هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

Mafia Rush v1.0

Mafia Rush یک بازی گانگستری در سبک اکشن است. در این بازی شما شخصیتی از مافیا را نمایش می دهید و باید با انواع سلاح های مختلفی که در اختیار شما قرار می گیرد، مخالفان خود را از بین ببرید. با طی مراحل بازی کم کم پول نقد و سلاح های بهتری بدست خواهید آورد. بازی شامل ۴ نوع داستان مختلف است، از قبیل: سرقت، دفاع، حمله و بقا می باشد که هرکدام گیم پلی مخصوص خود را دارا می باشند. جلوه های تصویری گرافیکی و گیم پلی پویا و روان نیز بر جذابیت هر چه بیشتر این بازی می افزاید.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

C.H.A.O.S-v5.0.0-1

C.H.A.O.S بازی اکشن بسیار جذابی است که در آن طعم یک نبرد واقعی و پر هیجان را خواهید چشید. سوار بر هلی کوپتر با نیروی هوایی دشمن درگیر شده و آنها را نابود کنید و یا با پرواز در ارتفاع کم و عبور از داخل تونل ها، تاسیسات دشمنان را موشک باران کنید. گاهی اوقات هم وظیفه دارید که به جنگ نیروی دریایی دشمن بروید. داستان بازی از این قرار است که یک سازمان مخفی و مخوف با نام اختصاری C.H.A.O.S که توسط دیکتاتورها پایه ریزی شده است قصد دارد که سلطه ی خودش را بر کشورهای منطقه بیشتر کند و شما به عنوان یک خلبان شجاع برای مبارزه با آنها و جلوگیری از گسترش نفوذ آنان استخدام شده اید. می توانید هلی کوپترهای مختلفی ساخته ی کشورهای آمریکا، روسیه و اروپایی مانند AH-64 Apache, UH-60 Black Hawk, Hind, Ka-52 Alligator, RAH-66 Comanche و … را انتخاب کرده و با آن به مبارزه بپردازید. از ویژگی های این بازی فوق العاده این است که شبیه سازی پرواز با هلی کوپتر به زیبایی و با دقت زیاد انجام شده است و بازی دارای گرافیک بالایی است. علاوه بر این ، این بازی برنده ی جایزه ی بهترین افکت های صوتی و تصویری شده است.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Zombie-Terminitor-v1.0-1

آماده باشید چون باز هم زامبی ها به شهر حمله ور شده اند! Zombie Terminitor بازی زیبایی در سبک اکشن و تیراندازی است. در این بازی شما باید با کمک دوستانتان با انواع و اقسام زامبی های خونخوار مبارزه کنید و آنها را نابود سازید. برای مبارزه ی با زامبی ها سلاح های پیشرفته ی زیادی در اختیار شما هستند، سلاح هایی که گاهی اوقات قدرت زیادشان شما را شگفت زده خواهد کرد. گرافیک کارتونی جذاب بازی ، این بازی را با دیگر بازی های هم دسته ی خودش متمایز ساخته است. بازی دارای گیم پلی ساده و روانی است بطوری که به سادگی می توانید با آن ارتباط برقرار کنید.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Cytus-v2.0.0-1

در بازی زیبای  Cytus، سبکی جدید را در بازی های اندروید تجربه خواهید کرد. Cytus یک بازی صوتی می باشد که تمام مرحل آن را باید با کمک موسیقی ها و صداهایی که پخش می شود پشت سر بگذارید. بازی در مورد آینده ی دور جهان است، زمانی که ربات ها و ماشین ها جهان را فرا گرفته اند. بازی دارای بیش از ۹ سطح دشواری و آهنگ های زیادی در سبک های جاز، پاپ، ترنس، راک و … از بهترین آهنگ سازان جهان است. در مورد Cytus، نمی توان توضیح زیادی داد زیرا تمام روند بازی بر اساس شنیدن شما رقم خواهد خورد. برای اجرای بازی سیستم شما نیازمند سی پی یو ۱Ghz یا بیشتر و رم ۵۱۲MB یا بیشتر و حداقل حافظه ۱۴۰MB هستید.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Gun-Strike-XperiaPlay-v1.1.9-1

دقت هدف گیری و تیراندازی خودتان را در بازی اکشن و جذاب Gun Strike محک بزنید. سرعت عمل شما هم عامل مهمی است چون گاهی اوقات تعداد و سرعت دشمنانتان بالا خواهد رفت. اگر به سمتتان نارنجک پرتاب شود باید قبل از برخورد نارنجک به شما  آن را در هوا منهدم سازید. بازی دارای ۲۱ سلاح و نارنجک است. همچنین این بازی دارای ۸۰ سطح دشوار در قالب ۸ نقشه می باشد. انواع و اقسام اسلحه ها مانند MP5، P90، AK47، M16A1، M4A1، AWP و بسیاری از سلاح های متنوع و مشهور دیگر در این بازی در اختیار شما قرار دارند.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Strikefleet-Omega-v1.2.1-1

Strikefleet Omega سبک جدیدی از بازی های دفاعی می باشد. شما در پایگاه فضایی امگا هستید که ناگهان سیستم امنیتی، هشدار هایی جدی مبنی بر نزدیک شدن شهاب سنگ و چند سفینه ناشناس اعلام میکند. تمامی سلاح های دفاعی آماده شده اند. به محض نزدیک شدن، با فرماندهی صحیح نیروهای خود عوامل تهدید کننده را نابود کنید. در این ورژن رفع اشکالات زیادی صورت گرفته است.




تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Alone-at-War-2-v1.0-1

بازی جنگی و تیراندازی Alone at war شما را ساعت ها سرگرم  می سازد. گرافیک کاغذی این بازی شما را شگفت زده خواهد کرد. در این بازی شما باید با تیر و کمان ابتدایی خودتان و به تنهایی، سیل عظیمی از نیروهای مهاجم را که به طرف شما حمله ور شده اند را عقب برانید. وجود صحنه های نقاشی شده در بازی مانند ابر ها ، بالن های عبوری ، حیوانات و … از ویژگی های جالب این بازی است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

دشمن بسیار قدرتمند است. پایگاه های ما را یکی یکی با خاک یکسان کرده و همچنان در حال پیشروی است. شما یک سرباز وظیفه شناس در پایگاه آخر هستید. همه چشم ها به شماست و مردم کشور به شما امید بسته اند. پس با تمام قدرت نیروهای دشمن را متوقف کنید. آنها از زمین و هوا به شما حمله می کنند و شما هیچگونه پشتیبانی نخواهید داشت.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی

 

نبرد و درگیری میان پرندگان محبوب و عصبانی با خوک های بدجنس به سواحل زیبای Piglantis کشیده شده است. دریا و اقیانوس هم نمی تواند پرندگان عصبانی را از محافظت تخم هایشان باز دارد. به این شخصیت های پرطرفدار کمک کنید تا از زیر دریا و از روی ساحل، قلعه خوک ها را نابود کنند. سری بازی های Angry Birds Seasons با بیش از ۷۰۰ میلیون بار دانلود، جزء بازی های پرطرفدار اندروید محسوب میشوند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی

 

در بازی DEER HUNTER RELOADED، با اسنایپر خود به شکار حیوانات مشغول شوید. البته باید بدانید شکار حیوانات بدون مجوز، خلاف قانون است ولی در بازی DEER HUNTER RELOADED قانونی وجود ندارد. یکی از نکات جالب این بازی، داشتن دوربین دید در شب به صورت X-ray برای شکار در تاریکی مطلق است. حیوانات به محض حس کردن حضور شما فرار خواهند کرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی

 

دزدان دریایی همیشه در کمین کشتی های رهگذر هستند. در بازی Clumsy Pirates، دزدان دریایی به کشتی شما حمله میکنند و شما باید از کالاهای ارزشمند خود دفاع کنید. زیرا در صورت غفلت دزدها تمامی اموال شما را غارت میکنند. این بازی در عین سادگی گرافیک بالایی دارد و بازیکن را با افکت های خود مجذوب میکند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی

 

Monster-Shooter-Lost-Levels-v1.2-1

Monster Shooter: Lost Levels بازی جذاب و بسیار مهیجی است که وظیفه ی شما محافظت از یک بچه گربه در مقابل سیل عظیم دشمنان است. این بازی دارای ۶۰ سطح در ۳ سیاره ی مختلف است. شما دارای ۱۲ سلاح قابل ارتقا هستید که با ادامه ی بازی سلاح های پیشرفته تری به دست خواهید آورد. همچنین این بازی دارای افکت های صوتی و تصویری خیره کننده ای است.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 1981
بازدید کل : 104894
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو