هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

پرواز با نینجا Moon Chaser یک بازی کاملا کم حجم و بسیار مناسب با سرعتی بالا برای کسانی که می خواهند جاذبه را از پیش روی خود بردارند و بدون هیچ محدودیتی به اوج هیجان در پرواز برسند. از ویژگی های Moon Chaser می توان به سرعت بسیار بالا آن اشاره کرد. این بازی شباهت زیادی به بازی sonic دارد که با گرافیک مناسب می تواند بر روی اکثر گوشی های اندروید اجرا شود. همچنین با اتصال به اینترنت می توانید رکورد خود را ثبت کرده و با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید. نحوه بازی در Moon Chaser به این صورت می باشد که شما می بایست با حرکت دست روی صفحه گوشی به نینجا سرعت ببخشید تا قبل از تمام شدن هلال ماه کامل بتوانید بیشترین امتیاز را کسب کنید.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Blood Run v1.2

Blood Run یک بازی خشن، در سبک رزمی و اکشن است. شما یک نفر سامورایی در برابر هزاران سرباز هستید و باید تا پای جان مقاومت کرده و سربازان دشمن را از بین ببرید. در برابر حمله ی نیزه داران جا خالی دهید، با شمشیر زنان حرفه ای بجگید و آنها را شکست دهید، در برابر باران تیر ها پناه جویید و مخفی شوید و سپر مقاومت و دفاع را در هم بشکنید و حمله کنید. بازی دارای گیم پلی ساده و روان است و وقتی به پیروزی نهایی در بازی دست پیدا خواهید کرد که مسیر عبورتان از خون دشمنانتان، سرخ رنگ شود!

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Sacred Odyssey: Rise of Ayden HD یکی دیگر از سری بازیهای شرکت معروف بازی سازی گیم لافت می باشد. این بازی در سبک اکشن می باشد که در آن یک جوان قهرمان توسط خدایان انتخاب شده که برای نجات پادشاهی در آخر الزمان اقدام می کند. در این بازی شما سفر خود را با یک شمشیر ساده شروع می کنید و در طول مسیر سلاح ها و توانایی های زیادی پیدا می کنید. به زودی شما نحوه استفاده از سپر مقدس را خواهید یافت. تکنیک های جدید را یاد می گیرید و از آنها استفاده می کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

بازی Lord & Master ، مخصوص کسانی است که به جنگ های قدیمی علاقه فراوانی دارند و همیشه آرزو دارند تا فرماندهی یک سپاه را به عهده بگیرند. Lord & Master این امکان را فراهم میکند تا شما فرمانده یک لشگر بزرگ در میدان جنگ باشید. باید با مدیریت صحیح نیروها در نقاط مهم و استراتژی، با دشمن مبارزه کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی

 

در این بازی زیبا که با عنوان Faction Wars 3D MMOPRG، مطرح شده است، سه بعدی ترین بازی اکشن و رزمی خود را تجربه می کنید. در ابتدا باید برای خود یک حساب کاربری ( اکانت ) ایجاد کنید سپس می توانید شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنید و وارد ماجراهای فوق العاده آن شوید. زمین های بزرگ و محیط وسیع از ویژگی این بازی جذاب است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی

 

همیشه در هر جنگ یک قهرمان وجود دارد که نتیجه جنگ را به نفع طرف خودشان تغییر میدهد. شما در بازی شگفت انگیز The Heroes of Three Kingdoms نقش قهرمان افسانه ای را خواهید داشت. قهرمانی که باید رهبری نیروهای سه گانه را بر عهده بگیرد و با فرماندهی مناسب، دشمن را نابود کند. قهرمان شما نیروهای جادویی زیادی دارد که میتوانید در لحظات مناسب در برابر دشمن از آنها استفاده کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی

 

وارد یکی از وحشی ترین مدارس دنیا شوید. مسؤلان مدرسه نام آن را باغ وحش گذاشته اند. در این مدرسه، در هر نقطه ای دانش آموزان مشغول دعوا با یکدیگر هستند. برای هر موضوع ساده ای یک زد و خورد حسابی رخ می دهد و در انتها هر دو نفر زخمی و خسته به راه خود ادامه می دهند. شما نیز باید در بهترین شرایط تحصیلی خود قرار گیرید و وارد این مدرسه شوید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی

 

شخصیت مورد علاقه خود را در بازی Epic Raiders بسازید. سپس سلاحی که فکر میکنید با آن قدرتمند تر هستید را انتخاب کنید. لباس جنگی نیز خیلی مهم است. حال جنگجوی شما تکمیل شده و آمده برای ورود به مبارزه علیه نیروهای شیطانی است. پرنسس توسط این نیروهای پلید دزدیده شده است. ماموریت شما سالم برگرداندن پرنسس است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 2117
بازدید کل : 105030
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو