(: a-jahani.ir :)
هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

windows 8 دانلود Windows 8 All In One   نسخه نهایی ویندوز 8 مایکروسافت

مایکروسافت با ارائه ویندوز ویستا یک شکست بزرگ را تجربه کرد ولی با ارائه ویندوز ۷ توانست بار دیگر قدرت خود را همگان نشان دهد.این شرکت در ادامه حرف از ویندوز ۸ را به میان اورد که شاید برای بسیاری تکراری بر ویندوز ۷ تلقی میشد ولی این شرکت با ارائه یک نسخه بسیار ایده آل و بسیار سبک توانست بار دیگر بازار سیتم عامل ها را جذب خود کند.

ویندوز ۸ ویندوزی که برای دستگاههایی با حداقل منابع سخت افزاری نیز قابل استفاده می باشد. حتی اگر تبلت داشته باشید نیز می توان با کیفیت بالا از ویندوز ۸ لذت ببرید و بدیهی است سیستم هایی با امکانات بالا قدرت بالاتری از این ویندوز را خواهند داشت.این ویندوز به دلیل سبک بودن و اکرایی فوق العاده ای که دارد به گفته بسیاری از کارشناسان ۵۰ درصد سرعت بیشتری نسبت ویندوز ۷ دارا می باشد و این یعنی لذت استفاده از یک محیط کاربری تحت سیستم عامل پر سرعت ویندوز ۸ !

شاید کلیدی ترین ویژگی این نسخه از ویندوز رابط کاربری مترو می باشد. در این رابط کاربری شما در صفحه ساتارت یک صفحه کاشی وار را مشاهده می کنید که برنامه های شما را به صورت مربعی شکل نمایش می دهد.در این رابط شما می توانید نرم افزارهای کاربردی را قرار دهید به طوریکه به اسان ترین راه ممکن می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید.هر کاشی شروع به یک شخص متصل شده است، نرم افزار، وب سایت، فولدر، لیست پخش، یا هر چیز دیگری برای شما مهم است. پین به عنوان کاشی های بسیاری برای شروع به عنوان دوست دارید و حرکت آنها را در اطراف آن را تنها راه شما آن را می خواهم.

در این نسخه شما می توانید فایل های مانند عکس ، ویدئو و…. را به راحتی و با یک کلیک در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید. این رابط کاربری جوری طراحی شده است که شما را به شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و… متصل کرده و ارتباط پیوسته ای برقرار باشد.

این نسخه از ویندوز مناسب برای تمامی افراد است و فرقی بین کامپیوترهای شخصی ، لب تاب ها و تبلت ها و حتی موبایل های هوشمند نیست چرا که این ویندوز با کمترین منابع سخت افزاری نیز قابل استفاده می باشد.این نسخه از ویندوز دکمه استارت ندارد ولی بخش حساسی در گوشه دارد که با حرکت موس ظاهر می شود.

چارم بار از دیگرویژگی های ویندوز ۸ می باشد.شما در این نسخه می توانید از فروشگاه مایکروسافت اپلیکیشن های مورد نظرتان راخریداری کنید.همچنین در این نسخه از مرورگر اینترنت اکسپلورر نسخه ۱۰ استفاده شده است.

شما می توانید از یو اس بی نسخه ۳ استفاده کنید و با یک مموری ویندوز را راه اندازی نمایید همچنین از چندین نمایشگر برای ویندوز استفاده کنید.به زودی کرک های دائمی ویندوز ۸ را می توانید از فرادانولد دریافت کنید.در حال

 توجه داشته باشید :

لینک دانلود اولی ، نسخه ۳۲ بیتی و لینک دومی نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۸ میباشد

پسورد فایل های www.faradownload.com میباشد


 

  • حجم فایل : لینک اول 2.2 گیگابایت و لینک دوم 3 گیگابایت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 125
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 146
بازدید ماه : 2102
بازدید کل : 105015
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو