هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......



آیا به زودی تاچ پدهای مجزا جایگزین موس می‌شوند؟ اپل، HP و دیگر برندها روی این مساله سرمایه گذاری کرد‌ه‌اند.

a



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

زومیت: همیشه زمانی که قصد خرید یک گجت جدید را داریم، یک معیار بسیار مهم روی تصمیم نهایی تاثیر مستقیم دارد. معیاری که بارها ما را از خرید یک محصول باز داشته و بارها موجب خرید شده است. آن معیار این است که با خرید این گجت تا چه مدت از آن لذت خواهم برد؟
۱۰ گجت که هرگز از خرید آنها پشیمان نخواهید شد



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

ویندوز 8 یک جهش بازرگ و تغییر رادیکال است. برای همین ممکن است کار با آن برای افراد غیر حرفه‌ای کمی گیج کننده باشد و ما همه می‌دانیم که شروع دوباره، یعنی در اینجا از نو یاد گرفتن یک سری قواعد که قبلاً مدت‌ها با آنها سر کرده‌ایم، چقدر می‌تواند خسته‌کننده باشد. البته در کنارش، به خصوص با سیستم عاملی که نحوه ارتباط با آن به شکلی چالشی تغییر کرده، کشف چیزهای جدید را هم نباید از یاد برد که می‌تواند ماجراجویانه باشد.

اگر تازه کار با ویندوز 8 را شروع کرده‌اید و دارید از خودتان می‌پرسید که همه چیزهای آشنا کجا رفته‌اند، نگران نباشید. این فقط شما نیستید که اینطور شده‌اید. اکثر کنترل‌ها و ویژگی‌های ویندوز 7 هنوز اینجا هستند، البته جز چند تایی. فقط ممکن است جا به جا یا از نو طراحی شده باشند. 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

جمعه ای که گذشت روز جشن ویندوز 8 بود. حالا سیستم عامل جدید مایکروسافت در دسترس قرار گرفته؛ با رابط کاربری جدیدی که دیگر آن را "مترو" نمی‌نامیم، بلکه "رابط مدرن" نام دارد؛ رابطی که هم برای استفاده لمسی بهینه شده و هم -همچنان- به خوبی می‌توان با ماوس و کیبورد تجربه لذت بخشی از کار با آن به دست آورد.

مایکروسافت در یک کلام، ویندوز را از نو به تصویر کشیده است. تمرکز شدیدی روی رابط مدرن با کاشی‌های زنده و به روز شونده‌اش قرار دارد زیرا به هر حال دنیای کامپیوتر گرایش بیشتری به صفحات لمسی دارد. ولی از سوی دیگر همچنان می‌شود به سادگی بین رابط "مدرن" و رابط "دسکتاپ" سویچ کرد.

در این جا، از بین بهترین‌ها به 10 مورد از ویژگی‌های جدید ویندوز اشاره می‌کنیم. البته این تمام داستان ویندوز 8 نیست. 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

فقط کمی اغراق کرده‌ایم اگر بگوییم که اینترنت اینجا بین این سیم‌ها و لوله های رنگارنگ زندگی می‌کند. تصاویری که در زیر می‌بینید مربوط به "دیتا سنتر" شرکت عظیم گوگل است، در بین این لوله‌ها و سیم‌های رنگارنگ و نور چراغ‌ها روزانه میلیون ها ایمیل، جستجوی اینترنت، دانلود اطلاعات و ... انجام می‌شود. البته شاید در این تصاویر از دیدن لوله های رنگارنگ تعجب کنید،‌ اما باید گفت خنک نگه داشتن ده‌ها هزار سروری که در این ساختمان‌های بزرگ وجود دارد به چنین تاسیساتی هم نیاز دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 4 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

اگر شما هم مانند بنده زیاد از گوگل استفاده می کنید احتمالا می دانید که پیدا کردن اطلاعات ناب و جدید گاه می تواند بسیار خسته کننده باشد و گاه به نتیجه دلخواه هم دست پیدا نمی کنید لذا قصد دارم در این مقاله نکاتی را برای استفاده هر چه موثرتر از گوگل بیان کنیم تا بتوانید در کمترین زمان بهترین نتیجه را بدست آورید. البته آنچه در این مقاله بیان می شود تجربه شخصی بنده به همراه توصیه های گوگل است که فکر می کنم دانستن آنها برای شما مفید باشد:



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

مهم نیست چه زمانی درس و مدرسه را تمام کرده ایم و چه سن و سالی داریم. زیرا همیشه به دنبال شاه و ملکه جدیدی برای داستان رویاهای مان می گردیم. و هنگامی که پای صنعتِ فناوری به میان می آید، هیچ کمبودی از نظر نام بردن از زوج های موفق دره سیلیکون و اطراف آن مشاهده نخواهید کرد. ممکن است آنها یکدیگر را به شیوه های مختلفی ملاقات کرده باشند: از معرفی توسط یک دوست گرفته، تا ملاقات در کنفرانس های وبلاگ نویسی و یا اجاره گاراژ خواهر توسط دو جوان جویای نام (داستان گوگل).

اما آنچه که در این میان بیش از همه اهمیت دارد چیست؟ استعداد، هوشمندی و تلاش برای سلطه بر دنیا.

گروه اینترنتی ایران سان
 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 بیش از هر زمینه و رشته دیگری، تکنولوژی به خودش می بالد که منبع الهام و سرچشمه ابداعات و اختراعات فراوانی بوده و خواهد بود. البته می توان به راحتی فراموش کرد که به هر حال بسیاری از این ابداعات آشفته و سردرگم هستند و به ازای یک آیپاد، می توان حداقل یک دوجین ابزارهای پرتابل موسیقی و ساعت های مچی پخش آهنگ به درد نخور و شکست خورده را نام برد.



در ادامه مطلب به ۱۰ گجت شگفت انگیز میپردازیم که به سادگی در زمان خودشان شکست خوردند. هر چند نمونه های آینده برخی از آنها به موفقیت رسید و شاید نیز در آینده برسند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

تصور کنید قصد دارید با کودک خود به سفر بروید .
چطور اسباب و اثاثیه و کالاسکه کودک خود را یکجا جابجا میکنید ؟ آیا تصمیم دارید سفر خود را لغو کنید ؟

Ride on یک ابتکار نوآورانه به شما پیشنهاد می دهد که در واقع یک کالاسکه بچه همه کاره است. زمانیکه شما از آن به عنوان یک کالاسکه استفاده نمیکنید، قابلیت تبدیل به یک چمدان را دارد.

یک بخش از این وسیله همه کاره برای نشاندن کودک اختصاص داده شده است در حالیکه قسمت دیگر برای وسایل سفر مورد استفاده قرار می گیرد.

این ایده بسیار جالب و دارای طراحی بسیار شیک و مدرن است.

اما مطمئن نیستم که این صندلی به اندازه کافی برای نشستن کودک در مدت زمان طولانی مناسب باشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

 


 

تکنولوژی، فناوریهایش و کاربردهایش مدت زمانی است که علاوه بر تمامی تغییراتی که در رفتارها، فعالیتها و احساسات انسانها به وجود آورده است در جهان واژگان نیز قدم گذاشته و تغییرات جالب توجهی در آن ایجاد کرده است.
در گذشته های نه چندان دور ارتباط با یک شبکه اجتماعی به معنی رفتن به یک میهمانی بود نه استفاده از فیس بوک، اما این واژه مشابه واژه Mesofact، واقعیتی که طی گذشت زمان و با یادگیری بیشتر شکل می گیرد در حال شکل دادن به زبانی جدید به نام زبان اینترنتی است. در ادامه به منشا 25 واژه جدید که در عصر اینترنت خلق شده و یا تغییر یافته اند به نفل از فاکس نیوز اشاره خواهد شد.


ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

شرکت فولکس واگن چینی خودرویی بیضی ساخته است که بدون داشتن چرخ و بال در بین زمین و هوا در ارتفاع دو فوت حرکت می کند. این خودرو برای حرکت با دستگاه کنترل به آن فرمان داده می شود و ظرفیت آن ۲ نفر نیز می باشد. پخش شدن فیلم ویدیویی این خودروی چینی در اینترنت تاکنون ۳۳ میلیون بازدید کننده داشته و همه را شگفت زده کرده است. هنوز جزئیات کامل تری از این خودرو در دسترس نیست.






ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

توالت، ماشین های لباس شویی، لیوان های چای و قهوه، آب و هوای بارانی شمال و… جذابیت ها و سودمندی خاص خود را داشته و همه به آنها علاقه مندند! البته این علاقه تا زمانی است که آنها ریه های موبایل دلبندتان را پر از آب نکرده باشند و شما را با یک موبایل موش آب کشیده تنها نگذارند: یک جسد بی روح از فلز و شیشه و پلاستیک.

موبایل تان را درون وان حمام انداخته اید؟ اشتباها موبایل از جیب تان رها شده و درون توالت غوطه ور شده؟ وای، نه باید به فکر یک موبایل دیگر باشم! صبر کنید. زیاد نگران نباشید. تنها این مراحل را دنبال کنید و امیدوار باشید که جان تازه ای به کالبد اسمارت فون غرق شده تان دمیده شود. البته فراموش نکنید که لیست «کارهایی که نباید انجام دهیم» را هم دنبال کنید. زیرا برخی افسانه ها و عقاید عمومی برای نجات موبایل آبدیده! کاملا اشتباه هستند.

پس در ادامه مطلب با  ماباشید تا لیست آماده باش اقدامات ضروری هنگام شنای موبایل را با هم مرور کنیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

گاهی اوقات استفاده از چاپگر کاری ناگزیر است. البته امروزه استفاده از چاپ و پرینتر بسیار کمتر از گذشته شده. اما ما هنوز نیاز داریم که برخی موارد مانند لیست های خرید، اخبار و برخی مطالب اینترنت را پرینت کنیم. اما در عصری که تکنولوژی موبایل رشدی چنان سریع داشته، اکنون ارسال چاپ از اسمارت فون ها به پرینتر سخت تر از قبل است. از آن گذشته با وجود تبلت، موبایل و لپ تاپ های کوچک و سبک، استفاده از یک پرینتر بزرگ و جاگیر چندان جذاب به نظر نمی رسد.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

تبلت - کتابخوان

اوایل سال ۲۰۱۰ میلادی بود که اپل با عرضه آیپد توانست تحول عظیمی در بازار تبلت ها به وجود بیاورد و تقریبا تمامی تولید کنندگان را با رویکرد خود همراه کند. آن زمان که هنوز اندروید در مقابل سیستم عامل موبایل اپل رشد چندانی نکرده بود، در زمینه تبلت نیز حرفی برای گفتن نداشت. از آن زمان تا کنون اپل همچنان یکه تاز بازار تبلت هاست و کسی به پایش نرسیده است و آیپد همچنان دارای بیشترین سهم فروش از بازار تبلت هاست.

گوگل هم با دیدن این پتانسیل در بازار تبلت ها بیکار ننشست و کار را با نسخه شانه عسل (Hony Comb) اندروید برای تبلت ها آغاز کرد. شرکت هایی همچون موتورولا، سامسونگ و آمازون هم طی چند سال اخیر با استفاده از پلتفرم اندروید تبلت های خود را در سایزهای متفاوت به بازار عرضه کردند و از این میان شرکت سامسونگ با عرضه سری گلکسی تب خود و آمازون با کیندل فایر، کاملا موفق ظاهر شده است.

اما گوگل که عادت دارد جریان بازی را تغییر دهد، به جای تولید یک تبلت ۱۰ اینچی در حد و اندازه آیپد و با همان حدود قیمت، سعی کرد تا بخش دیگری از بازار را هدف قرار دهد و پس از عرضه موفق گوشی های نکسوس، این بار با تبلت ۷ اینچی نکسوس وارد شود. تبلتی که تنها ۲۰۰ دلار قیمت دارد و همه را برای خریدش وسوسه می کند.

از سوی دیگر بازار رو به افول نت بوک های ارزان قیمت هم، فرصتی تازه برای جان گرفتن تبلت های ۲۰۰ دلاری ایجاد کرده است و در این بازار که فعلا در دست گوگل و آمازون (کیندل فایر) است، کسی حرفی برای گفتن ندارد.

نکسوس ۷ گوگل که توسط شرکت اسوس تولید شده است، تنها ۲۰۰ دلار قیمت دارد و از لحاظ مشخصات فنی به مراتب از کیندل فایر آمازون قوی تر ظاهر می شود.

اما پس از خرید بخش موبایل موتورولا توسط گوگل، افراد زیادی منتظرند تا سری نکسوس گوگل را با لوگوی موتورولا ببینند. شاید بهتر باشد تا به این نکته اشاره کنیم که هدف اصلی گوگل از خرید موتورولا، تولید محصولات جدید نبود. گوگل در نظر دارد تا با گواهی های ثبت اختراع (پتنت) متعددی که موتورولا در اختیار دارد، امنیت محصولات خود را تامین کند و اپل را زمین گیر کند.

در ادامه مطلب باماهمراه باشید تا به بررسی این تبلت زیبا و کارآمد بپردازیم.


 


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

یک طراح خوش ذوق ژاپنی، شلواری  طراحی کرده که به درد فصل تابستان می خورد. برای داشتن این شلوار که Kuchofuku نام دارد باید ۲۰۶ دلار بپردازید. گران است، نه؟!



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 28 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

انسان های مدرن امروزی نتیجه میلیون ها سال تغییر و تحول و  پیشرفت هستند، نه تنها تغییر فیزیکی بلکه تغییر و پیشرفت ها در صنعت و تکنولوژی که باعث به وجود آمدن انسان امروزی می شود. البته منظور از تکنولوژی آی پد ۳ و گالکسی اس ۳ سامسونگ نیست، منظور ما برترین اختراعات بشری است که از 1/7 میلیون سال پیش آغاز شده است. در زیر به این دستاوردها اشاره می کنیم



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 28 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی


http://www.apam.ir/wp-content/uploads/2012/08/T80053425-2403601.jpg


 

چهل سال قبل، پیش بینی وضع آب و هوا درست مثل پیش گویی نام برندگان بلیط بخت آزمایی اغلب اشتباه از آب در می آمد. سال ها قبل از این که تلویزیون بتواند مثلا یک...........


ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 28 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی



مریخ نورد رباتی ناسا که از آن با عنوان " کنجکاوی" یاد می کنند صبح امروز دوشنبه 16 مرداد ماه با عبور از آسمانهای آبی مریخ در سطح این سیاره سرخ درون یک دهانه برخوردی بزرگ با موفقیت فرود آمد.

به گزارش ایران ویج ، آزمایشگاه رانش جت ناسا یکشنبه شب هفته گذشته  به وقت آمریکا ( دقایقی پیش به وقت ایران) پس از ارسال نخستین سیگنال این مریخ نورد میان سیاره ای که از فناوری بالایی برخوردار است غرق شادی شد، چرا که این سیگنال نشان داد که مریخ نورد کنجکاوی از اتمسفر مریخ عبور کرده است.

آلن چن مهندس ناسا گفت: تماس کنجکاوی با سطح مریخ تأیید شد، ما به صورت امن روی مریخ فرود آمدیم.

دقایقی پس از آن کنجکاوی نخستین تصاویر سیاه سفید را از داخل دهانه برخوری ارسال کرد، تصاویری که داخل دهانه، چرخهای کنجکاوی و سایه آن را که توسط خورشید بعد از ظهر ایجاد شده بود نشان می داد.

این هفتمین فرود ناسا روی همسایه زمین بود، تلاشهای دیگر در این رابطه موفقیت آمیز نبوده اند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

ATT00005 اختراعی جالب که جایگزین کامپیوتر خواهد شد!!



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی


 
 

این روزها لپ تاپ های فوق سبک، نسل برتر و پرچمدار لپ تاپ ها به حساب می آیند و اگر کسی بخواهد بهترین های بازار را بخرد سراغ این سری می رود که هم از نظر قدرت سخت افزاری خوب عمل می کنند و هم از نظر وزن بسیار سبک و قابل حمل اند. اما در میان مدل های متنوع موجود در بازار کدام یک بهترین به حساب می آید؟ سایت گیزمودو بهترین های حال حاضر بازار را معرفی کرده و حالا می توانید با ۸ مدل برتر حال حاضر بازار آشنا شوید.

این لپ تاپ ها از نظر طول عمر باطری، قدرت پردازنده، سرعت انتقال اطلاعات و سرعت پردازش تست شده اند. همه مدل های ویندوزی که در اینجا ذکر شده جزو دسته اولترابوک ها هستند و همگی از پردازشگرهای اینتل نسل جدید ایوی بریج استفاده می کنند و Core i5 یا i7 هستند و کارت گرافیک آنها نیز Intel HD 4000 است.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 95
بازدید دیروز : 366
بازدید هفته : 943
بازدید ماه : 4477
بازدید کل : 109557
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو