(: a-jahani.ir :)
هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

۱- سیب، کرفس و هویج: از میوه ها و سبزیجات سالمی هستند که با افزایش ترشح بزاق دهان، شبیه لکه زدا عمل می کنند، و بعنوان عامل خودشوینده دهان بکار می روند. ممکن است آنها باکتری هایی را که سبب ایجاد بوی بد دهان می شوند از بین ببرند و خرد کردن آن ها زیر دندان، مثل مسواک زدن به پاک کردن ذرات باقی مانده غذا روی دندان کمک می کند.


 

سیب، کرفس و هویج


۲- پرتقال و آناناس: خوردن میوه های ترش مزه ای چون مرکبات و آناناس، سبب می شود دهان شما بزاق بیشتری تولید کند و همین امر سبب می گردد دندان های شما بطور طبیعی تمیز شود. مراقب باشید هنگام استفاده از لیمو، آن را در تماس مستقیم با دندان هایتان قرار ندهید، چراکه اسیدیته بیش از حد آن می تواند سبب خرابی دندان های شما شود.


 

پرتقال و آناناس


۳- جوش شیرین: طی مطالعات صورت گرفته در سال ۲۰۰۸، مشخص شد مدت مدیدی برای درمان خانگی جهت سفید کردن دندان ها از جوش شیرین استفاده می شده است و این ماده بدون داشتن عناصر ترکیبی، عمل زدایش پلاک های دندان را حتی بهتر از خمیردندان انجام می دهد. برای امتحان، بهترین کار این است که یکبار با خمیردندان تجاری حاوی اسکراپ ملایم مسواک بزنید و بار دیگر مستقیما از جوش شیرین برای مسواک زدن استفاده کنید.


 

جوش شیرین


۴- محصولات لبنی، شامل ماست، شیر و پنیر: این محصولات حاوی اسید لاکتیک هستند که به محافظت از دندان های شما در مقابل پوسیدگی کمک می کنند. مطالعه انجام شده در مجله دندانپزشکی نشان داد بچه هایی که ۴ بار در هفته ماست می خوردند، نسبت به بچه هایی که اصلا ماست نخوردند، پوسیدگی دندانشان کمتر بود. محققان معتقدند ممکن است پروتئین های موجود در ماست به دندان متصل شده و از حمله اسیدهای مضری که سبب کرم خوردگی دندان می شوند جلوگیری می کنند. پنیرهای سفت، از آنجایی که به زدودن غذا از روی دندان کمک می کنند، برای سفید کردن دندان بهترین به حساب می آیند.


 

 ماست، شیر و پنیر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 28 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 204
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 225
بازدید ماه : 2181
بازدید کل : 105094
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو