(: a-jahani.ir :)
هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

آیا زندگی شما هم الگوهای ناخودآگاه شکل می دهند؟ برای مثال خیلی از مردم، هر روز همان حرکات تکراری را برای رفتن بر سر کار انجام می دهند: همان بزرگراه، همان خروجی و غیره. ما بدن و مغزمان را به گونه ای تربیت می کنیم که بر اساس الگویی خاص عمل کنند، طوری که کم کم تبدیل به یک عادت شود، اما اگر روزی لازم شود از یک مسیر تازه عبور کنیم چه؟ بیشتر ما به خاطر این که شرطی شده ایم، از کنار آن رد می شویم.

در ابعاد دیگر زندگی مان نیز الگوهای رفتاری و عاطفی ای داریم که به همان صورت تنظیم شده اند. آیا کسی را می شناسید که عادت به عصبانی شدن، نا امید و مستاصل شدن داشته باشد؟ شاید زمان آن رسیده باشد که به خودتان یاد بدهید شاد، پرهیجان و سپاسگزار باشید. به نظر مشکل است؟ اما بدانید که کار ساده ای است؛ درست به سادگی کنار گذاشتن الگویی قدیمی و جایگزین کردنش با الگویی تازه و مطلوب.

----------------------------------

اگر از چیزی استفاده نکنید، آن را از دست خواهید داد. یک راه آسان برای کنار گذاشتن الگوی محدود کننده، پرهیز از افراط در آن است. یک مسیر عصبی ( تداعی عصبی ) بلا استفاده به تدریج تحلیل خواهد رفت. البته توجه داشته باشید که این اتفاق هم برای الگوهای مثبت و هم برای الگوهای منفی رخ می دهد… شجاعت با استفاده رو به افول می رود، تعهد آزموده نشده کم رنگ می شود و عشق ابراز نشده به هدر می رود.

همین حالا، تصمیم بگیرید کاری کنید که سبب شود از یکی از بهترین و نیرومندترین احساسات خود استفاده کنید. به خاطر بسپارید، هر چه بیشتر از چیزی استفاده کنید، قوی تر خواهد شد. عضلات عاطفی ما نیز باید تمرین کنند تا نه تنها باعث ایجاد نتایج دلخواه شوندف بلکه ما را به شرایطی سالم و آماده تبدیل کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 103
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 124
بازدید ماه : 2080
بازدید کل : 104993
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو