هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

London 2012 Results App

اگر شما هم از طرفداران ورزش هستید و مسابقات پرهیجان المپیک 2012 لندن را دنبال می کنید London 2012 Results App را از دست ندهید. این اپلیکیشن همواره آخرین نتایج مسابقات، مدال های مختلف، تاریخ برگزاری، ساعت برگزاری و اطلاعات بیشتر در مورد هر ورزش را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین برای هر ورزشکار المپیک می توانید پروفایل او را مشاهده کنید و از سوابق ورزشی او باخبر شوید. یک ویژگی مهم دیگر این برنامه زنده بودن نتایج است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Awesome On Off Ultimate v2.0

Awesome On Off Ultimate نرم افزاری برای روشن و خاموش کردن سریع و راحت صفحه گوشی اندرویدی شماست. تنها کافی است گوشی خود را به سمت بالا حرکت دهید تا صفحه گوشی روشن و فعال شود؛ نیازی به چرخش و تکان دادن نیست و گوشی تنها با بالا آوردن فعال می شود. سپس با حرکت دادن دست خود از مقابل سنسور گوشی می توانید صفحه آن را خاموش و غیرفعال کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Android MP3 Recorder v1.01

Android MP3 Recorder نرم افزاری برای ضبط صدا با کیفیت بالا و با فرمت MP3 است که می تواند جایگزین مناسبی برای نرم افزار فعلی ضبط صدای گوشی شما باشد. این نرم افزار به صورت مستقیم صدا را با کیفیت فرمت MP3 ضبط می کند و دیگر نیازی به نرم افزاری های مبدل صدا برای تبدیل صدای ضبط شده به فرمت MP3 نیست. ضبط مستقیم صدا با فرمت MP3، تعیین کیفیت صدا، سیاه شدن صفحه گوشی در هنگام ضبط صدا و مصرف کم باتری از جمله ویژگی های این نرم افزار است.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Smart tools v1.0

Smart tools جعبه ابزاری کامل و کاربردی برای گوشی اندرویدی شماست و امکانات مفید و متنوعی را برای شما فراهم می کند. از جمله این امکانات می توان به چراغ قوه، قطب نما، نقاله، گونیا، خط کش و نوسان سنج اشاره کرد. اگر تا بحال برای استفاده از هر یک از این امکانات نرم افزاری جدید نصب می کردید، از این پس با داشتن این نرم افزار همه آن امکانات را به صورت یکجا خواهید داشت.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

MagicLocker Main 1.3.16

با استفاده از نرم افزار ساده و زیبای MagicLocker Main می توانید ظاهر و عناصر لاک اسکرین گوشی خود را تغییر دهید. نرم افزار دارای تم های متنوع و رنگارنگی است و شما می توانید هر کدام را که تمایل دارید به عنوان تم لاک اسکرین خود انتخاب کنید. با اعمال هر تم، عناصر موجود در لاک اسکرین با عناصر جدید و متنوع تعویض می شوند. همچنین می توانید میانبرها، والپیپیر یا لایو والپیپر مورد علاقه خود را به لاک اسکرین اضافه کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Zipper Lock Leather Collection v1.0

Zipper Lock Leather Collection مجموعه تم های فوق العاده شیک و زیبا با طرح چرمی و زیپی برای لاک اسکرین گوشی شماست. با استفاده از این نرم افزار می توانید لاک اسکرین خود را مانند کالاهای لوکس تزئین کنید! طرز کار این تم ها به این صورت است که برای ورود به لاک اسکرین گوشی خود باید زیپ را باز کنید. این مجموعه شامل ۷ نوع تم است که هر کدام دارای طرح و رنگ متفاوت هستند.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Ambiance v3.0.5

Ambiance فضایی مناسب و آرامش بخش برای اوقاتی که می خواهید تمرکز یا استراحت کنید ایجاد می کند. نرم افزار دارای دیتابیسی با بیش از ۲۵۰۰ صدای زیبا و آرامش بخش از محیط اطراف و طبیعت است طوری که می توانید در دسته بندی های موجود بگردید و صداهای دلخواه خود را گوش کنید. امکان دانلود و گوش کردن به صداها، ایجاد لیست های پخش، جستجو در صداهای موجود، ساخت صداهای ترکیبی و تنظیم صداها برای آلارم ساعت گوشی از جمله ویژگی های این نرم افزار است.

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

Vaulty Stocks v3.5

Vaulty Stocks بهترین نرم افزار برای مخفی سازی عکس ها و ویدئوهای شما است. توسط این نرم افزار به راحتی می توانید عکس ها و ویدئوهای شخصی خود را از طریق نرم افزار یا گالری مخفی کرده و از دسترس سایرین خارج کنید. عکس ها و ویدئوهای پنهان شده در قالب نوعی نرم افزار ساختگی سهام پوشش داده می شوند طوری که کسی متوجه آنها نمی شود و تا وقتی که پسورد صحیح را وارد نکنید، عکس ها و ویدئوها نمایش داده نمی شوند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

اطلاعات دارویی یکی از برنامه های ایرانی و جالب آندروید می باشد. این برنامه داروها را بر اساس خانواده خود ار قبیل ضد هیستامین ها, ضد میکروب ها و… دسته بندی کرده است.شما می توانید با مراجعه به هر دسته, دارو خود را انتخاب کنید. ضمنا امکان جستجو نیز در این برنامه وجود دارد. شما هم اکنون می توانید این برنامه کاربردی را به صورت رایگان از آندرویدیها دریافت کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 1571
بازدید هفته : 2903
بازدید ماه : 2834
بازدید کل : 107914
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو