هرچی بخوای این جا هست
اندروید،اهنگ،فیلم و مطالب خواندنی و......

 

اگر میخواهید های کلاس باشید و شیک بنظر بیایید هم باید به ظاهر خود برسید و هم در رفتار خود دقت داشته باشید و از انجام کارهای زیر پرهیز کنید زیرا از شیکی و کلاس شما می کاهد .

 
۱ – پوشیدن لباس های باز در سن بالا .
 
۲ – استفاده از لنز های رنگی با رنگ های سبز و آبی غیر طبیعی .
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

آداب غذا خوردن و رستوران رفتن

آداب رستوران رفتن , نحوه غذا خوردن در رستوران
 

 
 فیدیلیو: امروزه در دنیا، روابط اجتماعی یکی از اصول و شرایط  پیشرفت در هر زمینه‌ای می‌باشد.  برخورداری از روابط صحیح، رعایت اصول ادب و نزاکت اجتماعی، آداب غذا خوردن، ارتباط کلامی و حتی راه رفتن، خندیدن و بسیاری از رفتارهای روزانه نه تنها برای فرد و مجموعه ارزش به حساب می آید بلکه توجه به آن ضروری و واجب نیز هست.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

مناسبت: ازدواج
رسم قدیمی: قرمز، سفید یا مشکی یکدست نپوشید.
رسم جدید: مشکی و قرمز کاملا قابل قبول هستند اما رنگ سفید هنوز در مراسم عروسی مورد پذیرش قرار نمی گیرد.
چه بپوشیم: حتما زمان، فصل و نوع دعوت را مد نظر قرار دهید. اگر از نزدیکان عروس هستید می توانید نظر خود او را جویا شوید یا از اطرافیانش بپرسید. به نظر لورن راتمن، موسس استایل آوتور که در زمینه طراحی و مشاوره مد در واشنگتن فعالیت دارد، اگر مراسم در روز برگزار شد پس می تواند زیاد رسمی نباشد، بنابراین از پوشیدن لباسهای خیلی تشریفاتی و پر از منجوق و پولک خودداری کنید.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

در زبان انگلیسی واژه های

FriEND (دوست)
BoyfriEND (دوست پسر)
GirlfriEND (دوست دختر)
BestFriEND (بهترین دوست)

همگی سه حرف
END (خاتمه) را بهمراه دارند.

اما کلمه
.............



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

گر می‌خواهید چک کنید که آیا موبایل کار می‌کند یا خیر، دست نگه دارید، فشردن دکمه‌ها شانس تاثیر مخرب رطوبت را به شدت افزایش می‌دهد و موجب نفوذ بیشتر آب به داخل دستگاه می‌شوند.

با موبایل‌ خیس چه‌ کار کنیم؟ + عکس



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

توالت، ماشین های لباس شویی، لیوان های چای و قهوه، آب و هوای بارانی شمال و… جذابیت ها و سودمندی خاص خود را داشته و همه به آنها علاقه مندند! البته این علاقه تا زمانی است که آنها ریه های موبایل دلبندتان را پر از آب نکرده باشند و شما را با یک موبایل موش آب کشیده تنها نگذارند: یک جسد بی روح از فلز و شیشه و پلاستیک.

موبایل تان را درون وان حمام انداخته اید؟ اشتباها موبایل از جیب تان رها شده و درون توالت غوطه ور شده؟ وای، نه باید به فکر یک موبایل دیگر باشم! صبر کنید. زیاد نگران نباشید. تنها این مراحل را دنبال کنید و امیدوار باشید که جان تازه ای به کالبد اسمارت فون غرق شده تان دمیده شود. البته فراموش نکنید که لیست «کارهایی که نباید انجام دهیم» را هم دنبال کنید. زیرا برخی افسانه ها و عقاید عمومی برای نجات موبایل آبدیده! کاملا اشتباه هستند.

پس در ادامه مطلب با  ماباشید تا لیست آماده باش اقدامات ضروری هنگام شنای موبایل را با هم مرور کنیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

بازار طلاهای دست دوم مدت هاست که داغ است؛ تشخیص طلای دست اول و دست دوم شاید تا حدودی مشکل باشد.

نمی توانید انکار کنید که غیر از طلا چیز دیگری بتواند یک خانم را به وجد بیاورد. مهم ترین نکاتی که در خرید طلا برای همسرتان، به دادتان می رسد را اینجا بخوانید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 27 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی



 

فنگ شویی یا فانگ شویی (Fengshui) فلسفه و هنری باستانی است که سابقه آن به ۳۰۰۰ سال پیش در کشور چین باز می گردد. بر اساس آن هر فضایی دارای انرژی است و با بکارگیری و حفظ تعادل بین اشیا و فضا، سلامتی و خوشبختی برای انسان رقم می خورد.

فنگ به معنی باد و شویی آب است. در فرهنگ چینی باد و آب مظهر سلامتی و پاکی است. در نتیجه فنگ شویی خوب، خوشبختی است و فنگ شویی بد، بدشانسی و بدبختی است.

اساس فنگ شویی دیدگاهی است که فلسفه و فنون باستانی چین به جهان دارد. بر اساس این دیدگاه، زمین، زنده و منبع انرژی است.

یک روز بهاری را تجسم کنید. خورشید می درخشد و نسیم خنکی می وزد در حالیکه شما بر امواج آرام دریا در حال استراحت هستید. اکنون احساس فوق العاده ای دارید. چرا این احساس را داخل خانه خود نبرید؟ هدف فنگ شویی ایجاد اینگونه تغییرات برای احساس کردن لطافت باد و آب است.

در ادامه مطلب به نکاتی برای طراحی دکوراسیون یک اتاق خواب آرامش بخش، بر اساس قواعد فنگ شویی اشاره می کنیم:



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

 


 

همگی ما همزمان با تحصیل در مدارس ، درسهایی از زندگی نیز می آموزیم که هردوی آنها مهم است .مشکل اصلی این است که زندگی قبل از ما هم جریان داشته و ما را هم مانند دیگران در مسیرش با خود می برد و این در حالی است که ما تازه در ابتدای یادگیری و کسب معلومات لازم برای زندگی هستیم و تنها امیدواریم که روزی به همه ی جوانب دست پیدا کنیم ، پس بطور منطقی دانش ما همیشه عقب تر از زندگی است.

 

در اینجا به درسهایی از زندگی اشاره کرده ایم که براحتی می توانید از آنها بهره بگیرید :



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

1. اضافه وزن واقعاً ژنتیکی است

وقتی دانشمندان ژن خاصی را در موش های چاق پیدا کردند، اسم آن را ژن چاقی گذاشتند. بعد ها متوجه شدند این همان ژنی است که انسان را در معرض ابتلا به دیابت نوع 2 می گرداند. تحقیقات تشان داده اند افرادی که 2 تا از این ژن ها را داشته باشند 40 درصد بیشتر احتمال ابتلا به دیابت و 60 درصد بیشتر احتمال چاقی دارند و افرادی که تنها یکی از این ژن ها (FTO) را دارند، دچار اضافه وزن هستند. دانشمندان امروزه عقیده دارند که بیش از 100 نوع ژن چاقی وجود دارد که هریک باعث چاقی قسمت خاصی از بدن می شوند. حدود 16 درصد از مردم 2تا ژن FTO دارند و حدود 50 درصد هم یک ژن. دانشمندان عقیده دارند که سایر ژن های چاقی نسبت به ژن FTO از تأثیر کمتری برخوردار هستند. اما خبر خوب این است که زمینه ی ژنتیکی افراد باعث نمی شود که حتماً چاق باشند و ورزش مداوم می تواند آن راتعدیل کند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

آيا مي‌دانستيد كه در برخي از متمدن‌ترين كشور‌هاي دنيا قوانيني وجود داشته يا هنوز هم وجود دارند كه تصور اجراي آن غيرممكن است. برخي از اين قوانين هنوز هم در برخي از كشور‌هاي مطرح جهان وجود دارند و اجرا مي‌شوند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در ذيل به ۳۶ مورد از اين قوانين عجيب مردمان دنيا اشاره مي‌كنيم:
 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

۱ . پوست بی عیب و نقص : برای داشتن پوست صاف و بی عیب و نقص به کرم پودر مایه با پوشانندگی بالا نیاز دارید که حداقل ۲ یا ۳ درجه از پوستتان روشن تر باشد . جای لک ، نقطه های سیاه ، قرمزی و سایر مشکلات پوستی قابل حل است ! پوست خود را کاملا تمیز کنید ، سپس با انگشتان دست کرم پودر را روی تمام قسمت های پوست و به مقدار کافی بمالید .



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

آیا میدانید: سمورهای دریایی هنگام خوابیدن دستهای هم را می گیرند تا همدیگر را گم نکنند!

آیا میدانید: بطور متوسط از هر ۵ نفر بالای ١٠٠ سال، ۴ نفر زن هستند ١ نفر مرد .

آیا میدانید: پنیر پفک اغلب پنیر تلخ( پنیر فاسد) و گندیده تاریخ مصرف گذشته می باشد.

آیا میدانید: بهترین غذا آبگوشت با گوشت گوسفند است .

آیا میدانید : هر گربه دارای ۳۲ ماهیچه در هر گوش است .



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

  آدرس یک سایت هست و برنامه ای که شما را به تعجب وا می دارد. لطفا" قبل از خواندن توضیح، روی لینک زیر کلیک کنید و چند بار آنرا امتحان کنید و سپس ادامه مطلب را بخوانید ، تا دلیل آن را در یابید:

 

 
 
.
 
.
 
.
 
.
 
 


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

بر طبق آمارهای یکی از شرکت های بیمه ، ازبین عوامل خرابی و ایجاد مشکل در بین کامپیوترهای قابل حمل ریختن مایعات بر روی آنها رتبه چهارم را دارد. از لحظه ای که این اتفاق شروع به رخ دادن میکند و مایع در حال سرازیر شدن بر روی دستگاه است  تا وقتی که روی آن فرود آید تنها چند لحظه فرصت دارید تا باتری را از لپ تاپ خارج نمایید و همچنین آداپتور دستگاه را از برق بکشید. هرچه سریعتر این کار را انجام دهید شانس بیشتری برای سالم نگه داشتن لپ تاپ خود خواهید داشت.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

با کف دست یا پشت ناخن انگشتتان، به آن ضربات کوتاه و متوالی بزنید. در صورتی که صدای بم، آهسته و طبل‌مانندی مثل تاپ‌تاپ داد، رسیده است و در صورتی که صدایی زیر و بلند مثل تق‌تق داشت، زمان چیدن یا خوردن آن نرسیده است.

زن فردا به نقل از جهان: اگر در گرمای تابستان و حین عرق‌ریزی و عطش به خوردنی‌ای دلچسب فکر کرده باشید، احتمالا مواقعی را به یاد خواهید آورد که هوس خوردن هندوانه، طالبی، یا خربزه‌ای شیرین و خنک گوشه‌ای از ذهنتان پرکشیده است. البته در ماه رمضان هم زینت بخشیدن هر سفره افطاری با این سه میوه خوشمزه فصل تابستان خالی از لطف نیست …



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 

 

 

قرص‌های ویتامین A را فراموش کنید. این میوه نارنجی رنگ، ویتامین A مورد نیاز شما را تامین کرده و فواید بیشمار دیگری نیز برای سلامت پوست، پیشگیری از سرطان و مقابله با پیری دارد. اگر می‌خواهید بدانید چطور بیشترین استفاده را از این سبزیجات فوق‌العاده ببرید، با ما همراه باشید.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

آن‌طور که در داستان آفرینش آمده، اولین کسی که زمین را کند و چیزی در آن پنهان کرد، قابیل بود که به راهنمایی کلاغ  جسد برادرش را خاک کرد و اولین کسی هم که دنبال گمشده‌اش در خاک تیره می‌گشت، آدم بود که به دنبال جسد هابیل خاک را زیر و رو می‌کرد. داستان اولین گنج، به‌طرز نمادینی همه تاریخ مخفی کردن و جست‌وجوی گنج را در دل خودش دارد. اولا گنج همیشه پول و جواهرات نیست.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

چنگیز خان با یک‌چهارم جمعیت دنیا جنگید و پیروز شد. تنها هدف او سلطه بر دنیا بود و برایش اهمیتی نداشت که چه تعداد انسان بی‌گناه در این راه  کشته می‌شوند. وحشی‌گری او بی‌نهایت بود؛ ‌طوری‌که تمام مردم را قلع و قمع می‌کرد. در قرون وسطی هیچ کس را نمی‌توان شرورتر از چنگیز خان نام برد. او یک چادرنشین وحشی مغول بود که در دهه اول قرن سیزدهم بزرگ‌ترین امپراتور جهان می‌شود.




تاریخ: پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی

 دانلود کردن یک فیلم کامل در یک لحظه. شاید این عبارت برای خیلی ها رویایی بیش نباشد؛ اما از سریع‌ترین کانکشن اینترنت جهان در کانساس رونمایی شد، آن هم یک گیگابایت در هر ثانیه!

1x1.trans پرسرعت ترین اینترنت جهان توسط گوگل 1GB در ثانیه!!!

به گزارش خبرگزاری برسام ، گوگل از سرویس اینترنتی ماورای سرعت خود در کانساس (Kansas) میسوری، رونمائی کرد که با سرعت برق، یک گیگابایت را در هر ثانیه، دانلود می‌کند.
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط علی جهانی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
تبلیغات
جهت درج تبلیغات و دریافت هزینه های تبلیغات ، بنر خود را به ایمیل ما ارسال کنید ali_jahani77@yahoo.com
تبلیغات متنی
هزینه : 20000 ریال برای یک ماه
جهت درج تبلیغات متنی ، متن و لینک خود را به ایمیل ما ارسال کنید
ali_jahani77@yahoo.com
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 315
بازدید دیروز : 441
بازدید هفته : 1604
بازدید ماه : 5138
بازدید کل : 110218
تعداد مطالب : 1236
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1

نمایش وضعیت در یاهو