(: a-jahani.ir :)
هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

کلمات مشخص و نحوه ی چیدن آن ها کنار هم باعث می شود که بعضی احتمالات را در نظر نگیریم یا بعضی دیگر را کاملا مسلم بدانیم. برای مثال، سوالی مثل: ” چرا همیشه خودم را ضایع می کنم؟ ” به یک پیش گویی خود انگیخته دامن می زند؛ چرا که این حس را در شما ایجاد می کند که واقعا خودتان را ضایع می کنید در حالی که شاید اصلا این گونه نباشد.

بیاموزید که پیش انگاره ها را به نفع خودتان تغییر دهید. برای اثبات باورهای تازه و نیروبخش خود منابعی پیدا کنید. از خود بپرسید: ” این تجربه چگونه مهارت های مرا کامل می کند؟ یا ما برای چه کنار هم هستیم و چطور می توانیم روابط مان را مستحکم تر کنیم؟ ”

----------------

پرسش ها پاسخ هایی می آفرینند که حتی فکرش را هم نمی کنید.

زمانی که تازه کار بودم، یکی از کارکنان مبلغ زیادی پول اختلاس کرد. به جای این که اعلام ورشکستگی کنم ( چیزی که اطرافیان مدام توصیه می کردند )، از خودم پرسیدم: ” چطور می توانم این اوضاع را تغییر دهم؟ چطور می توانم کاری کنم که شرکتم حتی نسبت به قبل با تاثیر بیشتری عمل کند؟ چطور می توانم حتی هنگام خواب به مردم کمک کنم؟ ” با پرسیدن این سوالات توانستم مجوزی برای ایجاد شعب اخذ کنم و یک سری برنامه تلویزیونی موفق با محوریت اطلاع رسانی تولید و پخش کنم که فایده بسیاری برای زندگی میلیون ها نفر داشت. اگر از همان ابتدا پاسخ هایی را که می خواهید به دست نیاورید، تسلیم می شوید؟ و یا به پرسیدن سوال، از هر راهی که می دانید، ادامه می دهید تا پاسخ های دلخواه خود را به دست آورید؟

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 135
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 156
بازدید ماه : 2112
بازدید کل : 105025
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو