(: a-jahani.ir :)
هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

گاهی اوقات استفاده از چاپگر کاری ناگزیر است. البته امروزه استفاده از چاپ و پرینتر بسیار کمتر از گذشته شده. اما ما هنوز نیاز داریم که برخی موارد مانند لیست های خرید، اخبار و برخی مطالب اینترنت را پرینت کنیم. اما در عصری که تکنولوژی موبایل رشدی چنان سریع داشته، اکنون ارسال چاپ از اسمارت فون ها به پرینتر سخت تر از قبل است. از آن گذشته با وجود تبلت، موبایل و لپ تاپ های کوچک و سبک، استفاده از یک پرینتر بزرگ و جاگیر چندان جذاب به نظر نمی رسد.

اما BERG Cloud راه حل و شیوه ای را یافته اند که به صورت اختصاصی برای پرینت با ابزار موبایل استفاده می شود. و از آن مهم تر، پرینتر تولیدی توسط این شرکت بسیار کوچک و قابل حمل است. پرینترهای جیبی از سال ۲۰۱۱ رونمایی و در انواع مختلفی معرفی شدند که محصول برگ گلود هم یکی از آنها است. این شرکت اکنون پرینتر ریزه میزه خود را با قیمت ۲۵۹ دلار پیش فروش می کند. این گجت دوست داشتنی می تواند به صورت بیسیم به شبکه خانگی شما متصل شود و از همین طریق به صورت وایرلس دستورات چاپ را از موبایل ها دریافت کند.

این پرینتر بدون جوهر است و از کاغذ های حرارتی استفاده می کند. این موضوع باعث راحتی بیشتر کار با آن و کاهش چشم گیر هزینه چاپ می شود. این پرینتر می تواند صفحاتی در اندازه ۸ در ۱۲ سانتی متر را چاپ کند و به سادگی در گوشه ای از میز جای خود را پیدا کرده و دست و پا گیر نیست.

برتری مهم این پرینتر کوچک نسبت به پرینترهای معمولی بازار این است که محتوای ارسال شده برای چاپ را در قطع و اندازه مناسب برای این کاغذها آماده می کند. با دانلود یک اپلیکیشن ویژه اندروید و آی او اس، شما می توانید محتوا را در فرمت مناسب گجت جدید BERG Cloud برای چاپ ارسال کنید. شما همچنین می توانید محتوای لازم را به برنامه داده و آن ها را در نوبت چاپ قرار دهید.

به گمانم چاپ روزانه یک جدول سودوکوی ساده، چند نکته آموزنده برای دوستان و همکاران، یا لیست خرید و کارهای روزانه می تواند حسابی کاربردی باشد. شما چه استفاده ای از این پرینتر کوچک را پیشنهاد می کنید؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 143
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 164
بازدید ماه : 2120
بازدید کل : 105033
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو