هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......



 

نتایج مطالعات جدید می تواند همه آدم هایی را که دچار اضافه وزن هستند و می خواهند لاغر شوند خوشحال کند.شاید آنها خیلی راحت بتوانند با پیاز، فلفل و هرچیزی که غذاهایشان را تند کند، کمتر غذا بخورند و در نتیجه لاغر شوند اما آیا این واقعا کلید مشکل جهانی چاقی است؟



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

این ۵ میوه و سبزی را از دست ندهید ...



هرچقدر دوست دارید بخورید و لاغر بمانید!


قدر میوه ها و سبزیجات تابستانی را بدانید. با پایان فصل قطعا یک سالی باید دوباره انتظار بکشید بلکه بتوانید انواع میوه های فصل گرم را با فراغ بال پیدا کنید. البته راه هایی وجود دارد که به شما کمک می کند میوه های تابستانی در تمام طول سال برایتان قابل دسترس باشد که معمولی ترین و راحت ترین این راه ها، فریز کردن برخی از انواع این میوه هاست.

حالا که در ماه شهریور هستیم باید کم کم برای این مهم دست به کار شوید. در اینجا ۵ نوع از انواع میوه ها و سبزیجات تابستانی که خواص به مراتب چشمگیرتری نسبت به بقیه دارند به شما پیشنهاد می شوند تا هم با اطلاع از فواید آنها خوردن این میوه ها را در زندگی روزمره تان منظم کنید و هم بتوانید برای فصل های دیگر با فریز کردن آنها همیشه این میوه ها و سبزیجات را در اختیار داشته باشید.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

عاشق چی هستید؟ شاید مریض باشید!

نقل از برترینتها

ممکن است این مطلب را قبلا دیده باشید اما ارزش دوبار خواندن را دارد.


 

بعضی مواقع علاقه به برخی مواد غذایی زودگذر و موقتی هستند اما در صورتی كه این وضعیت حالت مزمن و طولانی‌مدت به‌خود بگیرد، باید حتما نسبت به آن توجه ویژه داشته باشید. به این داستان توجه کنید: یك زن 59ساله انگلیسی اشاره كرد كه ناگهان علاقه عجیبی به مصرف سالاد پیدا كرد و با همین نشانه متوجه ابتلای خود به سرطان سینه شد. السی كمپل كه مادر 2 فرزند هم بود آنقدر به مصرف سالاد علاقه‌مند شده بود كه هر روز 4 كلم كامل را در وعده‌های غذایی خود تمام می‌كرد. او بعد از مشورت با پزشك متوجه شد برگ كلم حاوی یك ماده شیمیایی به نام سولفورافین است كه می‌تواند به سلول‌های سرطانی حمله كند. بدن السی برای مبارزه با سلول‌های سرطان سینه نیاز بیشتری به این ماده پیدا كرده بود و به همین دلیل السی ناگهان علاقه‌مند به مصرف كاهو شد.

 در ادامه ما هم سعی می‌كنیم بعضی از نشانه‌های عجیب ابتلا به بیماری‌ها را كه در علاقه ما به خوردن بعضی‌ غذاها ظاهر می‌شوند به شما معرفی كنیم. 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

 


 

بدن ما از میکروارگانیسم‌های مختلفی تشکیل شده است که بعضی از آنها برای ما مفید هستند. این میکروارگانیسم‌ها شامل باکتری‌ها و قارچ‌ها نیز می‌شوند. عفونت‌های قارچی توسط گیاهان میکروسکوپی ایجاد می‌شوند که روی پوست ما و بافت‌های مرده مو و ناخن‌هایمان زندگی می‌کنند. در زیر اطلاعاتی درمورد اختلالات، ناهنجاری‌ها و بیماری‌های ناخن آورده‌ایم.

دقت کنید که متخصصین ناخن تنها در زمینه زیبایی ناخن تخصص دارند و اطلاعات کافی برای تشخیص یا درمان مشکلات و بیماری‌های ناخن را ندارند. برای تشخیص و درمان مشکلات ناخن‌های خود حتماً به پزشک متخصص مراجعه کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 18 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 


 

 

امروزه موز بخشی از برنامه غذایی روزانه ما شده است و آن را ممکن است در صبحانه ، دسر و... استفاده کنیم ولی آیا تاکنون به خواصی که موز برای ما به ارمغان می‌آورد فکر کرده‌اید؟ پیشنهاد می‌کنیم مطلب جالب زیر را بخوانید تا بدانید در هنگام خوردن موز چه منفعتی حاصل شما می‌شود:



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی جهانی

 ايران نيوز24: شما هم اگر به دنبال چاره ای مناسب و بی ضرر برای افزایش رشد موهایتان هستید، می توانید با مطالعه این مطلب به اطلاعات مفیدی درباره بهترین و مفیدترین روغن های طبیعی برای رشد مو دست پیدا كنید.

به گزارش  ايران نيوز24، امروزه محصولات متنوع و بسیاری در بازار موجود هستند كه اكثر تولیدكنندگان آنها ادعا می كنند، استفاده از این محصولات در مدت كوتاهی موجب پرپشت شدن موی سر می شود.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

ايران نيوز24: در تازه ترین حادثه، این قرص سمی در کمتر از یک روز سه قربانی در شرق تهران گرفت.

به گزارش  ايران نيوز24، فروش قرص برنج در حالی به افراد بدون مجوز ممنوع شده که عطاری ها همچنان برای کسب سود بالا اقدام به فروش زیرزمینی این قرص سمی می کنند و دستگاه های نظارتی در برابر آمار بالای مرگ با قرص برنج سکوت کرده اند. در تازه ترین حادثه، این قرص سمی در کمتر از یک روز سه قربانی در شرق تهران گرفت.

بر اساس آمارهای پزشکی قانونی روند مرگ با این قرص در کشور رشدی 14 درصدی دارد و بیشتر قربانیان در چهار استان تهران، مازندران ، گیلان و لرستان قرار دارند



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

لکه روی زیبایی پوست تاثیر می گذارد و ظاهر ناخوشایندی دارد. علت بروز لکه، آکنه، جوش، سوختگی و … است.
آریا تاک:لوازم بهداشتی علاوه بر گرانی، دارای مواد شیمیایی مختلفی است که برای پوست مضر است. بنابراین بهتر است زنان برای رفع این لکه های پوستی به مصرف مواد طبیعی رو بیاورند. زیرا برای پوست هیچ خطری ندارد.
 sdfs راه های داشتن پوست زیبا برای بانوان


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

920 خواص بادام زمینی (Peanut)

آب و هوای گرم برای کشت این گیاه مناسب می‌باشد. بادام زمینی گیاهی است یکساله دارای ساقه‌ای راست که ارتفاع آن در حدود ۳۰ سانتی‌متر می‌باشد‌. برگ‌های آن مرکب از دو زوج برگچه است گل‌های آن دو نوع متفاوت به رنگ زرد می‌باشد که پس از تلقیح‌، دم گل خم شده و به سطح خاک می‌رسد و سپس به‌تدریج در خاک فرو رفته و میوه در داخل خاک تشکیل می‌شود‌. میوه بادام زمینی به طول تقریبی ۴ سانتی‌متر است و دارای پوسته شکننده به رنگ خاکستری مایل به زرد می‌باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

۱- سیب، کرفس و هویج: از میوه ها و سبزیجات سالمی هستند که با افزایش ترشح بزاق دهان، شبیه لکه زدا عمل می کنند، و بعنوان عامل خودشوینده دهان بکار می روند. ممکن است آنها باکتری هایی را که سبب ایجاد بوی بد دهان می شوند از بین ببرند و خرد کردن آن ها زیر دندان، مثل مسواک زدن به پاک کردن ذرات باقی مانده غذا روی دندان کمک می کند.


 

سیب، کرفس و هویج



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 28 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

متخصصان هندی تاکید دارند که ترکیبات شفابخش موجود در ادویه‌ها و چاشنی‌ها از بدن در برابر سموم، باکتری‌ها و ویروس‌ها، حفاظت می‌کنند.

دکتر بی‌. نیرانجان نائیک، مشاور ارشد انکوژی و جراح و متخصص ارشد تغذیه بالینی در مقاله ای جدید فهرست ادویه‌هایی را که بیشترین خاصیت ضدسرطانی دارند ارائه کرده و معتقد است افزودن این چاشنی‌ها به رژیم غذایی روزانه ضروری است.

این ادویه‌ها عبارتند از:



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 28 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی





 

هر دختری دوست دارد در زیباترین شب زندگی اش، قشنگ تر از همیشه به نظر برسد اما گاهی دردسرهای این زیباترشدن از همان فردای عروسی خود را نشان می دهند، همان طور که اقدام های آرایشگر برای جلوه دادن بیشتر به ناخن های این خانم جوان در یک شب، ۲ ماه است زیبایی را از دست ها و ناخن هایش گرفته و درد زیادی هم کشیده است...

اگر جشن عروسی شما هم نزدیک است، شاید مطالعه این «میزگرد» کمکتان کند تا زیر بار هر اقدامی نروید و به این نتیجه برسید که زیبایی هم قیمتی دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 


 


ناخن های شما بازتاب کاملی از شما به عنوان یک فرد متشخص هستند. شاید لازم باشد ناخن هایی بلند و رنگارنگ را برای حضور در یک مهمانی بیارایید، یا بر عکس، برای مواقعی مانند ورزش و یا کار کردن، ترجیح دهید ناخن های خود را کوتاه کنید.

داشتن ناخن های کوتاه یا بلند، مهم نیست؛ نکته مهم این است که آن ها را به خوبی کوتاه شده باشند و همچنین تمیز، محکم و زیبا به نظر برسند.

گرفتن ناخن نقش بسیار مهمی در بهداشت فردی ایفا می کند. ممکن است ناخن گرفتن امری ساده به نظر برسد، اما در اغلب مواقع اگر به درستی انجام نشود میتواند مشکلات کوچکی مانند شکاف های ناخن یا فرو رفتگی ناخن در گوشت را برای ما به وجود آورد. پس برای اینکه ناخن هایی تمیز، محکم و سالم داشته باشید، قدم های زیر را به ترتیب ادامه دهید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی




 


شاید فکر کنید ناخن در بدن انسان نقش چندان مهمی ندارد اما آن در زیبایی دست و پا بسیار مهم است. پزشکان با بررسی ناخن ها می توانند به تعدادی از بیماری های سیستمیک در افراد پی ببرند.

ناخن در کارکرد انگشتان و حفاظت از بافت نرم دست و پا نقش مهمی دارد و از همه مهم تر اینکه اگر دچار بیماری یا عفونت شود، درد بسیار شدیدی به وجود خواهد آورد که آسایش فرد را از بین خواهد برد. ناخن نیز مانند هر عضو دیگری از بدن در معرض بسیاری از عوامل بیماری زا قرار دارد؛ باکتری ها، قارچ ها، ویروس ها، عوامل شیمیایی، فیزیکی و... از جمله بیماری های شایع ناخن به خصوص ناخن پا، قارچ ناخن است. مهمان این هفته میزگرد زیبایی از نحوه ابتلا و روند درمانش برایمان گفته اند. امیدواریم صحبت های کارشناسان سلامت برای ایشان و سایر خوانندگان «سلامت» مفید باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

یک جمله ساده ناامیدکننده از سوی والدین می‌تواند ذهن کودک را مدت‌ها درگیر کرده و او را سرخورده کند. این نکته را در ذهن داشته باشید که واژگانی که آزاردهنده هستند هرگز از ذهن پاک نمی‌شوند و جبران آن سخت است.
به گزارش ايسنا مجله موفقیت نوشت: والدین باید به نحوه رفتار و ارتباط خود با فرزندانشان توجه بیشتری نشان بدهند. آن‌ها باید در انتخاب کلمات و نحوه بیان آن‌ها دقت کنند و بدانند حرف‌هایشان مستقیم روی فرزندان تاثیر می‌گذارد.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

 


 

آیا ظاهر خوب نشان دهنده سلامت خوب است؟

وضعیت سلامت خوب معمولاً در ظاهر جوان و جذاب نمودار می‌شود. به همین دلیل ممکن است پیری و استرس را برای خطوط چهره، ناخن‌های بدنما یا ریزش موی خود مقصر بدانید، درحالیکه در واقعیت این اشکالات می‌توانند نشان دهنده مشکلات پنهان سلامتی باشند. بیماری همیشه با یک زمزمه شروع می‌شود و بعد به حرف زدن تبدیل می‌شود و اگر توجه نکنید شروع به داد زدن می‌کند و آنوقت است که دیگر مبتلا شده‌اید.



در زیر به 15 نشانه جسمی که می‌تواند نشاندهنده مشکلی پنهان در زیر پوست بدنتان باشد، اشاره می‌کنیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

مشرق - انسانی که کار خاصی ندارد و اوقاتش را به بطالت میگذراند و برایش مهم نیست که چقدر میخوابد و چگونه از زمانش استفاده میکند، کمتر مراقب غذای خود است و بیشتر به فکر لذت بردن از غذا است. اما انسانی که هدفهای بزرگی دارد و برایش مهم است که در اوقات فعالیت بتواند به بهترین شکل کار کند و بیشترین بهره را از زمان خود ببرد، ناچار است به تغذیه خود دقت کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

با کف دست یا پشت ناخن انگشتتان، به آن ضربات کوتاه و متوالی بزنید. در صورتی که صدای بم، آهسته و طبل‌مانندی مثل تاپ‌تاپ داد، رسیده است و در صورتی که صدایی زیر و بلند مثل تق‌تق داشت، زمان چیدن یا خوردن آن نرسیده است.

زن فردا به نقل از جهان: اگر در گرمای تابستان و حین عرق‌ریزی و عطش به خوردنی‌ای دلچسب فکر کرده باشید، احتمالا مواقعی را به یاد خواهید آورد که هوس خوردن هندوانه، طالبی، یا خربزه‌ای شیرین و خنک گوشه‌ای از ذهنتان پرکشیده است. البته در ماه رمضان هم زینت بخشیدن هر سفره افطاری با این سه میوه خوشمزه فصل تابستان خالی از لطف نیست …



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 


 

 بدن ما برای دریافت مقادیر کافی ویتامین D باید به اندازه نیازش در معرض تابش نور خورشید قرار بگیرد. به همین دلیل هر گونه افراط و تفریط در تماس با اشعه فرابنفش خورشیدی می‌تواند موجب بروز سرطان پوست و یا مواجهه با بحران کمبود ویتامین D شود.

 افرادی که بیش از حد از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت می‌کنند، بی‌تردید در معرض خطر کمبود ویتامین D قرار می‌گیرند. دریافت این ویتامین برای بهبود سلامت عمومی بدن و تقویت عضلات، استخوان‌ها، مو و دندان‌ها ضروری و از طریق مصرف مکمل‌ها و برخی از مواد غذایی امکان‌پذیر است



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

خبر اول مربوط به تیموتی براون است؛ نخستین بیمار مبتلا به ایدز که به خاطر شرایط ویژه‌اش تحت درمان آزمایشی پیوند سلول‌های بنیادی قرار گرفت و بعد از دو سال هنوز سالم و پاک است.
براون که به بیمار برلینی مشهور شده، ۱۰ سال پس از ابتلا به ایدز دچار سرطان خون پیشرفته شد و دکتر گروهوتر، پزشک معالج او در برلین تصمیم گرفت با استفاده از پیوند سلول‌های بنیادی، او را درمان کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 121
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 2105
بازدید کل : 105018
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو