هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

Antivirus Pro v2.11.1

Antivirus Pro نسخه اندرودی آنتی ویروس مطرح و پرآوازه AVG می باشد که حدود ۱۰۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند. با استفاده از این آنتی ویروس می توانید گوشی خود را در مقابل انواع ویروس ها، بدافزارها، اسپایورها و تهدیدات اینترنتی محافظت نمایید. همچنین نرم افزار امنیت، اطلاعات شخصی و هویتی شما را در محیط آنلاین اینترنت تامین می کند.

ویژگی های این نرم افزار عبارتند از:

  • اسکن و بررسی فایل ها، تنظیمات، نرم افزارها، بازی ها و… برای وجود عوامل مخرب
  • پیدا کردن گوشی گم شده شما با استفاده از جی پی اس و Google Maps
  • قفل کردن و پاک کردن اطلاعات گوشی در صورت سرقت
  • توقف تسک هایی که باعث کند شدن سرعت گوشی می شوند
  • جستجوی امن در محیط اینترنت


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Visidon AppLock Plus v1.9.0

Visidon AppLock Plus نرم افزاری جالب برای حفاظت از گوشی و اطلاعات آن از طریق تشخیص چهره است. با استفاده از این نرم افزار می توانید هر نوع نرم افزاری را در گوشی خود قفل کنید و همیشه مطمئن باشید که کسی غیر از خودتان نمی تواند به اطلاعات گوشی دسترسی داشته باشد. نرم افزار یک بار چهره شما را اسکن می کند و از آن پس برای قفل کردن نرم افزارها از تصویر اسکن شده استفاده می کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Vaulty Stocks v3.5

Vaulty Stocks بهترین نرم افزار برای مخفی سازی عکس ها و ویدئوهای شما است. توسط این نرم افزار به راحتی می توانید عکس ها و ویدئوهای شخصی خود را از طریق نرم افزار یا گالری مخفی کرده و از دسترس سایرین خارج کنید. عکس ها و ویدئوهای پنهان شده در قالب نوعی نرم افزار ساختگی سهام پوشش داده می شوند طوری که کسی متوجه آنها نمی شود و تا وقتی که پسورد صحیح را وارد نکنید، عکس ها و ویدئوها نمایش داده نمی شوند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Dr.Web Anti-virus v7.00.0

توسط آنتی ویروس قدرتمند و معروف Dr.Web Anti-virus می توانید از گوشی خود در مقابل انواع فایل های مخرب و حملات محافظت نمایید. این نرم افزار، آنتی ویروس و آنتی اسپمری هوشمند و همه کاره به حساب می آید و دارای امکانات و قابلیت های محافظتی بسیار زیادی است. نرم افزار می تواند مموری اصلی و جانبی گوشی شما را برای بررسی انواع ویروس ها در هر لحظه اسکن کند، تماس ها یا اس ام اس های ناخواسته و مزاحم را مسدود کند، جلوی دریافت هرزنامه ها یا اس ام اس های تبلیغاتی را بگیرد، در صورت گم شدن گوشی، مختصات مکانی آن را با استفاده از GPS به اطلاع شما برساند، آدرس های اینترنتی که دارای عوامل مخرب هستند را مسدود کند و بسیاری قابلیت های دیگر که این نرم افزار را به آنتی ویروسی کامل بدل می کند. همچنین حجم آپدیت های آن بسیار پایین می باشد و ترافیک اینترنت چندانی مصرف نمی کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

GPP Remote Control v3.5.2

اگر از کامپیوتر خود دور هستید و می خواهید عملیات خاصی را در آن انجام دهید، حتما نرم افزار GPP Remote Control مورد استفاده شما قرار خواهد گرفت. توسط این نرم افزار فوق العاده می توانید از هر مکانی دسترسی ریموت به کامپیوتر خود داشته باشید. به این ترتیب همیشه به کامپیوتر خود دسترسی دارید و کامپیوتر همیشه و در هر مکان همراه شماست. نرم افزار به صورت خودکار کامپیوتر شما را پیدا کرده و بهترین راه برای اتصال به آن را انتخاب می کند. شما هر نوع عملیات دلخواهی ار قبیل کپی، حذف، دانلود و… را می توانید در کامپیوتر خود انجام دهید. همچنین با نصب وبکم بر روی مانیتور خود می توانید محیط اطراف کامپیوتر را هم ببینید.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Sign v2.6

Sign بهترین نرم افزار شماره گیری و برقراری تماس های تلفنی در اندروید است. با استفاده از این نرم افزار جالب می توانید به واسطه رسم امضاء های از پیش تعیین شده، تماس تلفنی برقرار کنید. به این صورت که باید ویجت تعبیه شده ی نرم افزار را اجرا کنید و با تماس انگشت برای هر یک از مخاطبین دفترچه تلفن گوشی خود یک نوع امضاء ترسیم کنید؛ سپس با رسم امضاء در هوم اسکرین، خیلی سریع با فرد مورد نظر خود تماس تلفنی برقرار کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

SMS Locker v1.0

SMS Locker نرم افزاری برای محافظت و رمزگذاری بر روی اس ام اس های گوشی اندرویدی شماست. توسط این نرم افزار می توانید تمامی اس ام اس های دریافتی و ارسالی را قفل کرده و از دسترس سایرین خارج کنید. در ابتدای کار باید یک کلمه رمز وارد کنید تا نرم افزار برای رمزگذاری بر روی اس ام اس ها از آن کلمه رمز استفاده کند. با نصب این نرم افزار اس ام اس های شما در یک دیتابیس امن و محافظت شده قرار می گیرند و امکان مشاهده توسط عموم را ندارند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

tinyCam Monitor Pro v4.0.1

tinyCam Monitor نرم افزاری برای تماشای دوربین های مداربسته محلی است. با استفاده از این نرم افزار می توانید دوربین های مداربسته ی محلی را بوسیله وای فای شناسایی کرده و آنها را به صورت زنده در گوشی اندرویدی خود تماشا کنید. این دوربین ها می توانند دوربین هایی باشند که توسط موسسات و سازمان های مختلف در محل نصب شده اند و یا دوربین هایی که شما در قسمت های مختلف مثل خانه یا محل کار نصب می کنید.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Line 2.5.3

Line نرم افزاری برای برقراری تماس تلفنی و ارسال اس ام اس رایگان در گوشی های اندرویدی می باشد. توسط این نرم افزار و با استفاده از ارتباط اینترنت می توانید با دوستان خود در هر کجای دنیا با کیفیت بالا و بدون صرف اندک هزینه ای تماس تلفنی به صورت رایگان برقرار کنید یا اس ام اس بفرستید. برای برقراری تماس یا ارسال اس ام اس باید نرم افزار در گوشی تماس گیرنده و دریافت کننده تماس نصب باشد. نرم افزار دارای شکلک های زیبا و متنوع نیز می باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Friendcaster Pro v5.0.9.1

Friendcaster محبوب ترین نرم افزار اندرویدی برای دسترسی به شبکه اجتماعی فیسبوک است. نرم افزار با رابط کاربر بسیار مناسبی که دارد، آخرین پیام ها و بروزرسانی های اکانت فیسوک شما را مانند نرم افزارهای ایمیل به صورت لحظه ای به اطلاعتان می رساند. شما می توانید به صورت لحظه ای از آپدیت ها، پیغام ها، عکس ها، وقایع، گروه ها و… مطلع شوید، نظر بدهید، پست ارسال کنید، نوشته های دیگران را لایک کنید و… .



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

ISeeYouPro v1.4.2

ISeeYou نرم افزاری کاربردی برای فعال نگه داشتن دائم گوشی اندرویدی شماست. این نرم افزار گوشی شما را تا وقتی که به صفحه آن نگاه می کنید، فعال نگاه می دارد و اجازه نمی دهد که صفحه گوشی خاموش شود و به حالت قفل برود. نرم افزار برای انجام این کار از دوربین جلوی گوشی کمک می گیرد و صورت شما را با استفاده از آن اسکن و شناسایی می کند. شما می توانید تنظیماتی از قبیل مدت زمان اسکن را تغییر دهید. توجه داشته باشید که پس از تغییر تنظیمات باید حالت اسکن را متوقف و دوباره از نو اجرا کنید تا نرم افزار قادر به شناسایی باشد.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

اطلاعات دارویی یکی از برنامه های ایرانی و جالب آندروید می باشد. این برنامه داروها را بر اساس خانواده خود ار قبیل ضد هیستامین ها, ضد میکروب ها و… دسته بندی کرده است.شما می توانید با مراجعه به هر دسته, دارو خود را انتخاب کنید. ضمنا امکان جستجو نیز در این برنامه وجود دارد. شما هم اکنون می توانید این برنامه کاربردی را به صورت رایگان از آندرویدیها دریافت کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 421
بازدید دیروز : 224
بازدید هفته : 421
بازدید ماه : 6424
بازدید کل : 111504
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو