(: a-jahani.ir :)
هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

متاسفانه این چند روز به خاطر اسباب کشی و تغییر محل زندگی مجبور به تغییر شرکت ارائه دهنده سرویس اینترنت شدم و چون اینترنت یکی از ابزارهای کاری روزانه من است ، نتوانستم آنچنان که باید از این چند روز به نفع خود استفاده کنم. اما این چند روز باعث شد که من به کل از دنیای پر کار اینترنت و وب بیرون آمده و به نوعی سرم خلوت تر شود و بتوانم کارهای دیگری که دوستشان دارم را دنبال کنم.

به همین منظور بر این شدم که در این مطلب چندین کاری که می توان در زمان های قطعی اینترنت و دسترسی نداشتن به دنیای وب انجام داد را شرح دهم تا شاید شما هم در این مواقع بتوانید از اوقات بیکاری خود به نحو شایسته تری بهره ببرید.


- استراحت
در مواقعی که در پشت میز کامپیوتر خود نیستید ، چه چیز بهتر از استراحت و آرامش است که می تواند با پیاده روی در هوای تازه همراه باشد. در کنار استراحت حتی می توان به اهداف آینده کاری و تغییر استراتژی شغلی خود به نحو بهتری تصمیم گیری کرد.

2- کتاب خواندن
شرط می بندم که همه شما چندنین کتاب در کتابخانه خود دارید که همیشه می خواستید وقتی گیر آورده و آنها را مطالعه کنید. پس الان زمانش فرا رسیده و زمان خوبی برای یک مطالعه آزاد و استفاده مفید از وقت بیکاری تان است.

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net- آموزش های ویدیویی
اگر شما هم مانند من دستی در طراحی وب دارید و حتما هم در هارد درایو خود چندین گیگا بایت آموزش های ویدیویی را ذخیره کرده اید ، اکنون وقت آن رسیده که به آنها سری زده و چیزهای خوبی از درونشان یاد بگیرید. چون معمولا طراحان وب و کلا فری لنسرها در جریان کاری خود کمتر وقت تماشا و آموختن تکنیک ها و ابزارهای جدید را به دست می آورند و اوقات بیکاری و دور شدن از فضای اینترنت این فرصت را به ما می دهد که تکنیک ها و راه و روش های مختلف و بهتری را برای کار و شغل خود از درون ویدیوهای آموزشی یاد بگیرم.

4- ایجاد یک طراحی جدید
خیلی از شماها به طور حتم دستی هم در کارهای گرافیکی و برنامه فتوشاپ دارید و فایل های گرافیکی زیادی از فونت ها ، تکسچرها و بافت ها ، psd و … را در هارد خود جمع آوری کرده اید. بنابراین شما می توانید هم اکنون که فراغت بیشتری دارید برای تکمیل مهارت های خود از این فایل ها استفاده کرده و یک طرح نو و جدید را خلق کنید.
- استفاده از مداد و کاغذ
چه چیزی لذت بخش تر از در اختیار داشتن مدادهای رنگی که بتوان با آنها نقاشی های زیبا و خلاقانه ای را بر روی کاغذهای سفید کشیده و نوستالژی نقاشی های دوران کودکی را در خود زنده کرد. واقعا خوشاینده!

6- ملاقات با دوستان
گاهی اوقات با مشغله های زیاد دوستان خود را فراموش می کنیم. حالا که از اینترنت دور هستیم زمان خوبی برای تماس و زنگ زدن به آنهاست. حتی اگر دوستانی در حین کار طراحی یا فری لنسری خود پیدا کرده اید ، می توانید با آنها تماس گرفته و ایده های تازه و نظرات آنها را دریافت کنید که از این طریق هم می توان ارزیابی مناسبی از کار خود داشت.

7- ورزش
ما در پشت میز کار خود و در مقابل کامپیوتر ، وقت زیادی را صرف می کنیم . اما نباید فراموش کرد که سلامتی ما بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دارد! پس در وقت های بیکاری خود از پشت میز بلند شده و چندین حرکت شنا ، نرمش و حتی رفتن به باشگاه محله و کوه نوردی را امتحان کنید. قطعا با این کار احساس بهتری در هر روز خواهید داشت.

- گوش دادن به موسیقی
گوش دادن به موسیقی ، تماشای فیلم ، استراحت و آرامش را اکنون به دست آورده اید ! چون از غول اینترنت فاصله گرفته اید. تمام زندگی امروزه ما تشکیل شده از کامپیوتر و اینترنت که واقعا حتی فرصت نفس کشیدن را هم از ما گرفته است. پس با یک موسیقی آرام ، می توان آرامش و لذت دوباره یک زندگی دلنشین را در خود زنده کرد.

9- رفتن به موزه و نمایشگاه
اکنون که فصل تابستان است و هر روز هم که اخبار صحبت از بازگشایی یک نمایشگاه در تلویزیون و روزنامه ها می کند. با تماشای برنامه و خواندن اخبار روزانه می توان از افتتاح نمایشگاه ها باخبر شده و در روزهای بدون اینترنت ، سری به آنها زد و موزه ها هم که همیشه صبح تا شب و مخصوصا تابستان ها باز هستند که فرصت خوبی را در اختیار ما قرار داده تا استفاده مفیدی از وقت خود کنیم.

- تمیز کردن فضای کاری
ممکن است برای همه ما اتفاق بیفتد که در زمان های کاری خود ، ظروف و لباس ها و اسباب و اثاثیه زیادی در دور و اطراف خود انداخته و انباشته کرده باشیم. زمان آن رسیده که دستی به سر و روی محل کاری خود بکشید و یک تغییر در کوراسیون اتاق داده و روح تازه ای به محل کاری خود بدهید.

گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net

- سازماندهی کامپیوتر
صدا های واضحی که از دورن کامپیوتر شنیده می شود ، حاکی از آن است که وقت آن رسیده دستی به درون پوشه ها و فایل های متنی ، صوتی ، تصویری هارد خود بکشید و دسکتاپ شلوغ و دایرکتوری های نامنظم را روبراه کنید که بعدا همین نظم و انضباط در رایانه تان در جریان کاری به کمکتان خواهد آمد.

12- آشپزی و خرید
چه ایرادی دارد که شما هم به کمک مادر خانواده رفته و یک چند ساعتی را به او استراحت دهید و حتی به خرید رفته و ملزومات خانه و آشپزخانه را تهیه کنید و یک غذای ساده برای ناهار یا شام خانواده هم درست کنید! با این کار هم سرتان گرم شده و هم تجربه خرید و آشپزی را کسب کرده اید که حتما در آینده همسرداری به دردتان خواهد خورد.


منبع : وب هاب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 26 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 212
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 233
بازدید ماه : 2189
بازدید کل : 105102
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو