هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

PhotoShake! Pro v1.8.7

توسط نرم افزار فوق العاده PhotoShake می توانید یک یا چند عکس را با هم ترکیب کرده و عکس هایی جالب و شگفت انگیز خلق کنید. این نرم افزار که جزء دسته نرم افزارهای ویرایشگر عکس به حساب می آید، امکان خلق عکس های شگفت آور و اشتراک آن در شبکه های اجتماعی را فراهم می کند. شما می توانید یک یا چند عکس را به صورت مستقیم با استفاده از دوربین گوشی تهیه کرده یا از گالری وارد نرم افزار کنید؛ نرم افزار با لرزش گوشی، عکس های شما را با هم ترکیب کرده و در کنار هم می چیند. با هر لرزش می توانید نحوه چینش عکس ها را تغییر دهید. این کار به صورت دستی نیز می تواند انجام شود. علاوه بر این امکانات ویرایشی دیگری مانند اضافه کردن متن ها، نقل قول ها، اشکال، بافت ها و… برای زیباسازی و تزئین عکس نیز در اختیار شما قرار داده می شود. عکس ایجاد شده را می توانید خیلی راحت در گوشی خود ذخیره کرده یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

CPU Sleeper v2.8-3

CPU Sleeper نام نرم افزاری ساده برای تغییر وضعیت CPU گوشی است. این نرم افزار زمان هایی که با گوشی کار نمی کنید و صفحه آن خاموش است، CPU را به حالت آفلاین برده و هر گاه دوباره گوشی فعال و صفحه آن روشن شد، CPU را به حالت آنلاین می برد. زمانی که صفحه اسکرین گوشی خاموش است، کاربر نیاز چندانی به فعال بودن کامل CPU ندارد و تنها به فعالیت بخشی از CPU نیاز است؛ در نتیجه بردن CPU به حالت آفلاین هم می تواند از فشار بی مورد به سخت افزار گوشی جلوگیری کند و هم از میزان مصرف باتری گوشی بکاهد. این نرم افزار تنها در گوشی های روت شده قابل استفاده می باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

AirDroid

 برای انتقال فایل ها، عکس ها، ویدئو ها، برنامه ها و … از کامپیوتر به گوشی اندرویدی تان چه می کنید؟ برای انتقال دفترچه تلفن کانتکت ها، پیامک ها و تصاویر گرفته شده توسط گوشی به کامپیوتر چطور؟ این بار قصد معرفی برنامه ای به نام AirDroid را داریم که تمامی این کار ها را بدون کابل و تنها توسط WiFi با نهایت سرعت و راحتی برایتان انجام خواهد داد. با این برنامه بدون نیاز به نصب برنامه خاصی در کامپیوتر و تنها از طریق مرورگر Chrome 12 یا بالاتر و یا Firefox یا Safari می توانید فایل ها را تبادل کنید. این برنامه حتی امکاناتی مانند تسک منیجر، مدیریت اپلیکیشن ها و فایل منیجر را در گوشی در اختیارتان می گذارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

بازدید: 293

360 Panorama

احتمالاً تاکنون اسم عکس های پانوراما یا 360 درجه را شنیده اید؛ فرض کنید در مکانی از طبیعت با منظره فوق العاده ای قرار دارید که تمامی زیبایی های طبیعت را نمی توان در یک عکس معمولی جای داد. اینجاست که اهمیت تصاویر پانوراما مشخص می شود. بعضی گوشی های اندرویدی کنونی به صورت پیشفرض این قابلیت را دارند اما خبری از زاویه کامل 360 درجه نیست؛ اپلیکیشن 360Panorama این امکان را به گوشی اندرویدی شما اضافه می کند و هر تصویر را با قابلیت GPS Tag نشانه گذاری می کند و هر موقع که بخواهید می توانید موقعیت دقیق گرفتن عکس را روی نقشه مشاهده کنید. همچنین می توانید عکس گرفته شده را به سرور های ابری 360Panorama آپلود کنید تا کیفیت آن به صورت خودکار افزایش و بهبود یابد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Volume+ (Volume Boost)

گوشی های اندرویدی امروزی قابلیت های مالتی مدیای فراوانی از پخش انواع فرمت های صوتی تا فرمت های تصویری 1080p با زیرنویس و امکانات کامل دارند اما شاید بلندی صدای یک گوشی قدیمی مانند N73 را نداشته باشند. Volume+ Volume Boost یک برنامه مفید و کاربردی است که برای افزایش صدای گوشی اندرویدی شما ساخته شده است. این برنامه همچنین می توانید Bass را در بلندگو یا میکروفون افزایش دهد و تجربه لذت بخشی از موسیقی را برایتان به عمل آورد. البته توجه داشته باشید که ممکن است این برنامه بر روی همه گوشی ها با همه رام ها سازگار نباشد و پیشنهاد سازنده استفاده از رام های CyanogenMod یا MIUI است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Super-Video-Floating-&-Popup

شاید با Galaxy S III و قابلیت نمایش ویدئو در پنجره جداگانه با نام Popup Play آشنایی داشته باشید. این ویژگی منحصر به فرد حالا توسط اپلیکیشن Super Video, Flaoting & Popup بر روی تمامی گوشی ها و تبلت های اندرویدی در دسترس خواهد بود. این برنامه بسیار کاربردی و جالب پنجره ویدئو را به صورت یک پنجره جداگانه روی تمامی صفحات قرار می دهد و شما می توانید مادامی که پیامک می دهید، وبگردی می کنید یا ایمیل ها را می خوانید پنجره ویدئو در حال پخش را نیز تماشا کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Google Earth

برنامه محبوب Google Earth را حتماً در کامپیوتر خانگی خود تجربه کرده اید؛ شاید سالهای پیش این برنامه را در کامپیوتر خود نصب کرده اید و به دنبال خانه خودتان گشته اید و پس از مشاهده برنامه را پاک کرده و فراموش کرده اید! اما گوگل ارث در این چند سال پیشرفت های زیادی کرده است و همچنین برای پلتفرم اندروید نیز ارائه شده است. در نسخه جدید این برنامه شهر های بزرگ دنیا و بناهای تاریخی به شکل کاملاً سه بعدی در دسترس هستند و می توانید از مشاهده ابنیه تاریخی و یا جاذبه های توریستی لذت ببرید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Smart Stay Ex

امروز در اندروگت با یک برنامه بسیار جالب و البته مفید آمده ایم که نصب آن را به همه کاربران اندروید با گوشی های مجهز به دوربین جلو توصیه می کنیم. شاید این قابلیت را با نام Smart Stay در سامسونگ گلکسی اس 3 دیده یا شنیده باشید. حتماً تاکنون پیش آمده که مشغول خواندن یک متن یا صفحه اینترنت روی گوشیتان باشید و صفحه کم نور یا خاموش شود و مجبور باشید چند ثانیه ای یکبار صفحه را لمس کنید؛ با Smart Stay Ex این مشکل به کلی حل می شود چرا که گوشی با نصب این برنامه از طریق دوربین جلو چشمان شما را تشخیص می دهد و زمانی که مشغول تماشای صفحه هستید آن را روشن نگاه می دارد. همچنین با فعال سازی گزینه Low Light Support برنامه سعی می کند تا در محیط های تاریک نیز کار کند اما عملکرد بهتر برنامه در محیط های با نور کافیست.

در نسخه جدید 1.0.2 مشکل عدم شناسایی دوربین در بعضی گوشی ها رفع شده است اما ممکن است نیاز باشد چند بار برنامه را فعال و غیرفعال کرده و گوشی را ریست کنید تا مشکل رفع شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

آپدیت: نسخه جدید v2.5 با قابلیت های جدید جایگزین شد.

شاید از قابلیت Siri منشی شخصی iPhone 4S چیزی شنیده باشید. سیری قادر است فرمانهای صوتی وسیعی را شناسایی کند و آنها را برای شما اجرا کند. AIVC یک منشی شخصی به نام Alice در گوشی اندرویدی شماست که عملکرد مشابهی را برای شما به ارمغان می آورد. اگر می توانید انگلیسی صحبت کنید این برنامه می تواند بسیار مفید بوده و در وقت شما صرفه جویی کند. با AIVC می توانید از وضعیت آب و هوا آگاه شوید، آلارم بگذارید، تایمر فعال کنید، پیامکی ارسال کنید، برنامه یا آهنگ خاصی را اجرا کنید، ایمیل بفرستید، محاسبات عددی را بپرسید، استاتوس فیس بوک را آپدیت کنید، گوشی را سایلنت کنید، اطلاعات عمومی بپرسید و بسیاری موارد دیگر.

قابلیت های جدید نسخه 2.5 شامل: رفع مشکلات هواشناسی، سرعت بالاتر، قابلیت انتخاب زمان Reminder تقویم.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

BIG! caller ID Pro v2.1.4

BIG! caller ID نرم افزاری برای نمایش عکس تمام صفحه مخاطبین در هنگام برقراری تماس های تلفنی است. با استفاده از این نرم افزار می توانید برای مخاطبین انتخابی خود عکسی بزرگ اضافه کنید تا در هنگام برقراری یا دریافت تماس از مخاطبین، آن عکس به صورت تمام صفحه نمایش داده شود. نرم افزار برای نمایش عکس مخاطبین و دکمه های “پاسخ دادن” و “رد تماس” حالت ها و تم های متنوعی دارد که می توانید بنا به سلیقه خود یکی را انتخاب کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Pubby Charging Protector

حتماً تاکنون پیش آمده که در بیرون از خانه در مکانی عمومی احتیاج به شارژ کردن گوشی تان پیدا کرده باشید اما پریز برق با فاصله از شما قرار داشته باشد که به آنجا دید نداشته باشید. مسلماً رها کردن گوشی گران قیمت شما در حال شارژ خطرناک است و ممکن است دزدیده شود. Pubby Charging Protector یک اپلیکیشن مناسب برای حل این مشکل است به این ترتیب که پس از اتصال گوشی به شارژ و فعالسازی برنامه اگر گوشی شما از شارژ جدا شود با آلارم شما را مطلع خواهد کرد و یا با گوشی دوستتان تماس برقرار کرده و یا به آن پیامک ارسال خواهد کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Viber

اگر با شخص و یا اشخاص خاصی تماس های طولانی مدت تلفنی برقرار می کنید و یا روزانه تعداد بسیار زیادی پیامک رد و بدل می کنید Viber می تواند در کاهش هزینه های شما بسیار مفید واقع شود. Viber یک اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید و iOS است که با آن می توانید با سایر کاربران این برنامه به صورت رایگان تماس صوتی و یا پیامک رد و بدل کنید تنها کافیست به اینترنت GPRS و یا WiFi متصل باشید. وایبر ادعا می کند که کیفیت صدای مکالمات با آن بهتر از مکالمات عادی تلفنی است و از تبلیغات مزاحم در آن خبری نیست. یک مزیت دیگر این اپلیکیشن این است که همیشه آنلاین هستید و هر گاه پیامک و یا تماسی داشته باشید بلافاصله متوجه خواهید شد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

AgingBooth

AgingBooth یک برنامه بسیار جالب و سرگرم کننده است که می توانید با آن دوستان و آشنایان خود را حسابی بخندانید! این برنامه تصاویر چهره افراد مختلف را دریافت کرده و آنها را پیر می کند؛ بدین ترتیب می دانید که در پیری تقریباً چه چهره ای پیدا خواهید کرد! از ویژگی های برنامه می توان به برش خودکار تصویر توسط تشخیص چهره، لرزاندن گوشی برای دیدن تصویر قبل و بعد از افکت و اعمال افکت بدون نیاز به اینترنت اشاره کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

بازدید: 567

FatBooth

FatBooth یک برنامه جالب و سرگرم کننده مانند AgingBooth است که این بار چهره دوستان و آشنایانتان را چاق می کند و می توانید با آن دوستانتان را سرگرم کنید. پس از گرفتن عکس و یا وارد کردن از گالری برنامه به صورت خودکار چهره را تشخیص داده و از بقیه عکس جدا می کند؛ سپس افکت را بدون نیاز به اینترنت اعمال می کند و می توانید با تکان دادن گوشی قبل و بعد از افکت را مشاهده کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Firefox v15.0 Beta 2

Firefox v15.0 Beta نسخه ۱۵٫۰ مرورگری جدید و محبوب است که برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده است. رابط کاربری بسیار زیبا، سرعت بالای آن، استفاده آسان، امنیت بالا از جمله امکانات دیگر این مرورگر پر قدرت است. از تغییرات عمده این نسخه می توان به پشتیبانی از فلش، تغییر رابط کاربری، تغییر سیستم مورد نیاز و قابلیت اجرا بر روی اندروید پایین تر، صفحه استارت جدید و … اشاره کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

London 2012 Results App

اگر شما هم از طرفداران ورزش هستید و مسابقات پرهیجان المپیک 2012 لندن را دنبال می کنید London 2012 Results App را از دست ندهید. این اپلیکیشن همواره آخرین نتایج مسابقات، مدال های مختلف، تاریخ برگزاری، ساعت برگزاری و اطلاعات بیشتر در مورد هر ورزش را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین برای هر ورزشکار المپیک می توانید پروفایل او را مشاهده کنید و از سوابق ورزشی او باخبر شوید. یک ویژگی مهم دیگر این برنامه زنده بودن نتایج است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Sea of Poppies Live Wallpaper Sea of Poppies Live Wallpaper v1.00

Sea of Poppies Live Wallpaper نام لایو والپیپری زیبا از دشتی سر سبز و پر گل است. در این دشت زیبا تعداد بسیاری گل سرخ وجود دارند و آسمان با گذر زمان تغییر کرده و در هنگام شب هوا تاریک می شود. همچنین هنگام روز خورشید درخشان، و در شب ماه نمایان می گردد.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Kaspersky Mobile Security v9.10.118

Kaspersky Mobile Security بهترین و قدرتمندترین آنتی ویروس حال حاضر برای پلتفرم ها و دستگاه های مختلف است. این نرم افزار امنیت گوشی اندرویدی شما را از هر لحاظ تعمین می کند و اجازه سوء استفاده توسط افراد سودجو را نمی دهد. این نرم افزار عوامل مخرب را به خوبی مهار می کند، از سرقت گوشی شما جلوگیری می کند، هویت شما را مخفی نگه می دارد و قابلیت مسدودسازی تماس ها و اس ام اس های ناخواسته و مزاحم را دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Awesome On Off Ultimate v2.0

Awesome On Off Ultimate نرم افزاری برای روشن و خاموش کردن سریع و راحت صفحه گوشی اندرویدی شماست. تنها کافی است گوشی خود را به سمت بالا حرکت دهید تا صفحه گوشی روشن و فعال شود؛ نیازی به چرخش و تکان دادن نیست و گوشی تنها با بالا آوردن فعال می شود. سپس با حرکت دادن دست خود از مقابل سنسور گوشی می توانید صفحه آن را خاموش و غیرفعال کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Stick it! 1.7.1

نرم افزار فوق العاده و متفاوت Stick it امکان کار با گوشی و پخش همزمان ویدئو را برای شما فراهم می آورد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به مانند حالت ویندوز کامپیوتر در حالی که از سایر امکانات گوشی استفاده می کنید، ویدئو نیز تماشا کنید. نرم افزار امکان پخش ویدئو در بک گراند و حتی پخش در System Tray را هم دارد! امکان تغییر اندازه کادر در حال پخش نیز وجو دارد. فرمت های زیادی توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند که از آن جمله می توان به فرمت های .۳gp .avi .divx .f4v .flv .mkv .mp4 .mpeg .mov .vob .wmv .webm .xvid اشاره کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 226
بازدید دیروز : 441
بازدید هفته : 1515
بازدید ماه : 5049
بازدید کل : 110129
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو