب خود، از هوم اسکرین گوشیتان حذف کنید. طراحی سایه اجسام و درخشش زیبای نور در دریا، نیز دیگر ویژگی مثبت و متفاوت این لایو والپیپر است.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Planets Pack v1.3

Planets Pack لایو والپیپری زیبا و جذاب از سیارات بیگانه و فرا زمینی با ظاهری متفاوت است. اگر به آسمان بی کران و سیارات ناشناس آن علاقه مندید، این لایو والپیپر بهترین انتخاب برای پس زمینه گوشی یا تبلت اندرویدی شما خواهد بود. لایو والپیپر سیارات، شامل ۶ سیاره به همراه دو سیاره جدید است که در این نسخه به آن افزوده شده است. شما می توانید نور، روشنایی جوی، باد، ابرها و سرعت حرکت این سیارات را تنظیم کنید. همچنین این لایو والپیپر دارای طوفان های فضایی با قابلیت تنظیم سرعت چرخش و سرعت حرکت است.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

DJ Live Wallpaper v2.1

DJ Live Wallpaper نام لایو والپیپری جذاب و متفاوت است که تصویری از یک ابزار آهنگ سازی دی جی را در هوم اسکرین شما به ارمغان می آورد. اگر به چنین ابزار آلات پیچیده ساخت و افکت بندی صوتی موسیقی ها علاقه مندید، این لایو والپیپر می تواند چنین ابزاری را به هوم اسکرین شما بیاورد. این لایو والپیپر دارای دو حالت نمایشی برای ساخت افکت های صوتی و صفحه گردان و یا CDJ می باشد که به انتخاب خود می توانید هر کدام از آنها را به عنوان پس زمینه خود انتخاب کنید. طراحی گرافیک لایو والپیپر در حد متوسط است و به خوبی می تواند جزئیات را برای شما به تصویر بکشد.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Fresh Water S3 Live Wallpaper v1.2

Fresh Water S3 لایو والپیپر پیش فرض گوشی محبوب سامسونگ گلکسی S3 است. این لایو والپیپر با بهره گیری از فناوری پیشرفته اپنجیال، تصویری بسیار طبیعی و زیبا در هوم اسکرین شما بوجود می آورد. با لمس صفحه نمایش، امواج آب به حرکت در می آیند و امکان انتخاب پس زمینه دلخواه نیز در پشت آب وجود دارد. قابلیت چند لمسی یا Multi touch نیز در این لایو والپیپر وجود دارد. از تغییرات اخیر این نسخه می توان به سازگاری با اندروید ۴ و رفع مشکل اجرا در رام دستگاه های Tegra و Atrix اشاره کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Beach Water S3 Live Wallpaper v1.0.1

Beach Water S3 Live Wallpaper لایو والپیپر زیبایی از آب در ساحل دریا است. این لایو والپیپر تصویری بسیار زیبا و طبیعی از آب زلال و شفاف را به هوم اسکرین شما خواهد آورد. لایو والپیپر دارای ویژگی هایی نظیر افکت صوتی، امکان سفارشی سازی پس زمینه، تنظیم دامنه و سرعت امواج آب، قابلیت مولتی تاچ اسکرین، امکان لرزش گوشی در صورت بوجود آمدن موج و بارش باران است. برای تنظیم بارش باران یا غیر فعال سازی آن، کافیست دو بار بر روی صفحه هوم اسکرین کلیک کنید. همچنین این لایو والپیپر از تبلت های اندرویدی نیز با وضوح مناسب پشتیبانی می کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Power of Life v1.0

 لایو والپیپر فوق العاده Power of Life لایو والپیپری زیبا و جذاب است که به تازگی عرضه شده است. با استفاده از این لایو والپیپر می توانید خستگی های فکری و روحی خود را برطرف کنید. همچنین به گفته سازنده، این لایو والپیپر می تواند همانند قرص و مسکن برای شما عمل کند و به شما کاملا آرامش ببخشد. قابلیت انتخاب رنگ و امکان انتخاب دو حالت پس زمینه سه تایی و عادی، که از حالت عادی آن می توان برای تبلت ها نیز استفاده کرد، در این لایو والپیپر وجود دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Koi Live Wallpaper v1.5

لایو والپیپر زیبا و دلنشین Koi Live Wallpaper ، تصویر حوض آبی به همراه ماهی های درون آن را به نمایش می گذارد. این لایو والپیپر بوسیله فناوری OpenGL 2.0 رندر می شود و به همین دلیل، دارای ویژگی های بارزی برای نمایش هر چه بهتر و طبیعی تر تصاویر به صورت سه بعدی می باشد. از ویژگی های دیگر این لایو والپیپر می توان به قابلیت مولتی تاچ یا چند لمسی، ۱۰ پس زمینه مختلف و بسیار زیبا، امکان تغییر دادن اندازه ماهی ها، تعیین سرعت امواج، حساسیت ویژه ای به لمس و امکان اجرا بر روی تبلت های اندرویدی را نام برد.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Spectrum ICS Pro LWP v1.2.2

Spectrum ICS Pro LWP لایو والپیپری زیبا از سیستم عامل محبوب اندروید ۴ یعنی بستنی حصیری می باشد. این لایو والپیپر زیبا دارای افکت های نوری چشم نوازی است و از ویژگی های آن می توان به ۵ تم پس زمینه، ۲ نوع سایه، تنظیمات گرد و غبار، تنظیمات نوار ابزار برای ایجاد میانبر، تنظیمات عنصر نور، انواع رنگ های شاد و جذاب، استفاده از سخت افزار ۳D برای رندر تصاویر و صرفه جویی در مصرف باتری اشاره کرد. این نسخه از لایو والپیپر از روی آخرین ورژن اندروید یعنی ۴٫۱ SDK ساخته شده است. اگر پس از نصب گوشی شما دچار کندی سرعت شد، کافیست آن را یک بار ری استارت کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Drops Live Wallpaper

باز هم برای علاقمندان والپیپر های متحرک یا Live Wallpaper ها با یک والپیپر استثنایی آمده ایم. این لایو والپیپر که Drops Live Wallpaper نام دارد همانطور که از اسمش بر می آید قطرات زیبای آب را روی تصویر مورد نظرتان در Home Screen قرار می دهد و با لمس صفحه قطرات ظاهر می شوند. امکانات این والپیپر زیبا به همینجا ختم نمی شود و چندین افکت و حالت مختلف برای قطرات وجود دارد و جالب تر از آن با تکاندن گوشی قطرات از صفحه محو خواهند شد. 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

بازدید: 308

Jelly-Bean-Wallpapers

شاید بدانید که اخیراً گوگل رسماً نسخه جدید سیستم عامل اندروید با نام اندروید 4.1 Jelly Bean یا جیلی بیلی را معرفی کرده است و متاسفانه فعلاً این نسخه از اندروید تنها بر روی تبلت Nexus 7 و گوشی Galaxy Nexus در دسترس است. این نسخه از اندروید والپیپر های زیبایی دارد که اگر دوست دارید آنها را روی گوشی اندرویدی خود استفاده کنید بد نیست از Jelly Bean Wallpapers استفاده کنید. این مجموعه دارای 10 والپیپر پیش فرض اندروید 4.1 است که بر روی گوشی های با اندروید 2.0 یا بالاتر قابل استفاده می باشد. 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Nexus-7-Plus-LWP

این بار در اندروگت با یک لایو والپیپر متفاوت و بسیار زیبا با نام Nexus 7 Plus LWP آمده ایم. این والپیپر زیبا دارای انیمیشن بسیار آرام و جذابی است و به لمس انگشت عکس العمل نشان می دهد ممکن است پس از نصب و اعمال این والپیپر چندین ثانیه تنها به آن خیره شوید! همچنین این والپیپر دارای رنگ های قابل تنظیم و یک ساعت دیجیتالی هماهنگ با والپیپر است. لازم به ذکر است که این والپیپر با تمام گوشی ها سازگار است اما بهترین نتیجه را با گوشی های با وضوح اچ دی مانند HTC One X، Samsung Galaxy S III، Samsung Galaxy Note و Galaxy Nexus خواهید داشت.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Weather Clock Live v1.7.0

Weather Clock Live لایو والپیپر زیبا و کاربردی هواشناسی برای هوم اسکرین گوشی شماست. این لایو والپیپر با هواشناسی محل زندگی شما از طریق جی پی اس یا انتخاب دستی، لایو والپیپر پس زمینه گوشی شما را مطابق با نوع آب و هوا انتخاب می کند. در هر حالتی از شبانه روز می توانید تصویری متحرک از آسمان بالای سرتان در هوم اسکرین خود داشته باشید. همچنین این لایو والپیپر دارای ویجت ساعت، تاریخ و دما نیز می باشد. در ورژن جدید این لایو والپیپر، میزان باتری کمتری به دلیل کاهش کارکرد پردازشگر مصرف می شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Galaxy S3 Dandelion LWP

شاید والپیپر زنده و زیبای گلکسی اس 3 سامسونگ را از نزدیک و یا در ویدئو ها و تبلیغات دیده باشید. در این والپیپر یک قاصدک زیبا را مشاهده می کنید که مشغول گرده افشانی است و با لمس صفحه حالتی مانند دست زدن روی آب با صدای زیبا شنیده می شود که جلوه بسیار زیبایی دارد. اگر به این لایو والپیپر علاقه دارید با Galaxy S3 Dandelion LWP می توانید آن را در گوشی اندرویدی خود تجربه کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

بازدید: 527

Atom Launcher

 Atom Launcher یک لانچر جدید برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید 4 و یا بالاتر است. این لانچر علیرغم ظاهر زیبا و امکانات فراوان یک لانچر سبک است و دارای سرعت بالایی می باشد. این برنامه همچنین به صورت خودکار لانچر های دیگر مانند SSkin یا GO Launcher را می شناسد و با آنها هماهنگ است. تم های این لانچر علاوه بر آیکن ها برخلاف لانچر های دیگر حاوی لایو والپیپر های زیبا نیز می باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

MultiPicture Live Wallpaper

 شاید دوست داشته باشید در صفحه های مختلف Home Screen گوشی اندرویدیتان از والپیپر های متفاوتی استفاده کنید؛ متأسفانه این قابلیت به صورت پیش فرض در سیستم عامل اندروید وجود ندارد اما خوشبختانه MultiPicture Live Wallpaper این قابلیت را به گوشی شما اضافه می کند. این برنامه که در حقیقت یک لایو والپیپر است می تواند تصاویر انتخابی شما را در صفحه های مختلف نشان دهد و همچنین با دوبار لمس صفحه والپیپر تعویض می شود.

توجه: این برنامه با لانچر HTC Sense سازگار نیست.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Sea of Poppies Live Wallpaper Sea of Poppies Live Wallpaper v1.00

Sea of Poppies Live Wallpaper نام لایو والپیپری زیبا از دشتی سر سبز و پر گل است. در این دشت زیبا تعداد بسیاری گل سرخ وجود دارند و آسمان با گذر زمان تغییر کرده و در هنگام شب هوا تاریک می شود. همچنین هنگام روز خورشید درخشان، و در شب ماه نمایان می گردد.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 1982
بازدید کل : 104895
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو