هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

eydfetr اس ام اس عید فطر 91

عید است و دلم خانه ویرانه، بیا

این خانه تکاندیم ز بیگانه، بیا

یک ماه تمام مهیمانت بودیم

یک روز به مهمانی این خانه بیا

عید سعید فطر مبارک

یا مهدی

.

.

.

اس ام اس تبریک عید فطر

بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد / هلال ماه به دور قدح اشارت کرد

ثواب روزه و حج قبول آن کسی برد / که خاک میکده عشق را زیارت کرد . . .



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

13 تولد اسکناس 20 هزار تومانی !!

 

به گزارش آریا تاک به نقل از ایسنا: محمود احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در مورد وضعیت اسکناس در کشور عنوان کرد: در مورد بحث اسکناس ما خوشبختانه موفق شدیم ایران‌چک را برای امسال نگه داریم و درصدد هستیم برای اسکناس درشت‌تر یا ابقای ایران‌چک اقدام کنیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

به گزارش آریا تاک و به نقل از باشگاه خبرنگاران، نامرئی کردن اشیاء از جمله دغدغه های سالیان متمادی دانشمندان بوده و بهترین نتیجه ای که در طی این سالها گرفته شده، نامرئی شدن برخی اشیا کوچک آنهم در محیط های خاص آزمایشگاهی بوده است که عملا نتیجه در خور توجهی را به همراه نداشته است اما یک هنرمند مبتکر بریتانیایی با رنگ آمیزی هوشمندانه یک خودرو، آن را به صورت نامرئی درآورده است.

 123 دختری که میتواند ماشین ها را غیب کند!!



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

لکه روی زیبایی پوست تاثیر می گذارد و ظاهر ناخوشایندی دارد. علت بروز لکه، آکنه، جوش، سوختگی و … است.
آریا تاک:لوازم بهداشتی علاوه بر گرانی، دارای مواد شیمیایی مختلفی است که برای پوست مضر است. بنابراین بهتر است زنان برای رفع این لکه های پوستی به مصرف مواد طبیعی رو بیاورند. زیرا برای پوست هیچ خطری ندارد.
 sdfs راه های داشتن پوست زیبا برای بانوان


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

در اینجا دو آهنگ جدید و زیبا از حمید عسکری را برای شما آماده کرده اییم به نام های بن بست و برای خونه دلتنگم .. این آهنگ ها تیتراژ پایانی و آغازین سریال دختران حوا است که قرار بود ماه رمضان از شبکه ۵ پخش شود ..

hamid askari baraye khooneh دانلود اهنگ جدید حمید عسکری به نام بن بست و برای خونه دلتنگم

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

920 خواص بادام زمینی (Peanut)

آب و هوای گرم برای کشت این گیاه مناسب می‌باشد. بادام زمینی گیاهی است یکساله دارای ساقه‌ای راست که ارتفاع آن در حدود ۳۰ سانتی‌متر می‌باشد‌. برگ‌های آن مرکب از دو زوج برگچه است گل‌های آن دو نوع متفاوت به رنگ زرد می‌باشد که پس از تلقیح‌، دم گل خم شده و به سطح خاک می‌رسد و سپس به‌تدریج در خاک فرو رفته و میوه در داخل خاک تشکیل می‌شود‌. میوه بادام زمینی به طول تقریبی ۴ سانتی‌متر است و دارای پوسته شکننده به رنگ خاکستری مایل به زرد می‌باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

 

455 آموزش کامل تهیه کباب حسینی (هندی)
 
مواد لازم جهت ۶ تا ۷ نفر:
گوشت گوسفند                                        ۱ کیلو
پیاز نقلی، پوست گرفته، دو نیم کرده           ۱۰ تا ۱۵ عدد
پیاز ساطوری                                           ۱عدد
سیر کوبیده                                             ۱ حبه
ماست                                                   ۱پیمانه
زنجبیل                                                   نصف قاشق چایخوری
کره                                                        ۱۵۰ گرم
زردچوبه                                                 ۱قاشق مرباخوری
نمک، فلفل                                             به میزان لازم

 

 

طرز تهیه :



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

امنیتی ، جاسوسی و سلاح ها پزشکی

اگر می خواهید اطلاعاتی به هیچ عنوان دست شخص دیگری نیُفتد چه می کنید؟ احتمالا مغز را تنها جای کاملا امن برای نگهداری آنها می دانید و از یادداشت این اطلاعات و یا نگهداری دیجیتال آنها خودداری می کنید. اما به نظر می رسد که به پایان این دوران نزدیک می شویم چرا که یک تیم محقق موفق به استخراج برخی اطلاعات حساس از درون مغز شده اند.


اینترفیس کامپیوتر-مغز که به طور خلاصه به آن BCI می گویند از دو دستگاه تشکیل شده: یک سخت افزار شبیه هدست با سنسورهای EEG که روی پوست سر قرار می گیرد. و یک نرم افزار که فعالیت مغز را تحت نظر دارد و سعی می کند بفهمد می خواهید چه کاری انجام بدهید. (مثلا به سمت چپ حرکت کنید، کلیک کنید، به جلو بروید و…)


از «بی سی آی» به طور معمول در پزشکی استفاده می شده و تجهیزات آن تقریبا گران قیمت به حساب می آمد. اما در چند سال اخیر آنها ارزان تر شده و به صورت تجاری با قیمتی حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار در دسترس هستند. برای مثال می توانید مدل Emotiv که در تصویر بالا آمده را بخرید و پس از یک دوره آموزش کوتاه، کار کنترل ابتدایی کامپیوتر را با ذهن انجام دهید.

این دستگاه های تجاری دارای یک رابط برنامه نویسی هستند که برنامه نویس ها می توانند اطلاعات دریافتی از مغز را گرفته و روی تحلیل آنها با اپلیکیشن خودشان کار کنند. حالا محققین امنیتی از دانشگاه آکسفورد، ژنو و برکلی یک نرم افزار ساخته اند که به طور خاص برای یافتن اطلاعات محرمانه در مغز طراحی شده. اطلاعاتی مانند آدرس خانه، رمز کارت بانکی و تاریخ تولد.


 


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Apple vs Samsung

شما همراهان همیشگی نارنجی احتمالاً وقایع‌نگاری دو هفته اول دادگاه اپل و سامسونگ را که هفته پیش ارائه کردیم خوانده‌اید. امروز و با فرارسیدن آخر هفته میلادی، به وقایع مهم هفته سوم این جدال حقوقی می‌پردازیم. با نارنجی همراه باشید.


 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

باطری های که خودشان شارژ می شوند جزو ایده هایی است که شرکت های مختلف مشغول تحقیق روی آن هستند و البته هنوز هیچ کدام یک نسخه تجاری قابل مصرف به بازار وارد نکرده اند. حالا این یک مدل جدید از این باطری ها است که توسط محققین دانشگاه فنی جورجیا ساخته شده.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

توالت، ماشین های لباس شویی، لیوان های چای و قهوه، آب و هوای بارانی شمال و… جذابیت ها و سودمندی خاص خود را داشته و همه به آنها علاقه مندند! البته این علاقه تا زمانی است که آنها ریه های موبایل دلبندتان را پر از آب نکرده باشند و شما را با یک موبایل موش آب کشیده تنها نگذارند: یک جسد بی روح از فلز و شیشه و پلاستیک.

موبایل تان را درون وان حمام انداخته اید؟ اشتباها موبایل از جیب تان رها شده و درون توالت غوطه ور شده؟ وای، نه باید به فکر یک موبایل دیگر باشم! صبر کنید. زیاد نگران نباشید. تنها این مراحل را دنبال کنید و امیدوار باشید که جان تازه ای به کالبد اسمارت فون غرق شده تان دمیده شود. البته فراموش نکنید که لیست «کارهایی که نباید انجام دهیم» را هم دنبال کنید. زیرا برخی افسانه ها و عقاید عمومی برای نجات موبایل آبدیده! کاملا اشتباه هستند.

پس در ادامه مطلب با  ماباشید تا لیست آماده باش اقدامات ضروری هنگام شنای موبایل را با هم مرور کنیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

گاهی اوقات استفاده از چاپگر کاری ناگزیر است. البته امروزه استفاده از چاپ و پرینتر بسیار کمتر از گذشته شده. اما ما هنوز نیاز داریم که برخی موارد مانند لیست های خرید، اخبار و برخی مطالب اینترنت را پرینت کنیم. اما در عصری که تکنولوژی موبایل رشدی چنان سریع داشته، اکنون ارسال چاپ از اسمارت فون ها به پرینتر سخت تر از قبل است. از آن گذشته با وجود تبلت، موبایل و لپ تاپ های کوچک و سبک، استفاده از یک پرینتر بزرگ و جاگیر چندان جذاب به نظر نمی رسد.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

تبلت - کتابخوان

اوایل سال ۲۰۱۰ میلادی بود که اپل با عرضه آیپد توانست تحول عظیمی در بازار تبلت ها به وجود بیاورد و تقریبا تمامی تولید کنندگان را با رویکرد خود همراه کند. آن زمان که هنوز اندروید در مقابل سیستم عامل موبایل اپل رشد چندانی نکرده بود، در زمینه تبلت نیز حرفی برای گفتن نداشت. از آن زمان تا کنون اپل همچنان یکه تاز بازار تبلت هاست و کسی به پایش نرسیده است و آیپد همچنان دارای بیشترین سهم فروش از بازار تبلت هاست.

گوگل هم با دیدن این پتانسیل در بازار تبلت ها بیکار ننشست و کار را با نسخه شانه عسل (Hony Comb) اندروید برای تبلت ها آغاز کرد. شرکت هایی همچون موتورولا، سامسونگ و آمازون هم طی چند سال اخیر با استفاده از پلتفرم اندروید تبلت های خود را در سایزهای متفاوت به بازار عرضه کردند و از این میان شرکت سامسونگ با عرضه سری گلکسی تب خود و آمازون با کیندل فایر، کاملا موفق ظاهر شده است.

اما گوگل که عادت دارد جریان بازی را تغییر دهد، به جای تولید یک تبلت ۱۰ اینچی در حد و اندازه آیپد و با همان حدود قیمت، سعی کرد تا بخش دیگری از بازار را هدف قرار دهد و پس از عرضه موفق گوشی های نکسوس، این بار با تبلت ۷ اینچی نکسوس وارد شود. تبلتی که تنها ۲۰۰ دلار قیمت دارد و همه را برای خریدش وسوسه می کند.

از سوی دیگر بازار رو به افول نت بوک های ارزان قیمت هم، فرصتی تازه برای جان گرفتن تبلت های ۲۰۰ دلاری ایجاد کرده است و در این بازار که فعلا در دست گوگل و آمازون (کیندل فایر) است، کسی حرفی برای گفتن ندارد.

نکسوس ۷ گوگل که توسط شرکت اسوس تولید شده است، تنها ۲۰۰ دلار قیمت دارد و از لحاظ مشخصات فنی به مراتب از کیندل فایر آمازون قوی تر ظاهر می شود.

اما پس از خرید بخش موبایل موتورولا توسط گوگل، افراد زیادی منتظرند تا سری نکسوس گوگل را با لوگوی موتورولا ببینند. شاید بهتر باشد تا به این نکته اشاره کنیم که هدف اصلی گوگل از خرید موتورولا، تولید محصولات جدید نبود. گوگل در نظر دارد تا با گواهی های ثبت اختراع (پتنت) متعددی که موتورولا در اختیار دارد، امنیت محصولات خود را تامین کند و اپل را زمین گیر کند.

در ادامه مطلب باماهمراه باشید تا به بررسی این تبلت زیبا و کارآمد بپردازیم.


 


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | www.4downloads.ir

 

یک روزنامه انگلیسی امروز مجموعه‌ای از عجیب‌ترین موارد تصادف خودروها را منتشر کرد.

با وجود آنکه تصادفات جاده‌ای همواره امری نامبارک بوده و تمام کشورها به دنبال کاهش آمار تصادفات هستند، اما روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف امروز مجموعه‌ای از تصاویر تصادفات از سرتاسر جهان را منتشر کرد که هریک از آن‌ها در نوع خود خاص و منحصر به فرد هستند.

 

دیدن عکس های بیشتر در ادامه مطلب …

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 28 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

شاندیس: نقاشی‌ های یک الاغ در انگلیس به قیمت بیش از ۱۰۰ پوند به فروش می‌رسد.

«پتی‌» نام الاغی انگلیسی است که با دهانش نقاشی می‌کشد و هر یک از این آثارش به قیمتی بیش از ۱۰۰ پوند خریداری می‌شود.

کار عجیب این حیوان تا جایی برای او شهرت به ارمغان آورده که روزنامه‌های انگلیسی از او با عنوان «پیکاسو» (pic-ass-o) یاد می‌کنند.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 28 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

علاقه وافر گربه‌ ای نابینا به ساز پیانو در انگلیس مورد توجه فراوان رسانه‌های خبری قرار گرفت.
گربه‌ای نابینای که به تازگی سرپناه پیدا کرده است، علاقه‌ی وافری به گوش دادن و نواختن ساز پیانو دارد.
این گربه انگلیسی که «استیوی واندر» نام گرفته‌، اکنون در مرکز نگهداری حیوانات «وود گرین» کمبریج‌شایر می‌شود. صاحب موقتی این گربه شش ساله، این نام را به خاطر خواننده و پیانیست نابینا و برجسته‌ی آمریکایی برای گربه‌اش انتخاب کرده است.
گربه‌ی نابينايی كه آرزو دارد پیانو بنوازد!



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 28 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

 

 

مری شین Marishane یک دانشجوی ۲۲ ساله در دانشگاه کیپ تاون است. او با الهام گرفتن از دوست تنبل خود که همیشه با حمام کردن مشکل داشت و یک تحقیق چند ماهه در اینترنت توانست آب را از فرمول حمام کردن بیرون درآورد! این دانشجو نوعی ژل اختراع کرده که DryBath نام دارد و همان کار صابون و آب را می کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 28 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

یک طراح خوش ذوق ژاپنی، شلواری  طراحی کرده که به درد فصل تابستان می خورد. برای داشتن این شلوار که Kuchofuku نام دارد باید ۲۰۶ دلار بپردازید. گران است، نه؟!



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 28 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

انسان های مدرن امروزی نتیجه میلیون ها سال تغییر و تحول و  پیشرفت هستند، نه تنها تغییر فیزیکی بلکه تغییر و پیشرفت ها در صنعت و تکنولوژی که باعث به وجود آمدن انسان امروزی می شود. البته منظور از تکنولوژی آی پد ۳ و گالکسی اس ۳ سامسونگ نیست، منظور ما برترین اختراعات بشری است که از 1/7 میلیون سال پیش آغاز شده است. در زیر به این دستاوردها اشاره می کنیم



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 28 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

۱- سیب، کرفس و هویج: از میوه ها و سبزیجات سالمی هستند که با افزایش ترشح بزاق دهان، شبیه لکه زدا عمل می کنند، و بعنوان عامل خودشوینده دهان بکار می روند. ممکن است آنها باکتری هایی را که سبب ایجاد بوی بد دهان می شوند از بین ببرند و خرد کردن آن ها زیر دندان، مثل مسواک زدن به پاک کردن ذرات باقی مانده غذا روی دندان کمک می کند.


 

سیب، کرفس و هویج



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 28 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو