(: a-jahani.ir :)
هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......


رفیق دوران مهد کودکم نه تنها ازدواج کردبلکه طلاقم گرفت.

منم هنوز دارم پاندای کنگ‌فوکار دانلود میکنم :|


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

فامیلمون زنگ زده میگه  میخوام برنامه ورد و پاور پوینت رو نصب کنم ،

کدوم دکمه رو بزنم !؟

من :|

بیل گیتس :|

استیو جابز  تو قبر :|


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

استرسی که ما موقع باز کردن سایت دانشگاه واسه دیدن نمرمون داریم

تروریست القاعده برای عملیات انتحاری نداره !


 

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

متأسفانه توجه دخترها فقط به ظواهره.

مثلن به خاطر خوشتیپی بازیکنها، طرفدار ایتالیا میشن.

در حالیکه معیار ارزشگذاری فقط باید میزان تقوا باشه :) )


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


فکر کنم ما تو نسخه رایگان دنیا زندگی میکنیم

اون قسمتهاش که به بقیه حال میده برای ما کار نمیکنه !


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

“من فقط عاشق اینم که حرف قلبتمو بدونم ؛ الکی بگم جدا شیم تو بگی که نمیتونم”

خواستم بگم واسه من یکی که جوابِ معکوس داد..طرف پرید!

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


مغز انسان پر کارترین جای بدنه اون همه ۲۴ ساعت روز

و همه ۳۶۵ روز سال و کار میکنه کار اون از لحظه تولد آغاز میشه

و فقط وقتی متوقف میشه . . . . . . . . که ما وارد سالن امتحانات میشیم!!

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

تابستون فصلیه که به خاطر گرما،

نمی تونی اون کاری رو به انجام برسونی که توی

زمستون به دلیل سرما نمی تونستی انجام بدی ..!

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

یادش بخیر قدیما میرفتی نونوایی، یه دونه یی بدون صف بود
الان پنج تایی ده تایی بدون صفه !

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

هیچ وقت فرصتش نشد مثل “پول پول میاره” رو درک کنم

ولی قطع به یقین میدونم خواب خواب میاره…!!

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

.طریقه کسب درامد از "فیسبوک"
برید تو قسمت Account
بعدش برید توی Account setting
بعد برید پایین پایین
این گزینه رو انتخاب کنید:
Deactivate
اکانت خود را غیر فعال کرده و برید سر کار و زندگیتون و
کسب درامد کنید...


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی یه مشترک، «مورد نظر» هست ولی در دسترس نیست!

ناچار میشی رو کنی به مشترکی که «در دسترس» هست

ولی «مورد نظر» نیست!!

*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

امروز اومدم آذوقه شش ماه پشه ها رو برداشتم گذاشتم جلو رو شون ...
گفتم ببرید ، برید اگه كم بود بازم بیان ...
دیدم واستادن دست نمیزنن !!!
رئیسشون زل زد تو چشام گفت ما نون بازومونو میخوریم ...
اینا از گلومون پایین نمیره


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *

گوشیم از بس زنگ نخورده قاطی کرده بدبخت!
همینجوری نشستیم یه دفعه خود به خود صفحه ش
روشن میشه ولی هیچ اتفاقی نمیفته ..!
فکر کنم قولنج مولنج میشکونه واسه خودش !


*
 * * * * * * * * * * * * * * * *


میخواسم دوس دخترمو بپیچم بهش گفتم عزیزم من برم بخوابم فردا امتحان دارم
بعد ده دقیقه دیدم یه اس ام اس پر از فحش اومد
یكم فك كردم تازه فهمیدم چه سوتی دادم فردا تعطیلهه

 منبع.دنج پاتوق


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 136
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 157
بازدید ماه : 2113
بازدید کل : 105026
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو