(: a-jahani.ir :)
هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

مصرف گوشت و محصولات حیوانی مساوی است با دامداری صنعتی. و دامداری صنعتی ، بزرگ ترین عامل ایجاد آلودگی در سطح کرهء زمینه.

(به عنوان مثال) ششصد دامداری موجود در منطقهء
Valley در ایالت کالیفرنیا ، به تنهایی بیش از یک شهر با جمعیت 21 میلیونی ، مواد زائد و مدفوع تولید می کنند. این میزان ، بیش از جمعیت لندن ، نیویورک و شیکاگو با هم است !

"متوسط عمر یک انسان گوشتخوار ۶۳ سال است. من ۸۵ ساله ام و به همان سختی که همیشه کار کرده ام کار میکنم. من به اندازۀ کافی زندگی کرده ام و میخواهم بمیرم! ولی من حقیقتا نمیتونم اینکار را انجام دهم ... یک استیک گوشت گاو کار مرا خواهد ساخت ولی من نمیتوانم خودم را راضی کنم آن را ببلعم ... من میترسم تا ابد زندگی کنم. این تنها عیب گیاهخواری است."

(جورج برنارد شاو ) نمایشنامه نویس معروف ایرلندی _ برنده جایزه نوبل (۱۹۵۰
– ۱۸۵۶)


 

گوشتخوار: من عاشق حیواناتم چون هر کدام برایم استفاده ای دارند.
گیاهخوار: من عاشق حیواناتم چون گونه پرست نیستم و از آنها سو استفاده نمی کنم.

گوشتخوار: بنظر من فرقی بین کشتن حیوانات با کشتن گیاهان نیست. هر دو موجود زنده هستند.
گیاهخوار: بنظر من بین یک گاو و یک گوجه فرق های زیادی هست که حتی برای یک کودک 3 ساله قابل تشخیص است.

گوشتخوار: غذا بدون گوشت بی مزه است. من بدون گوشت می میرم و هر چی بشه از کباب نمی گذرم.
گیاهخوار: با اینکه بنظرم خوراک گیاهی خوشمزه تر از خوراک حیوانیست ولی اگر غیر از این هم بود،همواره وجدان راحتی دارم که غذایم آلوده به خون و مرگ نیست.

گوشتخوار: اگر گوشت نخوریم دچار کمبود پروتئین می شویم.
گیاهخوار: آیا گاو، گوریل، زرافه و فیل هم مشکلات کمبود پروتئین دارند؟

گوشتخوار: گوشت باعث قدرت جسمانی بیشتر می شود.
گیاهخوار: بنظرم باید نگاهی به فهرست ورزشکاران گیاهخوار بیندازید!

گوشتخوار: گوشت ربطی به سرطان و بیماریهای قلبی ندارد.
گیاهخوار: آیا تا کنون هیچ یک از میوه ها و سبزی ها بعنوان مواد سرطانزا معرفی شده اند؟ در هیچیک از گیاهان مطلقا کلسترول وجود ندارد. عامل اصلی بیماریهای قلبی کلسترول و گرفتگی عروق بر اثر چربی های اشباع است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 188
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 209
بازدید ماه : 2165
بازدید کل : 105078
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو