هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 


 

مغز انسان و شناخت پیچیدگی‌های خاص آن همواره برای بشر جذاب بوده است. همواره انسان یک نمونه شگفت‌انگیز برای شناخت به شمار می‌رود و موارد بی‌شماری در مورد انسان ناگفته باقی مانده است. در این مقاله به ده واقعیت جذاب درباره‌ی مغز انسان خواهیم پرداخت، تا شاید دید بهتری نسبت به مهمترین عضو بدن خود داشته باشید.


ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 22 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

امنیت اینترنت، موضوعی که همه ما می دانیم مهم است، اما گاهی اوقات این موضوع به راحتی در پس زوایای ذهنمان می نشیند، و شروع به فریب خودمان با این باور که “چنین چیزی برای من اتفاق نخواهد افتاد” می کنیم. خواه این نیروی ویرانگر جدیدترین ویروس یا تنها تلاش هایی برای هک کردن از سوی یک هکر جوان تازه وارد باشد، ما تنها یک کلیک از درگیر شدن با مشکلات امنیتی که ترجیح می دهیم با آن مواجه نشویم، فاصله داریم. در هیچ کجا این مسئله به اندازه ایمیل هایمان صحت ندارد.

مت هونان مقاله ای گیرا در وبگاه Wired در مورد امنیت اینترنت و نیز در مورد اینکه چگونه او قربانی نقص های امنیتی آنلاین گوناگون شده، نوشته است. در این مقاله، او نوشت “خطاهای امنیتی اشتباه من بود، و من بسیار بسیار به خاطر آنها متأسف و پشیمانم.” او به حقایق بسیار جدی دست یافت: در بیشتر موارد جایی که ما با سکسکه های امنیتی روبرو می شویم، می توانیم ردپای این موضوع را در جهل و غفلت خود بیابیم.

تمرین ها و تجربه های آنلاین ایمن در حفظ صددرصد هویت آنلاین شما و رهایی از ویروس ها، هکرها و همه گونه حقه ها و شیطنت های مبتنی بر اینترنت، ارزشمند هستند و بهترین مکان برای شروع کجاست؟ صندوق پستی تان.

در اینجا برخی نکات ساده اما مهم امنیتی آمده است که تا آنجا که امکان دارد باید برای حفظ امنیت حساب ایمیل خود بدانید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

یکی از راه‌هایی که می‌تواند از گسترش سرماخوردگی در خانه جلوگیری کند، این است که اعضای خانواده مسواک‌هایشان را جدا از هم نگهداری کنند، یعنی طوری آنها را قرار دهید که با یکدیگر تماس نداشته باشند.

پیشگیری واقعا بهتر از درمان است، بنابراین در اینجا چند راه حل عجیب برای جلوگیری از سرماخوردگی ذکر می‌کنیم



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 21 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

سودای ثروت و ثروتمند شدن را کسی نیست که در خیال خود نپروراند، اما کمتر کسی پیدا می شود که خیالش با واقعیت زندگی اش یکی شود و در زندگی واقعی ثروتمند باشد. پول پارو کردن هم مثل هر کار دیگری اصولی دارد و با فکر و خیال به دست نمی آید. در واقع اصل ماجرا این است که آنچه آدم ها را به دو دسته افراد معمولی و ثروتمند تقسیم می کند، طرز تفکر است و نه فکر و خیال. 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

توجه و دقت در نام و به عبارتی وجه تسمیه شهرها و مناطق مختلف جهان نشان می دهد که بیشتر اسامی شهرها به نوعی نشان دهنده قوم و یا نژاد غالب در آنجاست، و یا اینکه نشان دهنده وضعیت جغرافیایی و اقلیمی آنهاست. اما در این میان برخی از شهرها هستند که نام برخی از بزرگان و یا شخصیت های معروف و مشهور تاریخی را بر انها گذارده اند، برای نمونه نام «سائوپائولو» به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای برزیل برگرفته از «پائولو قدیس» یکی از کشیشان مشهور کاتولیکی است.

در همین زمینه در گزارشی کوشیده ایم به بررسی تاریخچه نام برخی از شهرها و پایتخت های کشورهای مختلف دنیا بپردازیم.




ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

گروه اینترنتی ایران سان

اگر لبخند می‌زنید، هر چه لبخندتان صادقانه تر و بزرگتر باشد، زیباتر به نظر خواهید رسید. و به همین ترتیب شخص دیگر هم می‌تواند بیشتر جذب شما شود.

می‌‌خواهید خیلی زود جذاب شوید؟ عجله دارید؟
در اینجا چند راهکار در اختیارتان می‌گذاریم، این روش ها توسط روانشناسان مطالعه شده اند و می‌توانند به شما در بهبود درجۀ جذابیت تان در مقابل فردی که دوستش دارید، کمک کننده باشند ...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


آلن پیز (Allan Pease)، استاد ولادیمیر پوتین نخست وزیر کنونی روسیه و نویسنده یکی از ده کتاب پر فروش ارتباطات قرن با نام "چرا مردان گوش نمی‌دهند و زنان نمی‌توانند نقشه بخوانند"، ترجمه شده به شصت زبان با فروش بیش از یازده میلیون نسخه و مرد شماره یک فنون مذاکرات و تحلیل حرکات بدن و نویسنده پانزده جلد کتاب مطرح در جهان بود. آلن پیز، عضو انجمن بیمه‌گران و موسسه تحقیقات مدیریت آمریکاست. آنتونی رابینز، نویسنده نامدار درباره او می‌گوید: من با شرکت در دوره آموزشی و شنیدن و به کار بردن ایده‌های فوق العاده آلن، قدرت ارتباطات خود را چندین برابر کردم.




ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

می‌گویند اگر دنبال همسر ایده‌آل‌تان می‌گردید، راهش این است که اول، شخصیت خودتان را بشناسید و بعدش براساس شخصیت خودتان، دنبال شخصیتی بگردید که با شما سازگار باشد. اگر شما هم این تئوری را قبول دارید، با ما همراه شوید…
 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 برترین ها: وقتی به دنبال کار می گردیم با مجموعه ای از "قوانین" روبرو هستیم که از طریق کتاب ها، اینترنت، و یا مشورت با دیگران به ما ارائه می شود. اما آیا لازم است که همیشه این قوانین را دنبال کنیم؟ به گزارش برترین ها،  بعضی از کارشناسان می گویند گاهی بهتر است از قوانین معمول و مرسوم پیروی نکنیم چون می توانند نتیجه معکوس داشته باشند. در زیر به قوانینی اشاره می کنیم که لازم است به اقتضای شرایط  زیر پا گذاشته شوند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 7 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

طلا، فلزی ارزشمند و گران قیمت است که در روزگار فعلی بیشتر برای آویزان شدن از سر و گردن مردم استفاده می شود. اما این فلز گذشته از زیبایی و گرانی که باعث شده حرف اول را در میان زینت آلات بزند، به دلیل خواص و ویژگی هایی که دارد، در طول تاریخ همواره مورد استفاده قرار گرفته است.


به گزارش ایران ویج ، در طول تاریخ از مصارف دندانپزشکی تا وسایل برقی امروزی و حتی در هوا و فضا می توان ردی از طلا یافت. در این گزارش موارد استفاده از طلا را در طول تاریخ بررسی کرده ایم.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی




 



آب انار برای پیشگیری از سرطان مفید است، سلامت قلب را بهبود می‌بخشد و حتی می‌تواند توان جنسی را تقویت کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

۵۰ خاصیــت مهــم انــار که نمــی دانستیــد !




 

دفع مضرات دخانیات، تقویت معده، از بین برنده غم و اندوه و افزایش هوش آدمی از جمله ۵۰ خواص خارق العاده انار هستند.

خداوند متعال در هر فصلی میوه های متناسب با آن فصل را آفرید تا آدمی بر اساس نیازهای جسمی خود از میوه ها استفاده کند. محققان طب قرآنی بر این عقیده اند که انار به عنوان یک میوه بهشتی از این جهت در فصل پاییز به بار می نشیند که فصل پاییز فصل خزان درختان و گرفتگی آسمان است و برای جلوگیری از افسردگی و نگرانی دانه های انار بسیار مفید بوده و موجب شادابی می شوند.

همچنین پزشکان و متخصصان تغذیه خواص انار را به ۵۰ مورد تقسیم کرده اند:



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی




 



احتمالا از هر كسی درباره خواص انار بپرسید، در پاسخ می‌گوید که انار خون را تصفیه می‌كند ولی متخصصان تغذیه، فواید دیگری را هم برای انار ذکر می‌کنند...

فصل سرما آمده و با خودش میوه‌های جدیدی آورده؛ از خرمالو و انواع مركبات گرفته تا انار. انار، میوه‌ خوش‌خوراکی است كه خیلی از خانواده‌ها آن را به اصطلاح دون می‌كنند و به همراه نمك و گلپر می‌خورند. انار خوردن در شب یلدا هم سال‌های سال است که به یكی از آداب این شب طولانی سال تبدیل شده.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

  داشتن شغل مناسب و داشتن روابط کاری خوب، آرزوی هر فردی است اما گاهی به دست آوردن این شغل به اندازه راضی نگه داشتن کارفرما مشکل نیست!

در واقع ورود و باقی ماندن در یک موسسه، کارخانه، شرکت و هر محیط کاری دیگری، علاوه بر اینکه به توانایی های خاص و متناسب با آن نیاز دارد، بلکه نیازمند هوش، سیاست کاری صحیح و نشان دادن توانایی های فردی است.

گاهی تصور می کنیم همین که کار خود را بدون مشکل انجام می دهیم کافی است اما در دنیایی که تناسبی بین نیروی متخصص و کار مناسب وجود ندارد، رعایت نکات زیر می تواند در حفاظت از موقعیت شغلی بسیار مفید واقع شود:

 


 


ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

برای دیدن توضیحات و عکس ها به ادامه مطلب بروید با تشکر



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

 


 

افراط در مصرف کربوهیدرات‌ها، مصرف نکردن میوه و سبزی، مصرف فست‌فودها، مصرف گوشت خام و نخوردن صبحانه از عادات نامناسب غذایی است.
تغذیه در سالم زیستن انسان نقش مهمی دارد و عادت‌های بد غذایی، می‌توانند بر سلامت تمام ارگان‌های بدن تأثیر منفی بگذارند؛ بنابراین تمام افراد باید برای حفظ سلامت خود، مجموعه‌ای از انواع گروه‌های غذایی را به تناسب در رژیم روزانه‌شان قرر دهند. در غیر این صورت و در اثر مصرف نامناسب این گروه‌ها، بدن با آسیب‌هایی جدی مواجه خواهد شد. در ادامه به بررسی برخی از عادت‌های غذایی اشتباه و تأثیر منفی آن‌ها بر دستگاه گوارش می‌پردازیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

همه دوست دارند که جشن عروسی خود را به بهترین نحو ممکن و بدون کم و کاست برگزار کنند و در عین حال حداکثر صرفه جویی را نیز در هزینه های جشن عروسی داشته باشند.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

http://www.apam.ir/wp-content/uploads/2012/09/exhausted-iran-digital1.jpg

 


افراد بسیار زیادی هستند که اقلب با کامپیوتر سر و کار دارند و دغدغه بسیاری از آن ها نیز خستگی در هنگام کار می باشد که بیشترین فشار آن بروی ناحیه چشم ها می باشد .در این مقاله قصد داریم تا چند روش مناسب را برای جلوگیری از خستگی مداوم چشم بیان کنیم تا شاید کمک حال شما باشد .
 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 18 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

بزرگترین ویولون دنیا
 

S A L I J O O N

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

حتی اگر خرافاتی نباشید، توصیه های خوب و قدرتمندی لابه لای این خط ها وجود دارد. این متن توسط مؤسسه ی آنتونی رابینز برای موفقیت شما فرستاده شده است و تا بحال 10 بار در سرتاسر جهان فرستاده شده است .
 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 351
بازدید دیروز : 441
بازدید هفته : 1640
بازدید ماه : 5174
بازدید کل : 110254
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو