(: a-jahani.ir :)
هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......


نیسان ماکسیما از آن خودروهایی است که وقتی پایش به خیابان‌ها باز شد نه حریفی داشت و نه واردات خودرو مجاز بود، ولی به راحتی توانست خود را به خریداران خودرو تحمیل کند و با وجود معایبش به عنوان یک خودروی لوکس، به فروش مناسبی رسید. تا آنجا که امروز هم با وجود خودروهای جدیدتر و بهتر و کامل‌تر، مزه راحتی و سواری لذت بخشش زیر زبان خیلی‌هاست. همین المان‌ها نکته‌هایی هستند که این سامورایی پرقدرت را برای مراسمی‌ چون این اجلاس مناسب جلوه می‌دهند و ضمن اینکه به عنوان یكی  ‌از با کیفیت‌ترین خودروهای داخل هم شناخته شود.

 

 

 


ولی اگر یادتان باشد ماکسیماهای اولی کمی ‌در تردد در خیابان‌های ناهموار کشورمان مشکل داشتند و بیشتر در حال و هوای اتوبان‌های ژاپن سیر می‌کردند. هر دست‌اندازی به راحتی در کابین و صندلی حس می‌شد و برای رفع این مشکل باید دست به جیب می‌شدید. ولی این مشکل مانند سایر ضعف‌ها توسط پارس‌خودرو برطرف شد.

حال پس از چند سال از حضور این ژاپنی باز هم ماکسیما با موتور سه لیتری‌اش و قیمتی نزدیک به 65 میلیون تومان گزینه‌ای مطلوب است. البته شاید عنوان لوکس برای ماکسیما کمی‌ سنگین باشد چون امکانات خودروهایی چون کیا سراتو یا مزدا 3 را ندارد اما اگر پشت فرمان آن نشسته و کمی‌ با آن رانندگی کنید واقعا احساس کمبود نمی‌کنید. موتورش قوی‌ترین بین خودروهای 30 تا 50 میلیون تومانی است و می‌تواند شما را در مدت 8.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند.

شتابی که با توجه به ابعاد و وزن 1390 کیلوگرمی‌ فوق‌العاده است. در کل می‌توان یک صفت را برای ماکسیما به کار برد؛ راحتی! زمانی که سوارش می‌شويد با طراحی زیبای کنسول میانی و نشانگرها مواجه می‌شوید. صندلی‌ها بسیار راحتند و دید خوبی از درون اتاق به بیرون خواهید داشت. سیستم تهویه هوای مطبوع بسیار عالی بوده و هر آنچه از یک خودرو در این کلاس انتظار دارید را برآورده می‌کند. در انتها باید گفت ماکسیما خودرویی مناسب برای افرادیست که عشق قدرت موتور هستند و حاضرند برای آن هزینه بالای مصرف سوخت این ژاپنی بزرگ را هم بپردازند.

 


 


 در رانندگی خودرویی آرام و پرقدرت است و البته کاملا جادار. هم اکنون در بازار داخلی می‌توانید به جای نیسان ماکسیما، کیا سراتو یا مزدا 3 جدید هم بخرید که هر دو خودروهایی سدان و اسپورت هستند اما هیچ‌کدام شخصیت ماکسیما را ندارند و حس سواری با خودرویی لوکس به شما دست نخواهد داد.

رقبا: مزدا 3 نسل جدید، کیا سراتو

ویژگی خاص: راحتی و دیگر هیچ


قیمت: 66 میلیون تومان
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 3 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 2016
بازدید کل : 104929
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو